А чому б не в Адигеї », подорожувати - це просто!

«А ось дійсно?», - відповів мені мій молодий чоловік.

Думаючи про те, як провести відпустку, я почала переглядати сайти туроператорів. Виявляється, кінець травня не найвдаліший час для відпочинку. З розпростертими обіймами нас чекають тільки Туреччина і Єгипет.

Але з якихось особистих критеріям нам не хотілося туди. Хоча не буду приховувати, чим більше я переглядала пропозиції країни пірамід, тим більше мене відвідувала думка, що, все-таки, ми відвідаємо Єгипет. Швидше за все, вабить червоне море з його мешканцями.

В цей час море практично скрізь холодну. І погодьтеся, їхати на море і не купатися в ньому - сумнівне задоволення. Подумавши, якого відпочинку хотілося б, ми вирішили, що краще там, де тиша, природа і мало людей.

Друзі та рідні поставилися до нашого вибору скептично. І все тому, що самі там не були. На питання «Навіщо вам туди?» Я відповідала «Хочеться» 🙂 І ми ні краплі не пошкодували. Це приголомшливе місце. Заворожлива природа: величні гори, бурхливі річки, холодні водоспади і квіти. Там постійно щось цвіте і, змінюючи один одного, рослини намагаються ще більше прикрасити це місце.

А чому б не в Адигеї », подорожувати - це просто!

Тепер про турбазі. У назві нічого незвичайного - «Біла річка». Невелика і в той же час простора територія. Всього 10 будиночків, 1 кафе, басейн і фонтанчик з гігантськими жабами. Адміністратор виявилася нашим земляком, так що тепло нас прийняла. Та й взагалі хочеться відзначити доброзичливість всього персоналу.

Ми заселилися в однокімнатний номер на 1-му поверсі будиночка. Варто відзначити, що душ і туалет знаходилися прямо в номері, що дуже зручно. Турбаза молода, всього 2 роки, тому все нове, краса і чистота. Харчувалися ми в кафе на території, де було представлено різноманітне меню домашньої кухні за відносно невеликі гроші.

Перший день був ознайомчим - сиділи і насолоджувалися видами. А дивитися дійсно було на що: з усіх боків гори, хребет Азіш-Тау, Уна-Коз, Лиса гора. Був навіть чути шум вируючої річки Біла. І народу ... нікого. Ми, звичайно, були під враженням. А який тут повітря, ммм! В Адигеї дихається дуже добре 🙂

На другий день взяли велосипеди. Поки ми збиралися, небо трохи затягнуло хмарами. Ми, сподівалися, що все обійдеться, але все-таки при цьому захопили дощовики, які заздалегідь купили у Воронежі на цей випадок. І поїхали просто вперед!

Поруч знаходився довгий підвісний міст через річку Біла. Зупинилися сфотографуватися. І тут почався така злива, що вода лилася стіною, супроводжуючись приголомшуючим громом і блискавкою. Треба віддати належне дощовиків - врятували. Вирішили повернутися. Уявіть картину: злива, двоє на велосипедах в зелених дощовиках, їдуть і сміються. Це були нереальні емоції!

Гарні дощі в Адигеї лише тим, що вони недовгі. А після нього обов'язково виходить сонце. І коли воно вийшло, ми продовжили свою велосипедну прогулянку. Так чудово просто їхати по дорозі, без певного маршруту. Крути педалі, насолоджуйся пейзажами, слухаючи шум гірської річки.

А чому б не в Адигеї », подорожувати - це просто!

На наступний день домовилися про екскурсію на джипах. Можливо, ви чули про таке розвазі як «джипінг». Так ось, з огляду на, що ми відпочивали в Росії, по-російськи це можна було назвати «уазінгом», тому як мчали ми на справжнісінькому УАЗику. Звір-машина! Пройде всюди. Що і довів нам наш водій.

Спочатку поїхали дивитися дольмен (стародавні кам'яні споруди, які є в основному гробницями). Звичайно, цікава споруда, яку зберігає в собі безліч таємниць. Далі вирушили на сахрайскіе водоспади. Ми відвідали 4 водоспаду, кожен з яких по-своєму унікальний і цікавий. Красиві все, потужні і, як ми потім відчули, холодні.

Взагалі на них можна дивитися довго-довго, думаючи про щось, розмірковуючи. В останньому водоспаді я практично змусила скупатися Ігорка. Просто я навіть не могла подумати, наскільки там крижана вода. Лише після я вирішила «помочити» ніжки, і вони у мене оніміли. Зате які класні спогади. Викупалися в водоспаді!

Під час екскурсії ми проїздили звичайну Адигейську село. Уявіть, там немає ні газу, ні водопроводу, ні каналізації. Здається, що це просто дико, неможливо, а немає - живуть люди, бігають дітлахи. По дорозі ходять корови і коні. Ось це атмосфера!

А чому б не в Адигеї », подорожувати - це просто!

На наступний ранок ми готувалися до рафтингу. Ох, як же боялися лізти в крижану воду річки Біла. Вона ніколи не прогрівається, в ній ніхто не купається. Завжди галаслива, швидка і холодна.

У човні нас було 13 чоловік. З нами - компанія хлопців з Єйська. Розсілися по місцях і поховали в прямому сенсі цього слова. Мені пощастило - весел на всіх не вистачило, і я була в числі цих щасливчиків. Я знову і знову буду повторюватися - природа зачаровує!

Пливеш, обертаєшся і бачиш - гора «Тризуб». Наш інструктор тоді повідав, що утворилася вона після того, як древній велетень вирішив присісти на гору, щоб відпочити. Міф, реальність чи гарний жарт - вибирайте на свій смак 🙂

А далі по річці видно підвісний міст, який постійно затоплює. У нас був прогулянковий маршрут, для новачків, але пороги нам теж дісталися. Це приголомшливе відчуття, коли ти злітаєш на хвилю і проходиш її. І так знову, і знову.

Хто досі боїться сплавлятися по річці, можу запевнити - це нестрашно, а навпаки, весело. Головне, щоб вам дістався досвідчений інструктор, з яким ніхто не опиниться за бортом 🙂

А чому б не в Адигеї », подорожувати - це просто!

Наш водій ще під час екскурсії по водоспадів розповів нам про канатну дорогу і парку «Тетіс», розташованому на хребті Уна-Коз. Туди ми і вирушили. Я люблю піші прогулянки, в них стільки романтики. Особливо, коли поруч крокує кохана людина.

Дійшли до канатної дороги. Підйом на гору займає 20 хвилин, чого знизу і не скажеш. Але це дійсно так, ми фіксували. 20 хвилин ти летиш над деревами. Висота канатки 450 метрів. Тільки уявіть красу, яка відкривається з вершини. Аж дух захоплює! Ці іграшкові будиночки, машинки, людей зовсім не видно.

Відмінна оглядовий майданчик є на території екстрим-парку «Тетіс» із затишними лавками і столиком. Хотілося просто сидіти і дивитися вдалину. Таке приємне відчуття. Також в парку є мотузковий містечко. Кожен може відчути себе супер-героєм і пройти різні за складністю траси.

А можна, як надійшли ми, взяти квиток на «Чорну трасу» і промайнути зі швидкістю в 45 км / ч над прірвою висотою 450 метрів. Ось, де справжній адреналін! З боку здається страшніше, а під час польоту просто насолоджуєшся моментом. Канатна дорога працює до 19:00, тому як би не хотілося там залишатися, довелося повертатися.

А знаєте, що найкрутіше в канатній дорозі? Це спуск! Коли перед очима відкривається панорама місцевості, а ти сидиш під скрип крісел і милуєшся. І як же не хочеться, щоб вона зупинялася!

А чому б не в Адигеї », подорожувати - це просто!

Останній день відпочинку в Адигеї порадував нас сонцем. Нарешті ми виповзли до басейну. Це був явно розвантажувальний день. Знаєте, буває таке відчуття в останній день відпочинку, коли нічого робити вже не хочеться. Немає бажання витрачати його на поїздки та екскурсії.

Є можливість подумати: «А чи вдався відпочинок? Чи отримали ми ті емоції, яких очікували? ». Можу відповісти чесно: «Та й навіть більше!». Все-таки, такий відпочинок цікавіше, ніж лежати тиждень біля басейну (моря) з системою «все включено». Звичайно, це моя суб'єктивна думка. Кожному туристу свій відпочинок.

Ну і наостанок. Я можу рекомендувати Адигеї всім, хто не боїться пригод, промокнути і забруднитися, залишитися без обіду і бути покусаним комарами. Тому, хто любить крутити педалі велосипеда, сплавлятися по гірській річці, пролетіти над прірвою на тросі або подолати всі труднощі дороги на роздовбаному УАЗику.

На цьому поки все. До зустрічі в наступних пригодницьких історій!