Африка на колесах (фоторепортаж) - deaf

Перша наша межа була Естонія, там ми без проблем пройшли митницю, потрапили в шенгенську зону і дорога нам була відкрита до самої Іспанії. Про Європу я мало напишу, так як ми їхали галопом, адже наша мета була Африка. Хто їздив по європейським автобанах, той напевно знає, що можна всю Європу проїхати без заїздів в міста.

Коротка зупинка на німецькому автобані.

У Франції є платні автобани і безкоштовні. Це ми їдемо по безкоштовним, але потім все ж повернулися з платним, т.к по платним набагато швидше.

Африка на колесах (фоторепортаж) - deaf

І, нарешті, ми дісталися до Середземного моря, південь Іспанії.

В Африку адже треба плисти, ось думаю, чи не захоплять чи пірати мій Патріот?

Вид на Середземне море. А це вже Африка, тільки на іншому березі. І так підведемо підсумки по поїздці по Європі. Проїхали 4500 км за 5 днів, перетнули одну державний кордон Росія - Естонія. І проїхали п'ять єврозони. Що сказати? Європа вона і є Європа, все зроблено для людей, дуже зручно подорожувати на машині, скрізь є кафе і туалети, але з іншого боку трохи нуднувато.

Африка на колесах (фоторепортаж) - deaf

Ми вже впритул вперлися в Середземне море, взяли квиток на пором і ми попливли в Африку.

І так ми припливли на материк Африки в портове місто Сеута, але це ще Іспанія. Буквально через 3 км починається Марокко. На Іспанської стороні митницю пройшли дуже швидко. А ось Марокканську митницю брали штурмом. Уявіть собі, п'яти смугову дорогу і треба потрапити в одну дірку. Там принцип такий, хто нахабніше, той і буде першим. Ми теж там нахабнішали. Нарешті нам в паспорт поставили штампики, і ми в'їхали в Марокко. Марокко для росіян безвізова.

Покажчики на арабській мові і англійською. Ми їдемо в Фес. По прибуттю ввечері в місто Фес, насамперед треба було знайти готель. І тут до нас стали приставати гіди зі своїми послугами, поцікавилися, сказали, що за 50 євро нам все покажуть, тут ми їх посилали куди подалі. І тут до нас підійшов Мароканець, який запропонував за свої послуги всього то 15 євро, і ми погодилися з ним. Закинули свої речі в готель і вперед в старе місто Фес.

Африка на колесах (фоторепортаж) - deaf

Той самий гід. Ми з ним спілкувалися арабською, для поїздки в Африку я спеціально його вчив і не дарма.

Меблева майстерня на східному базарі.

Фрукти місцевого походження, в Марокко навіть банани вирощують в теплицях.

Африка на колесах (фоторепортаж) - deaf

На марокканських ринках, мандарини і оливки займають почесні місця.

В гостях у родини Алі, так звуть гіда. У квартирі реально холодно, так як вони не можуть собі дозволити зайве тепло.

Панорама старого міста Фес.

Африка на колесах (фоторепортаж) - deaf

Наш малюк в пробці столиці Марокко. Після столиці ми взяли курс на Касабланку, приїхали і жахнулися, місто брудне і сильно загазоване і ми вирішили спішно покинути його. На посту жандармерії, типу нашої міліції, я запитав, як можна виїхати з міста, на що жандарм сів у свій поліцейський мотоцикл і каже, мовляв йди за мною. Ось так ми і спішно покинули Касабланку. Наш шлях ліг на Марракеш.

Оазис в районі Марракеша.

Оглядова екскурсія Марракеша і теж на колесах.

Африка на колесах (фоторепортаж) - deaf

І знову східні базари. Великий асортимент виробів зі шкіри за помірними цінами.

Осел з возом всередині критого ринку. Добре, що там ще на машинах не їздять.

Вся принадність цього міста починається після заходу сонця. Ці вуличні кафе збираються за лічені хвилини.

Африка на колесах (фоторепортаж) - deaf

Панорама вечірнього Марракеша. Все життя кипить тут після заходу сонця. На ранок ми рушили далі, ех як не хотілося їхати. Беремо курс на південь.

У Агадире, це на нашу Сочі. Останній раз їмо в ресторані, т.к попереду починається чорна Африка з відсутністю цивілізації. За шикарна вечеря на двох при свічках заплатили 20 євро.

Провінція Марокко. Дешево і смачно.

Африка на колесах (фоторепортаж) - deaf

Отже, ми перетнули умовний кордон Західної Сахари. Якщо подивитися на карту, то вона значиться як окрема держава. Але насправді її контролюють Марокканці.

Аль аюн. Столиця Західної Сахари.

скільки км проїхали? у мене було автоподорож до Данії.

Чудовий фотозвіт і звичайно хочеться продовжень.)) Мені дуже подобається дивитися саме такі фотозвіти, про життя. про пригоди, де немає "стадо баранів", де гід віщає і все товпляться. Найцікавіше подорож - це коли ви самі спілкуєтеся з місцевими жителями, самі досліджуєте відомі і невідомі місця і в результаті якого виходять такі цікаві фотозвіти і навіть можна написати книги.)) Впевнена, що ви не зупинитеся на цьому і коли підросте ваша малятко і ви втрьох умчітесь пізнавати нашу планету. Удачі вам і щастя в родині.)

Це справжні мандрівники, оплески!

Ні х. собі на тачці до Африки, обалдеть можа! Сам хочу так подорожувати, хоча до Сочі добирався за кермом. )))

РЕСПЕКТ. БРАВО. Приголомшливо.

Петербурзький МАНДРІВНИК РУЛЯТ ПО РОСІЇ. ))))))

пітер
Вартість такого турне порівнянна вартості машини марки Пріора.

euromary
Повний кілометраж буде озвучений в кінці фотозвіт.

Олексій
Уазик поводився чудово. Витрата палива приблизно 11-13 л на сотню. При жарі машина ні разу не грілася. З приводу зручності салону, просторо і зручно було сидіти, спати і лежати. По пісках ходить бадьоро.