Андалусія (Нерха, Гранада, Ронда, Марбелья, малага)

Контингент відпочиваючих в основному англійці, не дивно, тому що ними дуже багато там викуплено нерухомості, спочатку я, як людина активно вивчає іспанську мову, трохи засмутилася, але на практиці, в поїздках по містах, він дуже навіть нам у нагоді.
Пляжів в Нерха кілька, але ми встигли побувати тільки на трьох: Playa Burriana, Playa Carabeo і Calahonda, найзатишнішим мені здався Carabeo.
Play Calahonda знаходиться прямо у Балкона Європи, дуже публічне місце, т.к. на балконі завжди багато людей, але проте дуже затишна бухта.

Андалусія (Нерха, Гранада, Ронда, Марбелья, малага)

Play Carabeo, мій улюблений, там є навіть відокремлене містечко.

Play Burriana, - найдовший з усіх пляжів, нам дуже подобалося ввечері, коли вже стемніє гуляти по його набережної, приємний вітерець, музика лунає з збудованих в ряд кафешок, приглушений звук прибою, але вдень на ньому дуже багато тих, хто засмагає, ми ходили туди загоряти тільки коли було бажання з'їсти паелью, в кафе AYO, це найдальше заклад, практично треба дійти до кінця пляжу, не погано готують паелью, готують її на вугіллі, втім, як і скрізь, але тут вона дуже смачна і якщо Вам мало однієї порції , то зі своєю ж тарілкою підходите до кухареві, який чаклує над нею, за добавкою, можете ходити до нескінченності, платите тільки за одну порцію, ну і крім паельї там можна замовити щось інше з меню. Якщо вже продовжувати про їжу, то в Нерха з цим проблем немає ніяких, всюди куди ми заходили було все смачно, на вулиці Carabeo є піцерія, точніше їх там дві: Маленька Італія і Ла Дама, наявність вечорами черг в очікуванні звільнилися столиків вже говорить про популярність цих закладів, ціни низькі 3-5 євро за піцу, канелоне, лазанью, на інше теж цінник прийнятний, Ла Дама належить колись нашої співвітчизниці, так що будете в Нерха заходите, вона завжди рада гостям з Росії. В цьому ж будинку, знаходиться ірландський паб, крім пива, чіпсів і англійців які вболівають за гравців в гольф по телевізору, там нічого не знайдете, але зате який смачний Ель. Фламенко можна послухати в "Ель Моліно" - найстаріший бар міста, який розташований на вулиці Сан Хосе. В Ель Моліно довгі дерев'яні столи, замовляють в основному вино, до вина приносять тапас, сюди приходять не поїсти, в бар приходять за видовищами. Коли ми вперше прийшли, виконував фламенко чоловік, поруч зі сценою сиділа дуже красива жінка років 70-ти і підігравала йому кастаньетами, але коли вона взяла в руки мікрофон і почала співати, я не можу словами передати яке я почуття зазнала, зал завмер, а коли ще розумієш про що співає, то мимоволі навертається сльоза.
Що подивитися в Нерха? Найголовніша пам'ятка Нерхі, це печери Cueva de Nerja, в 3-х км від міста, дещо не подрасчітав свої сили, вирушили пішки по жарі, все таки краще на автобусі. тому йти вздовж дороги не дуже зручно. Самі печери вражають своїми розмірами, всередині фантастичних розмірів сталактити і сталагміти, освітлені різнокольоровими променями світла, створюють якийсь чарівний світ. По дорозі до печер ми зустріли ще одну визначну пам'ятку, Орлиний міст, або Акведук (Puente del # 193; guila)

Фрігіліана.

Ця чарівна село розташувалася на висоті 300 метрів над рівнем моря. Це одна з так званих типових «білих сіл» району Ахаркія, і крім того, вона знаходиться всього в 20 - ти хвилинах їзди на автобусі від Нерхі і я подумала, що гріх там не побувати. Походили по місту, милувалися вибіленими будинками, зайшли до церкви San Antonio, колишній зерносклад, подивилися виставу лялькового театру, помилувалися видами з мирадор, купили місцевого вина, оливкової олії, сувеніри та через дві години ми були вже вдома.

Ніяк не втрималася, щоб не сфотографувати цих прекрасних старичків.

Андалусія (Нерха, Гранада, Ронда, Марбелья, малага)

Наступна наша поїздка була в Гранаду, добиралися на автобусі, розклад на всі рейси з Нерхі ми взяли в туристичному офісі, який знаходиться в будівлі мерії (Ayuntamiento), вартість проїзду в одну сторону 9.99 євро.

Наш шлях займав приблизно два з половиною години, і весь цей час автобус начебто ширяв над хмарами, піднімаючись все вище і вище в гори, вид з вікна просто приголомшливий. У Гранаду ми їхали з метою, якщо пощастить відвідати Альгамбру, так як заздалегідь не забронювали квитки, і нам пощастило. Від автобусної станції в Гранаді прямого автобуса до Альгамбри немає, ми доїхали до Гран Віа де Колон, трохи по ній проїхали до Plaza de Isabel La Cat # 243; lica, тільки треба вийти до того, як автобус зверне з вулиці направо, пересідаємо на зупинці на автобус № 30 і їдемо в гору хвилин 5, зупинка прям біля кас чи можна піднятися пішки в гору, хвилин 20.
Під'їжджаючи все ближче до Альгамбре я була наполовину впевнена, що ми не купимо квитки, тим більше час було вже 11 ранку, до цього я читала, що люди до відкриття приїжджали і стояли по кілька годин, але на подив чергу в касу була невелика, хвилин через 15 квитки вже були у нас на руках і час відвідування Палацу Насрідов було на 17-00, а це значить, що у нас є трохи часу на прогулянку по місту. Ми пройшлися не поспішаючи по центру міста, обійшли кафедральний собор, пройшлися по кварталу в кількох кроках від нього, прогулялися по Гран Віа Колон, зайшли в кафе, де зовсім немає ні на якій мові меню, тобі офіціант просто вигукує назву страв, що встигла перевести з того і вибрали)))

Гран Віа де Колон

Після невеликої прогулянки ми побрели вгору в гору побачити те, заради чого приїхали.
Перше, що ми побачили коли зайшли в комплекс, це сади Хенераліфе, незважаючи на денну спеку, в садах було прохолодно.

Дворик з ариком

За часом підійшли до Палацу Династії Насрідов, не чуючи вже під собою ніг, ми стійко відстояли чергу, але втома пройшла, вірніше я забула про неї, коли виявилася всередині.
Левиний двір, в центрі якого розташований невеликий фонтан

Андалусія (Нерха, Гранада, Ронда, Марбелья, малага)

Такий пейзаж умиротворяє (Миртовий Дворик)

Вид на Гранаду з Альгамбри

Ми так захопилися прогулянкою по Альгамбре, що і забули, що останній автобус з Гранади в Нерха йде в 19-00, на автобусну станцію приїхали тільки за 15 хвилин до відбуття, але ми не купили заздалегідь квитки на зворотну дорогу, черга до каси була хвилин на 15, а якщо врахувати, що біля каси кожен купував за часом квитки хвилин по 5, так як поговорити "ніхто не любить", то можна ще 15 додати хвилин, в загальному ми буквально залетіли на ходу в автобус. Гранада по праву вважається одним з найкрасивіших міст світу, мені дуже хочеться знову приїхати в неї, але тільки вже не на один день.

З Нерхі в Ронду можна дістатися тільки через Малагу, з Малаги до Ронди приблизно 1ч.30м. Перше, що мені хотілося, це спробувати rabo de toro (бичачий хвіст), хоч блюдо традиційно Андалузії, я його ніде не могла знайти в ресторанах, але думаю в Ронде вже точно знайду, зайшли в ресторан, який розташований в двох кроках від амфітеатру і на першій же сторінці меню, знайшла те, що я шукала, спробувала, сподобалося, але надто вже ситні. Ронда мені здалася маленьким затишним містечком, але надовго ми в ній не затрималися, бо не стихаючи лив злива, навіть дощовик не допомагав, стало зовсім холодно, тому оглянули її, так би мовити "Галопом по Європах"

Андалусія (Нерха, Гранада, Ронда, Марбелья, малага)

Далі від амфітеатру з ареною ущелині, а через ущелину дуже гарний міст, для фотографії краще перейти його і спуститися в долину, тоді буде хороший ракурс

Поки ми їхали назад, дощ посилювався, на кілька днів ми ніби випали з життя, просидівши будинку, кожен день дивилися прогноз на наступний день, сонечко з'явилося тільки на п'ятий день.

Звернувши з вулиці ми пішли в хаотичному порядку, просто милуючись побаченим навколо

Дійшли до фортеці Алькасаба, ліворуч від входу відреставрований Римський театр

Прогулянка по фортеці відкрила красиві види на Малагу

У Малагу ми приїжджали ще кілька разів, погуляти по центральній частині міста, походити по магазинчиках, ходили в ресторани, там дуже смачно готують рибу і морепродукти, дуже запам'яталася набережна в порту і не дивлячись, що Малага налічує кілька століть історії, мені вона здалася сучасним, стильним, енергійним містом, в який мені точно хочеться повернутися і не один раз.

У Марбельї ми поїхали з цікавості, побачити Пуерто- Банус. Добиралися з Нерхі через Малагу, далі до Марбельї хвилин 50, стара частина міста дуже красива, приємно було побродити по її вузьких вуличках, уздовж будинків дуже багато квітів, вийшли на апельсинову площа, дуже красива церква Енкарнасьон, історична частина в Марбельї дуже маленька, можна обійти за 15 хвилин.

Андалусія (Нерха, Гранада, Ронда, Марбелья, малага)

В Пуерто Банус від Марбельї 6 км, дістатися можна на автобусі з центрально проїжджої частини на L1. Пуерто Банус відрізняється від усього, що я до цього бачила, але мабуть я очікувала від нього більшого, марини були заповнені яхтами, навпроти яких влаштовували фотосесії люди не мали відношення до цих яхт, уздовж набережної в ряд припарковані машини, біля деяких теж фотографуються туристи, зустрілася Бентлі з московськими номерами, не можу однозначно сказати чи варто це уваги.

Так, коли назад намагалися виїхати з Пуерто-Банус, дійшли до зупинки біля Costa Marbella, але довго б там сиділи якби не підказала нам жінка на російсько-іспанською мовою (напевно вже давно там проживає), що зупинка знаходиться на паркінгу і центрі міста, що вельми несподівано.
Приїхали з Марбельї в Нерха пізно, і потрапили на свято в честь св. Діви і св. Михайла-Архангела. Гармати стріляють, дзвін дзвенить, вулиці переповнені людьми. Кульмінація свята, коли образ діви після урочистої меси несуть вулицями у супроводі Михайла-Архангела. Ми теж взяли участь у ході по місту, правда з боку.

Андалусія (Нерха, Гранада, Ронда, Марбелья, малага)

Ну ось мабуть і все, пролетіли три тижні непомітно, дуже хотілося побачити Севілью, але не склалося, як то кажуть в наступний раз, сподіваюся, що він буде, так як Андалусія залишила найяскравіші, теплі спогади та багато багато красивих фотографій.
Щасливого всім відпочинку і яскравих, незабутніх вражень від подорожей!