Англія на орендованій машині

Англія - ​​невелика країна, можна об'їхати її на машині. Орендувати машину можна в будь-якому місті. Для цього потрібно вибрати авто онлайн або прийти в офіс прокатної компанії. Центр Лондона можна обійти пішки, оглянувши головні визначні пам'ятки.

В Англії мені вдалося побувати кілька разів, але орендувати машину лише одного разу.

Наша подорож почалася з перельоту Москва-Лондон, лоукостер літали з Москви майже кожен день не тільки в Лондон, але і в Манчестер, але ми вирішили подивитися Лондон, а тільки потім відправитися в графство Йоркшир.

Орендувати машину можна прямо в аеропорту, де знаходяться стійки всіх основних прокатних компаній, таких як Hertz, Avis, і найбільш відомої там Europcar. Орендувати машину можна онлайн, вибравши модель і місце, де б ви хотіли її забрати. Ми не стали морочитися подібним в Москві і вирішили не брати машину в аеропорту, так як знали, що це буде коштувати набагато дорожче, та й Лондон, як будь-який великий місто, сповнений пробок і машин. Рушили ми в центр міста на автобусі National Express до станції Victoria. Це був, на той момент, найдешевший спосіб дістатися до центру. Так само, думаю, можна дістатися на метро. Лондон ділиться на зони, від зони і змінюється ціна на квиток. Метро коштує дорого. Квиток ви можете купити одноразово, але дешевше купити так звану карту Ойстер. за яку ви вносите заставу. Застава повертається, коли ви здаєте карту назад в касі станції метро. Ми купили карту Ойстер, щоб їздити по місту, планували ми залишитися там на пару днів.

Англія на орендованій машині

Готелів і хостелів в Лондоні багато, ми зупинилися в невеликому готелі недалеко від центру міста поруч зі станцією метро Earl's Court. Зручне розташування, чисті номери - все, що нам було потрібно. Заселившись готель, ми вирушили дивитися місцеві визначні пам'ятки, а саме кафешки та паби. У Лондоні багато інтернаціональних кафе і ресторанів: китайські, тайські, індійські, італійські. Так як англійська кухня мене не вражає, ми вирішили повечеряти в тайському ресторанчику, де ціни як не дивно, були трохи дешевше, ніж на вечерю в пабі. Готують смачно, англійців там багато. Всі подібні ресторанчики дуууже схожі, вони невеликі і там працюють приїжджі іммігранти. Паби - одне з особливостей Англії, я люблю ходити в паби, люблю ходити, як туди ходять самі англійці, тобто переходити з одного пабу в інший або обійти всі паби по черзі по шляху куди-небудь. Але був вечір і ми, втомлені від перельоту, випили по пінті пива і пішли спати.

Тауер - найпопулярніше туристичне місце. Ця споруда виглядає менше, ніж воно здається на картинках. Насправді, в Англії все досить маленьке. Замок розташований на березі річки Темзи. Цей замок мені був цікавий, тому що він часто згадується в історичних книгах і передачах про Англію. Він використовувався, як в'язниця, з 12 століття. І багато, хто впали в немилість, перебували там. До Тауерського моста йти було лінь, але можна зробити фотографії і здалеку.

Вулицею Cheapside ми дійшли до собору святого Павла. Цей собор пам'ятається ще зі школи, коли ми заучували тексти про Лондоні. Дійсно грандіозний будинок. Це другий за величиною собор в Англії. Всередину потрапити ми не змогли, чи то була закрита, то чи не встигали. Далі по Fleet Street повз будівлю Королівського Суду і коледжу, будинки Сомерсета до площі Trafalgar.

Вниз від площі ми пішли дивитися знаменитий Біг Бен. Будь-який турист обов'язково повинен мати фото на тлі цих величезних годин, символу Англії. Цікаво тут, напевно, в Новорічну ніч, коли годинник б'є північ.

За Birdcage Walk через парк ми рушили до Букінгемського Палацу. Парк - дуже Симпатичненькая місце, де ви можете побачити гуляють качок і гусей, плаваючих лебедів, відпочити на лавочці. І ось він Букінгемський Палац. Напевно, я очікувала побачити більш красиве і грандіозна споруда, але на вигляд воно дуже просте і непримітне, впевнена, що всередині все дуже по-королівськи багато і красиво.

Англія на орендованій машині

Всі ці місця можна було об'їхати на велосипеді, але ми, не розібравшись в системі оплати, обійшли всі пішки.

Був уже вечір, хотілося їсти і посидіти в пабі і спланувати поїздку в графство Йоркшир і знайти фірму для оренди авто.