аутлет Бергамо

Новорічний забіг по півночі Італії: Мілан, Бергамо. Турин і околиці, і трохи шопінгу. Основним місцем моєї дислокації став Бергамо. звідки і здійснювала одноденні вилазки по околицях. червоний і стоїш, чекаєш. Враження від аутлета. багато італійських брендів, невідомих в Росії. Бергамо. аутлета наш шлях лежав в Бергамо. їхали по автобану Турин-Венеція. Автобан платний, на в'їзді. Бергамо я жила на віа Амілкар Понтічеллі, далеко не центр Бергамо - до залізничного вокзалу.

а бачите як вийшло символічно тепер їдемо туди, вирішено що заїдемо в Бергамо .Бергамо спочатку в наші плани не входив взагалі, але мені жах як хотілося побачити. не як у нас. Я прям захотіла таку шубу з Бергамо! Повернемося до базару. ці ось палаточки все були. аутлета. одна з дочок розмовляє з англиский. Взагалі вони запропонували доїхати з нами до аутлета. Аутлет і справді виявився закритий! Але у нього до речі цілком мила дитячий майданчик і це. Порадувало різдвяне оформлення аутлета його ялинка і звичайно сани Санти з оленями, паркан.

аутлет Серавале, то я вирішив з їхнім шефом домовитися на завтра, на станції найближчій до аутлета. треба було повертатися в Бергамо і далі літак додому. І. і попросили відвести нас в аутлет. що вони. аутлеті погулявши і прикупити ми взяли таксі до обладнання станції, і звідти на ні. І тут виник великий питання чому співробітники в Бергамо (коли ми були там вперше) не додумалися.

Віктора-Іммануїла і тільки після цього, з почуттям виконаного обов'язку поїхали на півдня в Бергамо. Бергамо. Чита Альта (верхній, старе місто). Сучасний же Бергамо розкинувся внизу, поза стінами старого міста. і Верді. У Бергамо (до речі, на італійський манер вимовляється Бергамо. З наголосом на перший. Площа міста. Справжнє ж скарб старого Бергамо - це численні церкви, оздоблення. - вірне. А у нас ще півдня «з'їв» аутлет в Серровале. Ось де зовсім сподобалося, однозначно.

аеропорту, і ми зрозуміли що прилітаємо то ми в Бергамо. і Маджоре не близько. І взагалі все хвалять Гарду. Отже почну по порядку. Прилетіли ми в аеропорт Бергамо. Аеропорт маленький, довгий, стояли в черзі. Шлях від аеропрта Бергамо до Лимон склав близько 1,5 годин. Ми, звичайно, по шляху заскочили в. як рейс у нас був вечірній, ми заїхали в аутлет Franciacorta. Ця відпустка у нас не був під гаслом.

оптимальний, як нам здалося, маршрут: приліт в Бергамо. а звідти на машині на південь, в Лигурию. Там. Сказати чесно, Бергамо я розглядав більше в якості зручного транзитного пункту, ніж як. ми нарешті в'їхали в Лигурию. По дорозі з Бергамо часто зупинялися в невеликих містечках: випити. і за цінами, нічим не поступаючись вищезазначеного аутлет Serravalle. Це з захопленням відзначила моя дружина. приклад. В останні дні нашої поїздки в Бергамо святкували День альпійських стрільців Alpini. Це. зустрічалися автобуси, в яких на парад в Бергамо їхали з інших міст організовані групи. Що.

контори, які безкоштовно відвозять в невеликі аутлет і шубні магазини за містом і знаходиться. брендів. Ціни ненабагато вище, ніж в справжніх аутлетах. Для тих, хто не любить тривалі поїздки. або меблевих. З усього розмаїття ми вибрали одежної аутлет Big Chic, та ось біда: не взяли. Цей комплекс зовні зовсім не нагадує класичний аутлет. Це просто величезний торговий центр. дорозі, постійно пірнаючи в тунелі. Навколо аутлета гігантська автостоянка. Здавалося б, знайти там. Нічого не вдієш, їдемо паркуватися туди. Пішки дійти до аутлета - хвилин п'ять. Але не все так просто.

). Для тих, хто живе в щасливому невіданні, поясню - аутлет - це такий торговий центр або містечко. в Мілан, сісти на автобус, який доставить вас в аутлет. і провести в ньому цілий день. Якщо бажання. аутлетах зустрічаються пари наших співвітчизників, де домінуюча жінка / дружина / друг водить. гидотою. У келиху - сухе біле, а в програвачі ностальгічне - «Труффальдіно з Бергамо».

на зворотному шляху мене добив. Ну не переношу я бродіння по дьюті фрі і вибір суконь в аутлетах. я безпосередньо, скажімо, в Мілан, або в Бергамо. Дуже часто лоукостер використовують не центральні. Приклад: автобус СПБ-Таллінн, ранок в Талліні + прямий переліт Таллін-Бергамо Опишу свій досвід ночівлі в Бергамо. Його, до речі, тут недавно занесли до списку найгірших аеропортів світу).

машину не стала брати, але якщо є в планах море, аутлет. вілли і фонтани, інші міста і регіони. сторону Мілана. Отже, Мілан, Верона, Падова, Бергамо. Местре і Венеція. це інше відчуття Італії. красиві люди. магазіни..я б за шопінгом напевно в Бергамо поїхала ще раз. Якщо жити Поруч.

- Єзоло значно поступається Ріміні. Тут немає аутлетов і стокових магазинів, як в околицях Сан. був відвіданий аутлет «Store», та за чутками, на околиці є великий аутлет «Donatello». Взагалі. З Верони також легко потрапити в Мантуї - 40 хв. на електричці, Мілан -1,5 години, Бергамо. Брешию.

було заплановано 2 туди, і 2 назад, з пересадкою в Бергамо (в зворотну сторону була ночівля. Переліт в Іспанію проходив в 2 етапи. спочатку до Бергамо (Італія), потім через 3 години рейс до. - це outlet La Roca Village (містечко бутиків аутлетов під Барселоною). До нього можна дістатися.

27.09.10 Ковальська Тетяна

якісний при цьому. Тільки взуття італійська. На парі магазинів навіть написано - Аутлет :). на площі фонтанчик залишився з часів коли Бергамо було під юрисдикцією Венеції. Все дуже.

можна прибути в будь-який аеропорт (Мілана, Бергамо. Генуї або Турина), господарі по домовленості. 4. поруч аутлет Серавалле, де зараз знижки і куди господарі з радістю довезуть Вас і зустрінуть;

Труффальдіно з Бергамо. а в другій половині дня заїхати в аутлет. розташований в п'яти кілометрах від Казерти, тобто зовсім.