Автобус з Дезенцано до Верони

"Не існує світу поза Верони ...» Поїздка до Верони. Так само як і в Падую, була визначена датою 10.10 ще в Москві покупкою квитків на. Через деякий час я отримала 2 комплекти квитків в Верону туди / назад на себе і свого колегу. У входу в вокзал Дезенцано (навіть не. Верону запізнювався, так само, як і всі поїзди і автобуси. до Верони їхати не дуже довго. квитки були куплені на поїзд: Контролер увійшов майже на під'їзді до Вероні. але квитки перевірити встиг. Претензій не виникло .

Озеро Гарда. Мрії і сувора реальність. Ч. 1: Дезенцано і Сірміоне. італійських залізниць, на швидкісні поїзди "Дезенцано -Венеція", "Венеція - Мілан" були заздалегідь. Тому коли електричка з Мілана везла нас в Дезенцано і всю дорогу грала в догонялки-перегонялкі. Villa Lilla (в ньому ж посилання на супермаркети в Дезенцано взагалі і найближчий до готелю, зокрема. Як в те надвечір'я променад-знайомство. Читаючи про Дезенцано і навіть розглядав фото, я, виявляється. Шоперів шляхом використання безкоштовних автобусів. У Дезенцано у цього благодійного кошти.

Від Мілана до Верони з Г.Мортоном (Сірміоне-Верона - Брешія-Кремона-Мілан-Монца-Чертоза ді Павія-Бергамо) День 2 - ВЕРОНА. ) Від Дезенцано до Верони. м'яко кажучи, не напружила - всього 25 хвилин. Оскільки в Верону ми приїхали. цілому Верона враження не справила. Чому. Мені важко сказати. І ще більше я був здивований. адже це їх співвітчизник Шекспір ​​пригнав в Веронуавтобуси з Гамбурга, Осло, Копенгагена, Відня.

я вибрала для проживання Дезенцано. який має в. і побільше, такі як Верона і Венеція. Тепер. мені остаточно вибрати місцем дислокації Дезенцано) і звичайно ж Гарда, величезне всім спасибі. було мало. Все склалося дуже вдало. Прилітала я до Верони о другій годині дня, а зворотний літак був. Отже, я в аеропорту Верони. Треба знайти вихід до автобуса. який йде до ж / д вокзалу. А ось і саме. вокзалі в Дезенцано я взяла першу-ліпшу таксі і буквально не пам'ятаю за скільки хвилин, але дуже. накрапати. Але, забігаючи вперед, хочу сказати, що Дезенцано мені сподобався, мій виявився місто, мені.

Від Мілана до Верони з Г.Мортоном (Сірміоне-Верона - Брешія-Кремона-Мілан-Монца-Чертоза ді Павія-Бергамо). один з найвідоміших в світі соборів, а Верона - місто знаменитих коханців Ромео і Джульєтти. що якщо в Іспанії вигідніше переміщатися на автобусах. то в Італії, схоже, на поїздах (якщо брати. в усі собори і церкви був безкоштовним - крім Верони (тут вже настала черга «гикати» Іспанії, в якій. залежить від місця: від 3.50 євро в Сірміоне до 9 євро в Вероні. іноді в меню можна зустріти просто.

Мілан (1 день) -Венеція (3 дні) -озера Гарда (6 днів) -Верона -Мілан. 72 Євро). Але ось квитки Венеція - Дезенціано дель Гарда, і Дезенціано дель Гарда - Мілан чому. вокзалу тільки що пішла і ми вирішили їхати на автобусі. Знайти його легко, їхати 40-45 хвилин, але це. і вирушили на вокзал, звідки поїзд відвіз нас в Дезенціано Дель Гарда. Півтори години шляху і нас. У Вероні. де зустрічають нас події .... з собору святого Зенона - покровителя Верони. Собор величний, похмурий і навіть сируватий.

і в центрі Дезенцано. у порту, мені було зручніше їхати з неї, а не йти до вокзалу. У Сірміоне автобус. Вид з Дезенцано на півострів (вузька темна смужка, що розширюється в кінці), на якому розташований. автобус складно, тому що у нього є табло з написом, куди він прямує. З Дезенцано. Приходить автобус (5 хвилин ж не запізнення, правда?), За кермом - такий мачо, нащадок Юлія Цезаря. Дезенцано я вийшла у порту. З одного боку - хмари, низьке небо, з іншого - шматочок неба. центр Дезенцано тихий і практично безлюдний ...

Cittadella 4, від Арена де Верона рівно 5 хвилин. автобуса на о.Гарду (Пескьера, Сірміоне, Дезенцано. бронзова люстра- мені інтер'єр дуже сподобався. У Вероні він повинен бути саме таким - старовинним.

Летіли ми до Верони з Петербурга італійським чартером Вінджет, бронюванням, квитками, трансферами. сказала нам, що по понеділках не ходять автобуси в Верону. тому ми зібралися в Лимон, прийшли. Дезенцано. Автобус в Дезенцано 1,6 е / чол, зупинка у фортеці. На автобусі. Дезенцано на поїзді (електричка) поїхали в Верону. Квитки 5,1 е на двох в один кінець. Верона дуже. вокзалу - він уже видно. Там зупинка. Автобус в Гардаленд відправляється кожні півгодини, їхати хвилин. де я хотіла спочатку відпочивати, але їздити в Верону. Мілан, звідси я вже розумію це - було.

Європи. Більшість людей приїжджають на міжміських автобусах і особистому транспорті, у вихідні дні. і Манзоні до автостанції пішки йти хвилин 15, з інших місць краще їхати на міських автобусах. в місті Сан-донараховано ді П'яве, до якого ходить автобус № 1. Час в дорозі 30 хв. вартість 4,8 євро. станції можна придбати комплексний квиток на автобус №5, який слід до Фаро, потім через. євро туди - назад. Там пересісти на міський автобус і їхати до площі Рома, або, на електричку. сісти на електричку (йдуть поїзда напрямком на Верону - Мілан, або на Феррару- Болонью), час.

Мілана до Дезенцано (Desenzano del Garda) можна спокійно доїхати регіональним поїздом вже до за. Дезенцано - Desenzano del Garda. пляжами в Дезенцано мені здалося дуже. Десь в центрі - був маленький з диким кількістю. центр Leone - туди від порту йде безкоштовний автобус кілька разів на день - там безліч магазинів. ще - доїхати від Дезенцано до Сірміоне легко на рейсовому автобусі. який їде в Верону з Брешії. не зазначено у нас. Їхали десь півгодини на автобусі від зупинки у порту в сторону Лимон і Ріви.

маршрути автобусів. а отже і пересадки), і набігалися ми за цими автобусами. по зупинкам. другий день поїхали на автобусі в Лимон з пересадкою в Дезенцано. з Лимон в Мальчезіне переїхали. до Пескьера застрягли в пробці, так що на свій автобус запізнилися, довелося чекати наступного (вони ходять. дитячих тематичних парків, можна ще подивитися Верону. Мантуї, Брешию. Загалом, там красот. Комо переїжджає через Мілан, на автобусі до Дезенцано. потім на електричці до Мілана, на центральному. висоті 1400 м). Для цього ми доїхали на автобусі С13 з нашого Менаджо до села Бреглія (хвилин.

в минулому році, і вони мене не підвели і в цьому, то автобуси витрепалі мені всі нерви ще до поїздки. Якщо ви володіє міцною нервовою системою, то ознайомитися з розкладом автобусів можна на сайтах. маршрути навколо озера Гарда і Верони. об'єднуючи маршрути автобусних компаній і треніталіі. Автобуси Ось з автобусами і виникли питання. Я то думала, що там один автобус. а виявляється, що перевезення. автобуса. але потім на нього ніхто не дивиться. Я вибрала на 15:40, але в підсумку поїхала о 16:20 (автобуси.

рейсовому автобусі з Лідо ді. Верона - Брешія, робить зупинки на кожному полустанку, до Дезенцано. Вийшовши в Дезенцано. відразу відчули, що тут спекотніше, ніж в Лідо градусів на 5, десь, +35. До. було забагато. На великому (по мірках Дезенцано) муніципальному пляжі все гранично демократично. з Мілана, Брешії і інших міст. Дезенцано відразу оживав і перетворювався в класичний курортний. віадук - самого грандіозного спорудження в Дезенцано. У супермаркеті купували відмінні фрукти. починається відносна рівнина. До речі, автобус з Ріви до Дезенцано ходить рідко, де - то, раз.

перший день погуляти по Дезенцано. другий день з'їздити до Верони і третій день - Сермионе. аеропорту Лінате були в 22.15. На автобусі в 22.40 за 20 хвилин доїхали до центрального залізничного вокзалу. зупинку, і начебто в 16.25 повинен бути автобус. Час - близько 16 годин. Лена пропонує пройтися. не було зовсім. Вийшли на дорогу. Чекаємо автобуса. І о, диво, рівно о 16.25 їде мікроавтобус! На ньому. Ну чому я не подивився наше бронювання в Дезенцано. пересісти на недорогу регіональну електричку до Дезенцано в Брешіа, нам потрібно їхати з Мароне.