автомаршрути єкатеринбург

Варіанти маршруту:

1. Єкатеринбург - Тюмень - Ханти-Мансійськ

2. Єкатеринбург - Нижній Тагіл - Сєров - Ханти-Мансійськ

Варіант Єкатеринбург - Сєров - Ханти-Мансійськ влітку поки не проїжджий.

Перехід Ебург-Тагіл-Сєров-Ивдель-Оус-Югорск займає десь годині 10 не менше. З них - 4-5 годин до Ивдель по нормальній дорозі (за умови, що в Івделі не заблукаєш :-)), і мінімум 5-6 годин піде на 100км зимника Ивдель-Оус (це вважається хороше проходження - якщо ніхто не встряне і НЕ перегородить зимник. У самому найгіршому випадку можна і день на зимнике простояти. Один знайомий дві доби втратив якось, але там була серйозна аварія тоді). Плюс ще десь 2 години до Югорска-Радянського (там бетонка і асфальт).

Засада в тому, що якщо зимник проходиш вночі, то до ранку. до виїзду на нормальну трасу водій починає фізично всипати (найтяжче в 5-6 ранку, коли світає - їдеш і спиш на ходу).

Плюс Советскоі - Ханти ще 4 години (390км) - дорога щас там хороша, нова.

Оптимально - доїхати до Ивдель і заночувати там (або прямо на зимнике). А з утреца, на свіжу голову штурмувати зимник і перти далі до Хантів, як раз до вечора туди доберешся.

Але якщо ночівля передбачена, то куди комфортніше перти по традиційному маршруту Ебург-Тюмень-Тобольськ-Питьях-Пойковський-Ханти.

Інформація від Олексія Булатова (ВАМ77). Взято з форуму Дороги сайту АвтоТрансІнфо. C Сєрова до Хантів 820 км. З Єкатеринбурга до Сєрова 343 км. Через Тюмень від Єкатеринбурга до Хантів десь 1330 км. Вирішуйте самі.

1. Єкатеринбург - Тюмень - Ханти-Мансійськ

2. Єкатеринбург - Нижній Тагіл - Сєров - Ханти-Мансійськ

Єкатеринбург - Нижній Тагіл

Карта побудована на сайті Licard.

Нижній Тагіл - Нижня Тура

Сервіс визначення відстаней між містами надано сайтом СІТ-Транс.
В дужках вказано відстань від попереднього пункту / відстань від початку.

Шматка дороги не було, будуватися зараз від Югорска до Ивдель. Вчора там проїжджав. Федералка будується від Ивдель до Пелим і від Пелим до Югорска. Від Ивдель до Пелим зараз нормальна грунтовка, легкова пройде без проблем. Проблеми починаються від Пелим. Там федералка ще в процесі, тому маршрут пролягає по вдольтрассових проїзду уздовж траси газопроводів (там нормально) і шматок кілометрів 20 по старій покинутій лесовозке. Хто на легковий - готуйтеся там свої бампера пооставлять. Лесовозка представлет собою одну смугу ґрунтовку, друга смуга - убиті плити. Смуги розділені між собою відвалом ущільненого снігу сантиметрів 70-100 висотою. На самих смугах присутні крижані колія. Вообщем не весело. Далі асфальт і бетонка до Югорска, місцями влітку до відсічення розганявся.
Ділянка від Ивдель до Сєрова - нормальна федералка.
Ділянка від Радянського до Таллінк асфальт, шматок дороги плит (

70 км), і 2 км грунтовки (я на прілого проїжджав без проблем) і потім хороший якісний асфальт. Всього приблизно 200 км.
Від Таллінк до Хантів - федералка асфальт (

200 км).
ЗИ: Урай відстає в стороні кілометрів на 100 приблизно.
ЗЗИ: Рух Ивдель - Югорск вельми жваве. Якщо з Ебурга їхати через Ханти - виходить грубо 1700 км. Якщо їхати через Ивдель - весь маршрут займає приблизно 800 км. Сєров, Н.Тагил - об'їжджати. Десь в районі Н.Тури є свороток на Перм (див. По карті).

Вчора приїхав з Ивдель в Югорск на авто, дорога тяжка, дощами розмісили пісок, там місцями грунтова відсипання, колія, плюс там де щебінь він дуже великий, менше ніж на джипі не проїдеш.
Офіційно дорога закрита, я по блату проскочив)))))))))
кажуть вночі сторожу 500 і Алга.
їхали на прадо
=====================

Прямий маршрут Сєров - Ханти-Мансійськ влітку поки не проїжджий.

Давно немає ніякої бетонки в містах Югорск, Радянський і т.д. - всюди асфальт.

Від Ханти-Мансійська до Радянського тепер федеральна траса, але в морози дуже оледеневает, асфальтова.

Крім ділянки Пелим-Ивдель дорога всюди нормальна і влітку.

02.01.06 проїхав по зимнику Пелим-Ивдель, відстань рівно 100 км. Проїхати можна, але є проблеми на одній з переправ, дуже круті береги для з'їзду на лід. Проїхав на а / м Міцубісі Лансер, передньопривідна. Один берег штурмував рази 4, поки вдалося вискочити наверх.

Мінімум 5-6 годин піде на 100км зимника Ивдель-Оус (це вважається хороше проходження - якщо ніхто не встряне і не перегородить зимник. У самому найгіршому випадку можна і день на зимнике простояти. Один знайомий дві доби втратив якось, але там була серйозна аварія тоді). Плюс ще десь 2 години до Югорска-Радянського (там бетонка і асфальт).

Засада в тому - що якщо зимник проходиш вночі, то до ранку. до виїзду на нормальну трасу водій починає фізично всипати (найтяжче в 5-6 ранку, коли світає. ваще пипец - їдеш і спиш на ходу).

Советскоі-Ханти ще 4 години (390км) - дорога щас там хороша, нова.

Поганий шматок на Яндире заасфальтували (де розвилка Нягань-Ханти), але там ділянку хреново слизькій бетонки (приблизно до Таллінк) і нацаются бензовози та інша важка техніка місцевих нафтовиків. Вобщем - дуже швидко їхати можна, але вкрай обережно. Якщо сонний будеш перти по ній або сам вб'єш, або зустрічні підіб'ють (після відкриття дороги там все нацаются неподецкі - і дуже важкі аварії зі смертельним результатом. За останні кілька місяців купа народу вхлам побилося. І все під ранок в основному)

Оптимально - доїхати до Ивдель і заночувати там (або прямо на зимнике). А з утреца на свіжу голову штурмувати зимник і перти далі до Хантів, какраз до вечора туди доберешся.

Опис маршруту Сєров - Ханти-Мансійськ від Дмитра Ісламгалеева (м Ханти-Мансійськ):
Ивдель - Радянський 145-150 кілометрів дороги немає, від Радянського до Ханти-Мансійська 340-350 кілометрів дорога відмінна.

Маршрут через Ивдель наступний. В Сєрова після поста ДПС метрів 100-150м поворот наліво на Североуральськ об'їзна навколо Сєрова і Краснотур'їнськ, закінчується вона у Карпінська далі за вказівниками на Североуральськ, Ивдель. В Івделі все по головній повз кафе Норд направо, є покажчики на Пелим і Югорск можна по ним їхати на Т-образному перехресті наліво через переїзд, зліва заправка виїжджаєте з Ивдель десь через 1-1,5 км з правого боку буде знак - Газотрасса після нього через 100 м поворот наліво починається більш менш широкий зимник уздовж газотрасси який виводить вас на льодову переправу. Від Ивдель уздовж газотрасси до повороту на зимник уздовж залізяки близько 30 км далі направо повз селище і потім поворот наліво уздовж залізяки. Зимник вузький але є місця для роз'їздів через 50 -100 метрів, після повороту на зимник уздовж залізяки 30км до Оуса там стоянка, їдальня. У вокзалу на перехресті наліво і прямо до перехрестя на ньому направо через залізничні колії провідні на якийсь лісозавод далі до переїзду через основну жд дорогу, не доїжджаючи переїзду поворот наліво уздовж залізяки вона завжди повинна бути справа до самого Пелим до нього 30км там льодова переправа . Через селище по головній і вказівниками, але є збиті покажчики. Далі йде бетонка з асфальтом близько 40 км до Компресорної станції КС-2 вам туди через шлагбаум і знак цегла все їздять ні кого не зупиняють у самого компресорного направо і далі по бетонці близько 60 км до Т-подібного повороту на Тайговий там іноді варто пост ДПС . Вам направо, по цій дорозі близько 9 км, потім поворот знову направо і ще 13 км до повороту на Югорск. Буде перехрестя прямо Тайговий, направо дорогу ще будують, наліво Югорск на виїзді з Югорска переїзд, біля нього наліво уздовж залізяки на Радянський, залізяка справа. У Радянському все по головній в кінці направо через переїзд і на виїзд. Там заправка далі за вказівниками на Нягань і Талінка. До повороту на Нягань близько 140 км, там наліво Нягань, направо Ханти. До Хантів близько 180 км.