Чумний місто, dark souls вики, fandom powered by wikia

опис Правити

Досить непроста в проходженні локація, переважно через отруйних ефектів і складного рельєфу місцевості. Єдиний зріз - це дерев'яні водяні кільця з рівня болота, верх. Дані кільця крутить вогненна собака.

Сюди можна потрапити на ранніх етапах, якщо є стартовий або придбаний предмет Відмичка.

персонажі Правити

противники Правити

рядові Правити

Міні-боси Правити

предмети Правити

Проходження Правити

Перед відправкою в локацію не завадить роздобути і заточити відповідну екіпіровку: Павуковий щит. Кільце отруйного укусу. Іржаве залізне кільце (надягаємо коли доберемося до болота), броня з хорошим захистом від отрути (Сет Злодія наприклад, хоча набагато краще підійдуть Сет тіні або Сет піромантія. Але якщо у вас їх немає, то знайти їх можна лише в самому чумних Місті) а також Зарості фіолетового і фіолетового квітучого мохів. Не забудьте прихопити стріли або магію - треба ж буде чимось комарів відганяти.

Починаємо локацію зі спуску по сходах в колодязь, опиняємося на виступі, вниз ведуть сходи. Там проходячи по вузькому переходу один за одним знаходяться 3 Варвара. Виманюємо їх поодинці, і тут два варіанти: перший - заманювати їх до виступу зі сходами, з якої ми спустилися, і бити їх стрілами і бомбами, перебуваючи на ній. Другий - це вступити в чесний бій, але ні в якому разі не на вузькому переході. Також є цікавий момент - якщо встати на розі уступу, вони самі будуть падати в прірву.

Місце отруєння снайпером

Нижній поверх з снайпером, до першого багаття

Проходячи далі будуть зустрічатися Вурдалаки, розбираємося з ними, але на другому вовкулаки будьте обережніше, тому що з нижнього поверху вас буде труїти снайпер з трубкою.

Спускаємося сходами, розбираємося з ними, забираємо подарунок з тіла. Піднімаємося назад і йдемо далі. Тут розвилка: або стрибаємо на нижній уступ де лежить тіло з факелом і подарунком (іайто), і ще нижче до багаття, або йдемо правіше, спускаємося сходами, переходимо по балці і спускаємося по черговий сходах ще нижче. Зліва від неї, буде все той же багаття.

Пробігаємо цей місток, і біжимо прямо по дерев'яних переходах в самий їх кінець. Там будуть сходи - спускаємося вниз, на проти ще одна - теж вниз. Опиняємося в самому низу, повертаємо направо і біжимо до кінця, назад сходи, тільки вгору - піднімаємося, тут було місце стрілка, або ж він сам якщо його не вбили. Далі біжимо прямо до акведука, і по ньому вниз, валимо молюска, забираємо подарунок. Проходимо прямо, тут ми вже були, тільки вже не по сходах вгору, а низом в поворот, зустрічаємо товстуна, валимо його, біжимо далі спускаємося вниз - туман. Не боячись, йдемо через нього - до боса ще далеко.

У підсумку ми на нижньому поверсі все тієї ж локації. При першому проходженні, на цій ділянці доведеться діяти швидко і обдумано, тому що труїти будуть все, навіть вода. Надіті Іржаве кільце і Кільце укусу дадуть досить резисту і маневреності щоб перебігати з острівця на острівець, але не більше.

Спускаємося вниз по одній сходах, потім другий, біжимо далі по прямому, дерев'яному проходу. Нам заважають павуки - розбираємося з ними. За ними йде сходи вниз, коли дійдете до неї, вас почне обстрілювати снайпер - з ним спрацює та ж тактика, що і з першим (або біжимо ігноруючи, або знімаємо з лука - знаходиться він на прибудові, приблизно в 15-ти ігрових метрах від нас). Спускаємося (обережно, москіти теж труять).

Водяне колесо Правити

Спуск. Зверху чекаємо навпаки колеса, поки не здасться платформа, після чого робимо звичайний перекат вперед. Розвертаємось на платформі, щоб колесо було зліва, чекаємо коли опинимося майже на рівні дерев'яних лісів і просто крокуємо вперед на них.

Підйом. Знизу, коли платформа на колесі виявиться майже врівень з лісами, робимо крок вперед, і тут же зупиняємося, щоб не злетіти. Спокійно чекаємо поки платформа підніметься майже на самий верх і нас зрушить на саме колесо. Ставши практично вертикально також спокійно робимо крок вперед і падаємо прямо на ліси.

Примітки Правити

Локацію можна побачити з Храму Вогню (орієнтир - гігантське дерево, яке є Порожниною). На те, що з Храму видно саме Чумної Місто, вказує не тільки дерево, але і величезні опори, які зустрічаються на нижньому рівні локації, а також величезна отруйна болото, яке також видно з Храму Вогню.