Дельта Меконгу, відгук від туриста maksim-nav на

В останній день нашого перебування в Хошиміні ми вирушили на екскурсію в дельту річки Меконг. На етапі підготовки до поїздки мені зустрічалося багато звітів подібних екскурсій, тому я приблизно уявляв, що належить побачити. Поїздку в дельту пропонують практично всі турагентства Хошиміну, крім одноденної можна відправитися в дельту Меконгу на 2 і навіть на 3 дні. Ми не купували екскурсію в турагентстві, наш знайомий в'єтнамський гід люб'язно погодився взяти нас разом з групою російських туристів, які прилетіли в Хошимін з Начанга на два дні.

Екскурсія починається в самому розкрученому, з туристичної точки зору, місті дельти Мітхо. Добралися до нього на комфортному автобусі з Хошиміну приблизно за 1,5 години. Нас привезли на річковий вокзал міста, тут є докладна туристична карта цікавих місць дельти в околицях Мітхо. У будь-який з цих місць тут же можна придбати окремий тур.

На пристані нас чекав ось такий прогулянковий кораблик.

Дельта Меконгу, відгук від туриста maksim-nav на

На цьому човні ми вирушили в одну з численних сіл дельти Меконгу.

Річковий вокзал міста Мітхо (вид з річки).

Найпоширеніший вид річкових суден, які ми спостерігали - туристичні прогулянкові човни. За останнє десятиліття в'єтнамці серйозно підтягли туристичну галузь, втім, в цьому я бачу тільки плюси.

Хвилин через 15 ми причалили в першій невеликому селі. Тут нам показали технологію виготовлення кокосових цукерок.

Дельта Меконгу, відгук від туриста maksim-nav на

Протягом 3-х годин варять кокосовий сироп.

Утворену в'язку масу розкочують, розрізають на маленькі брикети і загортають в тонку рисовий папір (їстівну).

Само собою тут же пропонують придбати готову продукцію. Коштують цукерки недорого, досить смачні, ми придбали кілька упаковок в якості сувенірів, домашнім всім сподобалося.

Так само крім цукерок продавали всяку всячину: кокосове мило, різні вироби з шкаралупи кокосових горіхів, ремені і гаманці з крокодилячої шкіри і багато іншого. Ціни нижче, ніж в Хошиміні, торг доречний. В якості сувенірів придбали кілька пляшечок зміїної настоянки.

Дельта Меконгу, відгук від туриста maksim-nav на

Води Меконгу несуть родючий мул, завдяки якому землі дельти здатні забезпечити харчуванням, які проживають тут 5 мільйонів чоловік. До речі за рахунок відкладається мулу дельта щорічно збільшується на 75 метрів, збільшуючи, таким чином, найбільшу і цінну продовольчу житницю В'єтнаму.

Далі нас посадили на невеликі Ізвозкі, запряжені ослами, і ми поїхали по селу до маленької пристані, де нас чекали вузькі човни каное.

На цих човнах ми пливли по ще більш вузьких каналах хвилин п'ять до нашої великої човна.

Дельта Меконгу, відгук від туриста maksim-nav на

Далі ми попливли назад в Мітхо, по дорозі відвідавши ще одне село, в якій ми пообідали, прогулялися і відпочили, хоча зовсім не стомилися.

Висновок: екскурсія на якій ми побували підходить в першу чергу для ледачих туристів, які в першу чергу приїхали до В'єтнаму для того, що б позасмагати на пляжі, а для зразкового ознайомлення з цією країною і 2-х днів цілком достатньо. Дельта Меконгу дуже цікавий, великий і різноманітний об'єкт для подорожі. Для більш повного занурення потрібно купувати двох або триденний тур або ще краще приїжджати сюди самостійно. Цікаві об'єкти є як в самих містах дельти Мітхо і Кантхо так і в річкових каналах, стеж яких численні села, а так само плавучі ринки. Що стосується особисто нас, то чітке розуміння про те, як подорожувати по В'єтнаму в цілому і дельті зокрема у нас склалося. Ця країна нам дуже сподобалася і є велике бажання повернутися і продовжити дослідження численних цікавих місць.

Дякую) В такому випадку напевно краще на місці дивитися, я розглядала варіант самостійної поїздки в Дельту, але з Чаудока все одно треба в туристичній фірмі брати човен + автобус, щоб кордон з Камбоджею пройти, а це не менше 25 $ на людину, якщо інформація в інтернеті не обманює. Так що тут простіше зважити всі за і проти, якщо ціна одна і та ж виходить, напевно зручніше коли тебе довезуть, пересадять і все покажуть)

Так, але коли сам, можна зупинитися на довше там де сподобалося і т.п. а гіди везуть туди, куди їм треба і швидше, у них конвеєр туристичний, а я цього терпіти не можу! Загалом сам собі пан, час ще є обміркувати.

Це звичайно, я теж не любитель організованих екскурсій)

А від кокосових цукерок у мене дві пломби вилетіли))

У цій справі головне без фанатизму.

Дельта Меконгу, відгук від туриста maksim-nav на
Самостійно бронюємо готель на Booking.com: покрокова інструкція та нюанси

Зустріч з Жахливим

Дивись в обидва: як уникнути обману за кордоном