Eurolines pass грудень 2018 - європа (без Скандинавії і Прибалтики) - клуб самостійних

Речей взяв з собою зовсім не багато, половину ваги мого рюкзака займав путівник - важкий собака, дуже-дуже корисною штукою була надувна подушка на шию, на жаль через тиждень вона лопнула, а в Буржуінські країнах я такий більше не знайшов (бачив таку в Берліні всього за 2 євро, але тоді вона мені була не потрібна). Ну і відповідно куди радянська людина без кип'ятильника і залізної гуртки.

Викроївши вільних три тижні, я відправився в шлях з Пітера через Гельсінкі. Заздалегідь нічого особливо не планував і не бронював, вирішив, що так цікавіше буде.

З Гельсінкі до Таллінна поплив на поромі за 32 євро (наплутав з поромами, можна було за 24 поплисти) і години через три був в Таллінні. Таллінн сподобався ну ДУЖЕ - ДУЖЕ. У Таллінні я зупинився в хостелі «Vana Tom» в 4х місцево номері за 12 євро зі сніданком, в номері я був один як втім, і практично скрізь, де я зупинявся. Pass можна було оформити і в Таллінні, але ось виїхати з Таллінна, як я зрозумів, по ньому не можна. З Таллінна в Ригу я поїхав на Еколайновском басі за 220 крон.

У Ризі зупинився в Dome Pearl Hostel за 8 латів в 12 місному номері. У Ризі оформив Pass на 15 днів за 205 євро (латами). Дівчата в офісі Евролайнс спочатку попаніковалі, не знаючи як він взагалі оформляється, але розумниці все зробили правильно і видали мені квиток до Берліна. Куди я і срулила.

До ранку був в столиці Німеччини, де мало не стерся в нуль в спробі побачити все і побувати скрізь - енергії було ще дофіга. У Німеччині за оформлення Евролайнсовского квитка беруть 3 євро зборів. Берлінське відділення працює з 9 ранку до 19 годин (можу помилятися щодо закінчення роботи). Там я взяв квиток на нічний бас до Брюсселя.

До Брюсселя я не доїхав, вирішивши вийти в Антверпені було це близько 5 ранку. У 11 годині ранку я, надивившись Антверпен, сидів в електричці в Брюссель за 6.60 євро і хвилин через 40 я вийшов на вокзалі Nord, де знаходиться офіс Евролайнс. У Брюсселі поливав дощ, дув вітер і було як то зовсім не тепло, погулявши там години 4 я поїхав в Амстердам.
Того ж вечора, я був в Голландської столиці, де не знайшовши вільного хостелу (вранці сам собі дивувався як це я так гальмував - втомився), я зупинився в якомусь в'єтнамському готелі, за 60 євро за сингл, без сніданку. В Амстердам, напевно, все ж краще їхати не одному, а з друзями тоді можна ну ду-у оч класно там відпочити. Я ж обмежився прогулянками по цьому царству велосипедів - класне місто. Напевно, це тільки в Амстердамі таке можливо, що б камери зовнішнього спостереження на поліцейській дільниці були прикрашені різнокольоровими стразиками.

З Амстердама, на нічному басі, виїхав до Парижа і до 6 ранку бал вже там, залишивши рюкзак в камері схову на одному з вокзалів (4 євро) я знову спробував побачити все і побувати скрізь, попутно розбираючись в лабіринтах Паризького метро. Провівши весь день в Парижі, на нічному басі поїхав до Мілана.

Цей переїзд була просто клас, до Альпійським горах ми приїхали вранці і кілька годин я спостерігав прекрасні Альпи. Я надалі знову проїжджав Альпи, але тільки вночі і побачити нічого не міг.

В Мілан прибув близько години дня і години дві не міг збагнути, куди їхати далі, виходило, що Марсель оптимальний варіант. Треба сказати, що італійське відділення Евролайнс виявилося самим мозгокомпасірующім, за оформлення квитка беруть 5 євро, але не можуть дати навіть розклад воно у них в одному екземплярі на касі. У Мілані мені все ж дали подивитися його самому, в Венеції ж касир сама мені диктувала що є. До того ж в Мілані ніхто на вокзалі не говорив по-англійськи. Погулявши по Мілану до вечора і захопившись Міланський собором, я відчалив в Марсель, мабуть треба було залишитися, але оч хотілося поїхати туди, де тепло і не ллє дощ.

До 6 ранку я прибув до Марселя і відчув що дійсно тепло, правда, вдень подув досить холодний вітер, але все одно було дуже тепло. Після Парижа і Мілана Марсель здався дешевим містом. Величезний кебаб, ну дофіга м'яса, плюс тарілка смаженої картоплі 4 євро зайшов в перше-ліпше кафе. Марсель не дуже велике місто і за день я там побував багато де, місто здався не дуже туристичним і цим він хороший, але що там робити більше одного дня я не знаю і пізно ввечері я виїхав в Барселону.

З Барси я поїхав до Венеції, маючи намір провести там два повних дні і виїхати звідти в Прагу, але наплутав з тим, куди можна, а куди ні по passу їхати з Венеції, пробув там тільки добу. Бас до Венеції приходить на площу Рома, але каса Евролайнс знаходиться в Местре, автобус проходить через цю станцію. Працює ця каса всього кілька годин на день з 11 ранку з перервою на обід. За оформлення квитка беруть ті ж 5 євро, що і в Мілані, х / з за що гроші беруть, навіть розклад ні дати, ні вивісити не можуть і головне плювати хотіли на те, що написано на сайті Eurolies, куди можна їхати з Венеції по Passу. Касир відмовила в квитку до Відня, я довго сперечатися не став і взяв квиток до Парижа хотів ще раз на красуню Ейфелеву вежу подивитися. За Венеції я бродив до пізнього вечора. У самій Венеції шукати житло не став, а поїхав ближче до ночі в Местре (1 євро на електронну або 1.80 євро на автобусі). У Местре я оселився в готелі / хостелі "Dgiovannina" на via Dante 113 за 20 євро 4-місний номер з нормальними ліжками, телевізором, душем і туалетом, але без сніданку. Загалом, витративши пару годин, у другий день, з ранку на те щоб вирішити, куди я можу, куди не можу і куди хочу і не хочу їхати, я взяв квиток, до Парижа намериваясь виїхати звідти в Прагу, і в 15 нуль- нуль я поїхав до Франції. Погулявши до цього часу по Местре і купивши кілька сувенірів.

З Парижа на вечірньому басі я виїхав до Праги, де був в 7 ранку і тут же взяв квиток до Відня на 8-12 годин і зворотний на 17-21 годин і поїхав до Відня. У Відні було дуже холодно і 5ти годин мені цілком вистачило. Повернувшись до Праги поруч з автовокзалом виявив готель / хостел де і зупинився в 14ти місній кімнаті, з дуже пристойним сніданком, і це був перший хостел, коли у мене були сусіди три дівчини і два хлопця. Проблем зі спілкуванням в Празі не було ніяких, таке відчуття, що російських-українців там більше ніж чехів-словаків. Ціни дуже прийнятні, там я накупив кілька літрів місцевого міцного алкоголю ( «Бехеревка» клас # 33; # 33; # 33;). Прогулявши там пів ночі і вставши раніше поблукавши по Празі (дуже шкода, що не можна було залишитися ще хоча б на день) я поїхав до Стокгольма, Pass добігав кінця, і потрібно було вибиратися до будинку, поки він не закінчився.

Про переїзд Прага Стокгольм розповім докладно, так як це був, мабуть, найважчий переїзд. Бас був з чеською командою водив, з непрацюючим туалетом і за 9 годин він зробив тільки одну 10 хвилинну зупинку біля туалету (ігнорувалися навіть прохання пасажирів), виявляється, як потім пояснила жінка-водій цього баса, вони поспішали до закриття Гамбурзького відділення Евролайнс. О 5 ранку бас прибув на "станцію" DGI-byen в Копенгагені, де я повинен був зробити пересадку на бас до Стокгольма о 5:40. У цьому місці повинні бути мати ... Що собою являє зупинка KOBENHAVN DGI-byen: безлюдна вулиця, з одного боку цегляна будівля, якого то фітнес центру, закритого в цей час, з іншого залізниця, обгороджена парканом і все - ніякого укриття, навісу, магазина, кафе - НІЧОГО тільки закритий порожній бас і два сміттєвих контейнера - за ними і ховалися від вітру. Бл..ть (сварки), сам офіс Евролайнс знаходиться, судячи за схемою, що там, на паркані висить: через міст і куди то туди. Погода ж була на рідкість огидною 0 або +1 на землі якась каша зі снігу, льоду і води, сильна заметіль і вогкість. У цей день почалися снігопади, які завалили всю Європу. Сволота нікуди не можна, автобус який повинен був нас забрати прохідний і він запізнювався. Найбільше було шкода маленьку дитину, бідні батьки не знали, як його зігріти, на щастя їм потрібно було в Осло і вони простояли там трохи більше години, коли прийшов їх бас. У водія баса на Осло ми дізналися, що наш автобус буде в 7: 00 і нікуди йти не можна, а потрібно його тут чекати. Загалом я і ще семеро людей, кому в Стокгольм, тусувалися там до дев'ятої години, коли нарешті прийшов наш бас і я завантажившись в нього зрозумів, що замерз настільки, що не відчуваю ні рук ні ніг і відпоювали чеської "Бехеревка" і відпоювали побратимів по замерзання. Двоє людей так і не дочекавшись баса, звалили, у мене ж був останній день Passа і грошей тільки-тільки до Пітера дістатися. Хоча зараз це згадується якимось пригодою, але Скажіть мені ну, що за чмошнікі придумали таку станцію? # 33; Виродки, блін.

Гаразд, поїхали в Стокгольм, куди дісталися без пригод, але спізнилися більше ніж на три з половиною години, і про огляд Стокгольма не було мови, я там вже був, але хотілося ще трохи за ним погуляти. Вивантажували о сьомій годині вечора в Cityterminalen, я пішов шукати метро, ​​а знайшов касу Вікінг Лайна, де і купив квиток на вечірній паром в Турку + трансфер до нього прямо від каси. Загальна вартість 25,50 євро без каюти. Пором був "Amorella" і на ньому є така кімната, де стоять літакові крісла і де можна чудово поспати, правда, було досить прохолодно як правда і на всьому поромі. Вранці взяв сніданок шведський стіл 9,50 євро, чесно скажу, сніданок в празькому готелі мені сподобався більше.

У Турку до порому подають міський автобус 2,50 євро їде до центру міста, туди в принципі можна і пішки дійти, але морозень стояв пристойний, і топати пішки зовсім не хотілося. Від зупинки автобуса до автостанції йти ще хвилин 15-20 в гору і трохи направо. У Турку я хотів зняти гроші з банкомату, але їх буржуйські банкомати менше 20 євро не видають. О 10:30 я виїхав в Гельсінкі за 27,50 євро і до 12:30 був на автостанції, яка розташовується в підвалі одного з торгових центрів. Після півторагодинного бродіння по центру Гельсінкі я знайшов таки баси до Пітера. У першому ж мені зарядили ціну 25 євро, у мене стільки не було, я пішов далі в наступному мікроавтобусі сказали 20, я говорю стільки немає, кажуть, залазь, давай скільки є. За 17,20 мене привезли до самого під'їзду мого будинку + я допив по дорозі зі співвітчизниками "Бехеревка", закушуючи їх бутербродами і запиваючи їх Лапін культу, дуже добре-весело їхали додому. До третьої години ночі я був удома в Пітері.

підсумовуючи:
За 18 днів подорожі я проїхав близько 10000км, пройшов, по відчуттях, ще більше. Грошей витрачено близько 33тис. рублів включаючи візу, страховку і сувеніри з алкоголем додому. Звичайно, pass кілька обмежує рух, ти не можеш їхати куди хочеш, але він економить гроші, тільки автобус з Праги до Стокгольма коштує понад ста євро, плюс нічні баси, що не витрачаєш на проживання. Самі автобуси досить комфортні і головне майже завжди йдуть напівпорожніми, сидіння поруч зі мною було зайнято лише один раз від Каунаса, де села натовп їдуть на заробітки жителів Литви, до Берліна.

А в цілому - класно, треба б повторити, ось тільки pass взяти на 30 днів.

прикріплені зображення

• Eurolines pass грудень 2009 - європа (без Скандинавії і Прибалтики) - клуб самостійних