Фанатські акції, новини та інше

Українські фанати проведуть марш проти об'єднання російського і українського футболу.

Фанати пройдуть від стадіону «Динамо» імені Валерія Лобановського і пройде до приміщення Федерації футболу України (ФФУ), повідомляє «Спорт-Експрес».

Марш завершиться мітингом, на якому будуть озвучені вимоги українських уболівальників до ФФУ:

1. Не допустити об'єднання чемпіонатів та кубків України та Росії та припинити будь-які дії в цьому напрямку.
2. Максимально обмежити кількість легіонерів в українських клубах усіх ліг.
3. Заборонити натуралізацію іноземних гравців та їхні заявки до всіх національних збірних України, окрім футболістів українського походження.
4. Припинити «міліцейське свавілля» на стадіонах, скоротити кількість міліції під час матчів і запровадити європейську практику стюардів.
5. Допустити безперешкодне використання патріотичної символіки на стадіонах.
6. Дозволити контрольоване використання піротехнічних засобів під час матчів.

Текст пісні "Вставайте, фанати!":

Вставайте, фанати, які не час сидіти -
Команди виходять на поле.
Давайте боротися, давайте хворіти
За чесні гри у футболі!

Наш гімн по трибунах мчить хвилею,
Орли пізнаються в польоті.
На поле "Сибір" і Сибір за спиною, -
І далі ви нас не сошлёте!

Ми примха арбітрів не в силах терпіти,
Що нас незаслужено судять.
У них установка: не будеш свистіти -
І грошей в кишені не буде.

Чи готові з командою своєї перемагати
Фанати сибірської столиці.
Ми встанемо на голову, щоб побачити
"Сибір" на вершині таблиці.

Вставайте, вставайте, не на часі сидіти,
Тримаючись за останнє місце.
Давайте сибірським здоров'ям хворіти
За те, що футбол буде чесним!

Із звіту Волзьких, яких ми брали:
На вокзалі нас зустріли Уралмаш Б-я і Е-к (знайомі нашого Ж-і). Насамперед зайшли в їдальню перекусити. Посьорбали солянки. Потім взяли пива і пішли до Б-е. У нього посиділи недовго, перехопили бутербродів з чаєм і пішли оглядати центр міста. Пройшли повз «Храму на Крові», по набережній міського ставу, дійшли до спорткомплексу «Динамо». Туди підійшли ще двоє Уралмаш. Недовго посидівши, повертаємося до Б-е. У нього поїли, забрали речі і вирушили на метро в бік стадіону. Кілька хвилин в підземці, і ми вилазимо на станції «Уралмаш». Неподалік у дворах зібралися представники місцевих фанатів, в тому числі старі відомі виездюкі з банди Їстівного - легенди уралмашевской фанатизму. За розпиванням півчанского і дружніми бесідами, ми помітили, що підходив час матчу. Пішки через двори попрямували в сторону стадіону. Погода остаточно зіпсувалася, почав накрапати дощ. Близько стадіону трохи постояли з місцевими і пішли до входу на гостьовий сектор. Безпечники «Уралу» без проблем провів нас на стадіон, причому навіть без звичного огляду. На клітці розвісили банер. Зі стартовим свистком зашізілі. Перший тайм «вирішального» матчу завершився 0: 0. У перерві до нас на сектор підійшов хлопець із Саранська (а точніше - з селища Ялинники), служив в Ебург. Він заради відвідування нашої гри подався в «самохід», нелегально зваливши з частини. Поспілкувалися з ним, з'ясувалося, що у нас чимало спільних знайомих. Ще на сектор до нас підходив якийсь дідок, який представився кореспондентом місцевої газетки і запропонував нас зустріти і влаштувати екскурсію по місту в наступному році (що навряд чи нам стане в нагоді), потім попросив сфоткати з нами на пам'ять. Загалом, веселий старий. Нарешті він пішов. Розпочався другий тайм. Перевага наших на поле було незабаром втілено в забитий м'яч. На 62 хвилині за допомогою автогола «Волга» відкриває рахунок! Боротьба загострюється і триває до самого фінального свистка. У підсумку перемогу втримали, і ми вже відчуваємо «запах прем'єр-ліги». Після гри стюарди відмовляються пропускати мене до команди, мотивуючи якимось наказом згори. Суперечка ні до чого не привів. В результаті безпалевно в обхід (через якусь подобу яру) мене провів один з Уралмаш. Поспілкувався з керівництвом і футболістами, попросив трохи допомогти мені фінансами (тому що бабла на квиток до Омська у мене не було). Аслан Засєєв і комм.діректор клубу Андрій Гойхман підкинули Бруля. Іду назад до В-е і місцевим, разом зависли неподалік від стадіону. Саранський стос залишився з нами. Всією юрбою рухаємо до метро. По дорозі все купувалося і вживалося пиво. Бухають Уралмаш, треба сказати, жорстко. Спускаємося в метро, ​​ебуржане всю дорогу шізят, трохи бентежачи пасажирів :)) Доїжджаємо до станції «Динамо». Там, недалеко від будинку Б-і (який сам пішов до одного на ДР), в сусідньому дворі продовжуємо гудёж. Пиво все не закінчується. Наставала ніч, похолодало і до поїзда В-і залишалося не так багато часу. Нарешті повернувся Б-я, і ми завалилися до нього, в теплу квартиру. Саранський відразу вирубався на дивані (назад в частину він неособо поспішав). Я відразу вирішив пробити в інеті поїзда до Омська. Подивившись всі варіанти, роблю висновок, що їхати треба відразу - цієї ночі, тому що інші поїзди на найближчу добу були дорожче, та й робити в Ебург було особливого нічого. А спиватися зовсім не хотілося. Посидівши у Б-і ще трохи, насилу піднімаємо з дивана «служивого» і йдемо на вокзал. По дорозі допиваємо залишився пиво. Близько вокзалу побачили автобус Ф.К. «Москва» (!) Що він тут робив? Схоже, гребаной «Нор.Нікель» убивши команду взявся за розпродаж клубного майна. Сумно. Заходимо в каси. Я купую квиток до Омська на поїзд Москва - Барнаул. Незабаром оголошують про його прибуття і ми йде на платформу. Прощаюся з Уралмаш, В-й і Саранським Л-й, залажу в свій вагон.