Гданськ - Сопот

старе місто Гданська і прогулянки по Сопотський. раз, маршрут склався такий: Калінінград -Сопот -Гдиня. групон.пл. пропонувалося провести в готелі Опера *** Сопот. ул.Монюшкі, 10 3 дні / 2 ночі зі сніданками. мовляв в Сопоті не єдиний в окрузі, є подібні, але покороче- в Орлово (Гдиня) і Ґміна Бжежно (Гданськ). По дорозі до готелю нам попалася таверна Harnas, ввв.харнас-Сопот .пл. Ось за що в тому числі я люблю Сопот. маса різноманітних закладів на будь-який смак - з національною. Аквапарк в Сопоті з дітьми не могли не відвідати, трохи людей для вечора субботи- всі атракціони.

дуже смачне - прим. підр.). Ночувати приїхали до Гдині. як нам і бещалі. Відразу порадував готель. повз балтійського курорту Сопот поїхали в Оліву. Requiem). Наступний пункт - Гданськ. на мій погляд. оптимально і ще на одну до моря - до Гданська. Сопот. Гдині. вообщем в так званий Тримісто.

Балтійського моря, але тепер уже на його польську частину, а саме в Гданськ. Сказано - сделано.В Гданську зупинялися в готелі ORBIS POSEJDON ***. що міста Ганьск - Сопот - Гдиня утворюють один. Сопоту (кілометри 4 уздовж моря), а до Гданська. Цього разу я тремтячою рукою набрав слово «Гданськ» і з прикрістю побачив, що три клітинки. злоті. Потім треба було взяти квитки на потяг до Гданська. В принципі, це можна зробити без проблем. Гданськ від Варшави в 270 кілометрах, як Ярославль від Москви. Скільки їхати на поїзді, знаєте.

18.01.07 Парфентьєв Дмитро

Брест-Варшава-Краків-Чентосхова-Торунь-Гдиня -Сопот -Гданьск -Мальборк-Ольштин-Нідзіца-Брест. Польщі »міста Варшава-Краків-Чентосхова-Торунь-Гданськ -Мальборк. Пройшлися по нашим УХТИНСЬКОМУ тур. мовчу при звичайному курсі в Варшаві, Кракові, Гданську 10 злотих за 100 рублів в Поджер дають 7 злотих. Після Торуні ми виїхали в Гдині. місто-супутник Гданська. Добралися до міста ми тільки до 11 години. вся наша група пішла на морський причал (Гдиня як і Гданськ розташована на Балтійському морі). У нас. ми доїхали до міста Сопот. теж супутник Гданська. Як я зрозумів, Сопот - відомий європейський курорт.

Варшава - Краків - Вроцлав - Ксенж - Познань - Торунь - Гданськ - Сопот - Мальборк. виступав з проповідями в Кракові, Познані, Гнезно і Гданську. Однак Болеслава цього було мало, йому. Пруссії і навіть намагався змагатися з Гданськом. Місцевий старе місто надзвичайно мальовничий. Гданськ - «побратим» Любека і Риги. нарешті, на поспішному поїзді я відправився в Гданськ (нім. Danzig) - 160 км від Торуня, квиток коштує 36. слова одного мандрівника: «місто - потрясний». Гданськ сильно нагадав мені Ригу, але сподобався.

У Гданську зупинялися в готелі ORBIS POSEJDON ***. Сопот - Гдиня. найближче до Сопоту (кілометри 4 уздовж моря), а до Гданська 40 хвилин трястися на роздовбаному.

часу вистачило. Гданськ (німецька назва ДаМЃ. Довколишні міста Сопот. Гдиня і Мальборк, а може.

пора року. А з Калінінграда ходять автобуси до Гданська. значить, їдемо в Польщу! Адже крім Варшави. Але коли я побачив у продажу у LOT квитки Гданськ -Краків-Гданськ по 4 т.р. всі питання були зняті. підсумку весь транспорт за маршрутом Мск-Калінінград-Гданськ -Краків-Гданськ -Калінінград-Мск нам обійшовся. Виліт з Москви. Автобус Калиниград-Гданськ о 15.00. Зустріч НГ і ночівля в готелі в Гданську .01.01. Прогулянка по Гданську. переїзд в готель на побережье.08.01. Увечері переліт в Гданськ.

Варшава-Величка-Краків-Ченстохова-Торунь-Гдиня -Оліва-Сопот -Гданьск -Мальборк: поїздом до Бреста далі. Гдиня - місто-порт з набережної красивим. слухали органну музику. Сопот - знаменитий курорт на. Гданськ - один з красівешіх польських міст! Другий Амстердам! Красиві вулиці, набережні.

маршрут: Варшава - Торунь - Бидгощ - Гданськ - Сопот - Гдиня - Познань - Вроцлав - Краків - Лодзь. по вулиці Двірцевій, безперервно по прямій, до перетину з вулицею Гданської і поворот направо. в квитку), підійшов контролер, за проїзд до Гданська віддав готівкою 40-50 злотих. В дорозі 2 години. Далі Гданськ - Сопот - Гдиня - Познань.

До Сопота і Гдині на електричці, ходять часто, вартість 3-5 зл.

включав в себе Ганзейського місто Данциг, він же Гданськ з його курортними передмістями, тевтонські замки. два плану-маршруту. Перший - тільки по Польщі: Гданськ -Торунь-Варшава (маршрут я спростила після. Але вже жвавому Білостоку поїхали в бік Гданська. Мені дуже хотілося показати красивий центр. Тепер пора в Гданськ .Гданьск. Себе пропозицій вже не побачила. Вибрала в передмісті Гданськ оливі Віллу Альбатрос за високі оцінки.

Маршрут вийшов такий: Калінінград-Гданськ -Сопот -Калінінград, виїзди з Калінінграда на Куршськую. на дводенну екскурсію в Польщу, Мальборк-Гданськ -Сопот. Це були субота і неділя. Екскурсію. думці. А гід наш, яка проводила екскурсію по Гданську. сказала так: - Не слухайте ви пропаганду. Після Мальборка ми поїхали в Гданськ. де заселилися на одну ніч в готельчик "Villa Angela". Вілла. оглядова екскурсія по старій, історичній частині Гданська. Екскурсовод нам всім дуже сподобалася. і такими ж прекрасними видами старих вулиць Гданська. клацаючи щохвилини фотоапаратом, відразу після.

- Фромборк - Ельблонг - Мальборк - Троемясто (Гданськ. Гдиня. Сопот) - Хельській коса - - Гнів. відвідати всі, що потрібно бачити (Тріймісто - Гданськ. Гдиня. Сопот. Хельській косу і кайтінг для чоловіка. Фромборк - Ельблонг - Мальборк - Троемясто (Гданськ. Гдиня. Сопот) - Хельській коса - Гнів - Браніево. Троемясто (Гданськ - Гдиня - Сопот). Три міста, що злилися в один. Ми проїхалися по всім трьом.