Як дістатися з Будви в Хорватію

Отже, після заминки в 2 дня заради запуску сайту я оперативно постараюся надолужити згаяне!

Як дістатися з Будви в Хорватію. О 6:20 ранку ми виїхали автобусом з Будви (Чорногорія) в Спліт (Хорватія) ... Ну, точніше не о 6:20, а о 6:50. А все тому, що на станцію приїхав не автобус, а звичайна маленька маршрутка! І все б нічого, але ми ж з велосипедами, а всі пасажири з валізами ... Ми і кричали, і лаялися, і вимагали взяти їх в салон, але, на жаль, місця немає!

Нам довелося залишити великі в камері схову Будви. І ми до сих пір їх не забрали - ми в очікуванні нормального автобуса по потрібному маршруту з багажним відсіком. У цій справі нам знову допомагають наші землячки і друзі з Будви. Девуля, я не знаю навіть як дякувати - приїжджайте і поселимо у нас в Хорватії :).

Мега трансфер Будва-Спліт

Фух, сіли і поїхали! Злі як собаки :).

Дорога, звичайно ж, просто потрясно пейзажна - уздовж узбережжя одні острова змінюють інші, і, здається, ти зовсім і не в Європі, а десь в океані на краю землі. Це краще за всяку валер'янки - як бальзам на серце. Колір моря, який відкрився практично відразу після кордону з Хорватією, заворожив нас остаточно! Ну і міста, які ми проїжджали, запам'яталися як окрема екскурсія: Дубровник, Макарска Рів'єра, Спліт, Трогір, Шибеник - ух! До речі, в автобусах зі Спліта є wi-fi.

Як дістатися з Будви в Хорватію - flina travel blog

Шлях хоч і красивий, але не простий. Ми проїхали частина Чорногорії (причому через всю Бока-Которської), приблизно 40% узбережжя Хорватії і навіть пляжну частину Боснії! Боснія ж відвоювала собі шматочок у моря так, що він тепер розриває Хорватію на 2 частини - до Боснії і після. Складно порахувати скільки було меж у нас. На якийсь із них нас просто так пропустили всіх, як транзитних, мабуть, але штампів в паспорті понаставили пристойно :).

Приблизно о 15:00 ми прибули в Спліт. О 16:00 пересіли на інший автобус і о 18:00 були в Водиці! Ура!

По дорозі Спліт - Водиці

Як дістатися з Будви в Хорватію - flina travel blog

P.S. всі фото зроблені з автобуса - Я спеціально не вирівнювала горизонти щоб передати свої старання з вікна 🙂