Як дістатися з Пхукета в бангкок на автобусі

Сьогодні вранці приїхали в Бангкок. Добиралися на нічному автобусі з Пхукета. Автобус комфортний, крісла широкі і непогано розкладаються. У цій статті розповім, де купити квитки, скільки коштує, як довго їхати, куди привозять в БКК і як далі добиратися до центру.

Пхукет-Бангкок. Скільки коштує квиток, час у дорозі, у скільки приходить

• На автовокзалі №1 в Пхукет-Тауні купили квитки на автобус за день до відправлення. Купували в помаранчевій касі в сусідній будівлі від вокзалу (зліва, якщо стояти спиною до вокзалу).
  • Квиток на VIP-автобус Пхукет-Бангкок варто 913 бат з людини. Разом квитки обійшлися нам в 1826 бат на двох.
  • Відправлення з Пхукета: 19:00 (є й інші рейси)
  • Прибуття в Бангкок: 7:00
  • Час в дорозі: 12-13 годин.

На замітку: Можна придбати квитки дешевше - в перший клас за 630 бат і найдешевші за 420 бат в звичайний автобус. Відрізняються тіснотою крісел і загальним комфортом. Кондиціонер є у всіх типах автобусів. У найдешевшому немає туалету.

Дорога Пхукет-Бангкок

Автобуси в БКК відходять з автовокзалу № 2 (Bus Terminal 2). Ми взяли таксі і за 200 бат доїхали з бас стейшен-1 на другий автовокзал. Мало не спізнилися. Заскочили в автобус в останні хвилини, тому що потрібний нам сонгтео припинив свій маршрут, так і не доїхавши до вокзалу. А потім ще таксист попався супер повільний, повіз чогось городами в об'їзд. Пощастило, що автобус в БКК стояв на станції зайві 10 хвилин.

Ми не прогадали, що поїхали на віп басі. Він виявився такий же зручний і просторий, як по дорозі з Хуахін на Пхукет.

Як дістатися з Пхукета в бангкок на автобусі

На віп автобусах найширші з можливих крісел. Зручні спинки і великий простір для ніг, куди ми запхали свій новий рюкзак для маленьких подорожей.

Кондей працював на совість, але ми не замерзли. Я навіть не одягла толстовку, сховалася ковдрою і було тепло.

Харчування в автобусі

Насамперед, як тільки ми сіли на свої місця, мила дівчина принесла нам по пляшці води, а також видала кожному по коробочці з розчинною кавою, печінками, банановим міні-кексікок і соком з гуави. Ми все з'їли. Ну крім соку. Люблю Таїланд. До сих пір пробуємо якісь продукти вперше.

Як дістатися з Пхукета в бангкок на автобусі

Який сік гуави на смак? Ну, як ніби п'єш рідку траву або вичавлений кактус

Приблизно через 3 години шляху у нас була єдина зупинка. Завезли на 20 хвилин в придорожню забігайлівку. Там можна було поїсти тайської їжі або, показавши квитки на автобус, отримати безкоштовно воду з булочкою чи молочним коктейлем. Ми не стали випробовувати долю і взяли напої. Перекусили в дорозі заздалегідь прихопленими горішками з 7/11.

Прибуття в Бангкок

Як дістатися з Пхукета в бангкок на автобусі

Вранці людей на вокзалі трохи

На Який автовокзал приходить автобус Пхукет-Бангкок

Залежно від рейсів, автобуси можуть приїжджати на Південний автовокзал або на Північний (Мочить). Наш автобус з відправленням о 19 год прибув на Південний автовокзал Бангкока до 8 ранку. В дорозі ми провели майже 13 годин.

Southern Bus Terminal

Як дістатися до міста з Південного вокзалу

На Південному автовокзалі швидко зорієнтувалися і поїхали заселятися в готель. Вокзал знаходиться на околиці. Але ми заздалегідь підготувалися, вивчивши інформацію в інтернеті, як дістатися до Бангкока на громадському транспорті. Можна взяти таксі відразу з вокзалу, але дешевше буде доїхати на міському автобусі до центру - Вікторі Монумент, а вже звідти брати таксі.

По дорозі проїхали зоопарк Бангкока. в якому ми були вже 2 роки тому. Від Монумент взяли таксі до готелю, так як на метро, ​​напевно, вийшло б стільки ж, якщо не дорожче. Але таксист попався хитрий, вирішив нас покатати по Бангкоку. У підсумку, замість 5 хвилин, їхали до готелю майже 20, а замість 50 бат заплатили 130. Але ми не расстороілісь такому розлучення, згадуючи, що таксисти на Пхукеті за 100 бат тебе навіть до найближчого Севена НЕ довезуть.

Де зупинитися в Бангкоку

Якщо буде потрібно залишитися на ніч в БКК, подивіться наш добірку хороших недорогих готелів в центрі міста - готелі в Бангкоку. Ось швидкі посилання на кілька варіантів:

• Adamaz House
  • Siamese Views Lodge
  • Tara Place
  • The Orchid House Boutique Resort
  • Nouvo City Hotel
  • Phasumen Riverview

Пощастило, мабуть, взяли квитки з розпродажу. Коли нам треба було їхати, квиток на людину в одну сторону коштував 1200 бат (35 $)

Добридень! Основний ризик при управлінні байком без прав - в разі чого не буде діяти страховка, навіть якщо включити опцію «активний відпочинок». А місцевим даішникам, як правило, ніколи не бракує хабара. Головне, завжди в шоломі їздити, щоб поменше зупиняли

Дякую Слава, спасибі Євгенія, що відгукнулися! Так, було б здорово отримати контакти перевірених оренд. Летимо на Карон.