Як я їздив в санкт-петербург, zamal

Поїхав я автобусним туром, варто було все це трохи (близько 12.000р). Якщо ви не виносите довгу їзду на автобусі, то ні в якому разі не їдьте автобусним туром. Добу витримати дуже важко. Втомлюєшся сидіти, не поспиш, то холодно, то жарко, в загальному суцільний геморой. Ну да ладно, зате дуже дешево. Там включалися екскурсії, проживання в готелі та сніданок.

Можете ознайомиться з моїм розпорядком екскурсій. Були ми там 3 не повний дня (але в принципі вистачило щоб все подивитися). Включений був тільки сніданок.

По приїзду в Санкт-Петербург

Приїхали ми з ранку, замість того, щоб заїхати в готель і спокійно помитися і поголитися нас тут же повели по екскурсіях. Відразу скажу, що дуже багато я не зможу описати, так як екскурсовод говорив нудні для мене історії. Я приїхав просто подивитися як живуть інші люди, який у них менталітет, рівень життя, та й просто заради інтересу.

По початку не пам'ятаю де ми були, тому просто покажу кілька фотографій.

Але що я пам'ятаю дуже добре, так це те, як я ввечері поїхав на атракціони. Поїхав я туди вже пізно ввечері (до цього все було в екскурсіях). До речі, поки я добирався з готелю до атракціонів - я зробив ТРИ пересадки. Автобус - метро - інша гілка метро - ще одна гілка і ось я прибув на місце. Поки я приїхав, час було вже 10, а в готелі потрібно було бути до 12, інакше вони все закривають і нікого не пускають, тому атракціонами довелося тільки милуватися.

На вигляд вони були досить вражаючі, на один з атракціонів (катапульта, 3 картинка) я б не пішов, навіть якби у мене був час. Загалом вибір був дуже хороший, а ціни, до речі, не сильно відрізняються з моїм містом (а атракціони навіть близько до Пітерським не підходять). До речі, метро знаходиться дуже глибоко (так як воно під річкою Нева, на фото побачите, на скільки воно глибоко). Подивилися на все це і дещо як добрався до готелю, встиг рівно до 00:00.

Похід в Ермітаж

Знову кудись нас возили, знову ж таки не знаю де я був і як зазвичай гіда я не слухав. В цей день я трохи запам'ятав Ермітаж. Там дійсно дуже все красиво і цікаво. Було цікаво подивитися на те, як раніше жили люди. Дуже високі стелі, старовинні і цікаві речі. Але прикол був в тому, що там неміряні кількість кімнат, що після обходу близько 50 кімнат мене знудило і я просто вийшов у двір і чекав свою групу.

Похід в океанаріум

Петергоф

Тут вже ми поїхали в музей-заповідник «Петергоф». Ось там уже мені сподобалося. Дуже і дуже просторо, гарно. Не знаю навіть, що і ще дописати. Просто додам кілька фотографій.

На стільки мало спав в Пітері, що на прогулянковому катері так заколисало, що мало не заснув. Знову ж нічого не слухав, просто насолоджувався виглядом. У Пітері насправді дуже багато водного транспорту. Ще пару десятиліть і там будуть пробки.

Видовище прикольне. Але не так щоб «Ах млинець ніфіга сибе круто пипец». Дуже і дуууже багато туристів щодня збираються подивитися на розведення мостів. Для мене - подивився, вистачить.

Як на мене, люди там набагато добріші ніж там, де живу я. Культурні, ввічливі. Або мені траплялися такі. Запитав у однієї людини, як мені дістатися до парку атракціонів, так він спокійною пояснив мені як зробити три пересадки, на якій станції виходити і на яку гілку переходити, все докладно виклав. При цьому було видно, що куди поспішав. Велосипедисти акуратно їздять, якщо їм пішоходи заважають проїхати, то вони просто їдуть ззаду і чекають, поки пішоходи їх помітять і пропустять, а якщо вони все ж таки не помічають їх, то велосипедисти на частку секунди включають дзвінок (а не кричать в нахабну типу «дай проїхати! »). У пробці так взагалі перед одним автомобілем в нахабну перебудувалися відразу два інших автомобіля, так той водій навіть не сигналив ім.

Туристів дуже і дуже багато. До мене якось підійшли китайці і запитали мене англійською мовою як пройти до якоїсь там пам'ятки, а я знав як туди пройти, тому що я там недавно був, але не зміг їм пояснити. У той момент мені було дуже соромно, що я не знаю всесвітнього мови.

Поїздка обійшлася мені не дорого. Побачив як живуть інші люди. Під час поїздки дуже мало спав. Все було дуже насичено екскурсіями (половина мені не потрібні). Вільного часу було дуже мало (чого мені так хотілося). На білі ночі не потрапив, але нічого страшного. Так що якщо ви також як і я не любите ці стародавні історії, а хочете побільше розваг, то потрібно вибирати такий тур, де багато вільного часу. Та й до речі, 3 дні для мене здалося цілком нормально. Ви туди приїжджаєте не для того, щоб спати. Приїхали - побачили, кругозір розширили, пофоткали, порозважалися і поїхали. В цілому поїздкою залишився задоволений.

Поділитися "Як я їздив в Санкт-Петербург"

Це повідомлення не має етикеток