Як ми доїхали з Коломбо до Хіккадуви

Ми прилетіли на Шрі-Ланку о 2 годині ночі. Вирішили їхати в село Хіккадува. Там великий пляж, красивий океан і є коралові рифи. Саме тут збирається найбільше число серфенгистов, щоб покататися по хвилях. З інформації в інтернеті я дізналася, що дістатися до будь-якого пляжу південно-західного узбережжя Шрі-Ланки можна на таксі, або локал-басами. На таксі дорого, приблизно 50-80 доларів в залежності від відстані. На автобусі можна подолати цей шлях за копійки.

Від аеропорту Коломбо до місцевої автобусної станції від'їжджає безкоштовний автобус-шатл. Поки отримувала карту Шрі-Ланки у працівника інформаційного кіоску, поцікавилася про години роботи шатла. Молодий хлопчина відповів, що автобуси зараз не ходять, а почнуть свою роботу тільки о 4 ранку. До Коломбо краще взяти таксі. Я поцікавилася, скільки коштує таксі до Хіккадуви у таксісіта, що чергував в аеропорту. У машині без кондиціонера 6800 рупій, з кондея - 7500 рупій. Дорого. На тук-туку може і дешевше, але ми вирішили зовсім заощадити, спробувавши проїхатися на локал-басах. Раніше досвіду подібного роду подорожі не мали.

Ми розміняли гроші і вирішили прогулятися до шатла. Вийшли з аеропорту, повернули ліворуч, пройшли кілька метрів і побачили залізний автобус. Виявилося, що це і є потрібний нам шатл. Все працювало, а хлопчик, напевно, хотів знайти своїм друзям-таксистам клієнтів. Похвально, дружбу на Шрі-Ланці поважають!

Як і передбачалося, проїзд в автобусі безкоштовний. Залізний кінь все-таки довіз нас до автостанції. Водій по шляху хотів висадити нас біля стоянки рікшістов, один навіть застрибнув в автобус і вже тягнув наші речі до себе в рикшу. Ми були ухили, хоча і втомлені. Скомандували водієві шатла, щоб віз нас до станції і заспокоїлися.

На автобусній станції сіли в локал-бас до Коломбо. У столиці Шрі-Ланки автобус зупиняється біля залізничного вокзалу, там же за описами знаходиться автобусна станція. За 30 кілометрів шляху віддали ми близько 250 ланкійських рупій на двох. У Коломбо автобус зупинився навпроти автостанції. Ми побрели шукати локал-бас до Хіккадуви.

Поспішаю внести корективи в пост. Я дізналася інформацію, що шатл більше не їздить з аеропорту. Тепер на його місці мандрівників чекає маршрутний автобус №187. Скориставшись ним, можна дістатися до автостанції Коломбо-Форт.

Щоб доїхати до будь-якої села південно-західного узбережжя Шрі-Ланки слід сісти в локал-бас, кінцевою зупинкою якого будуть села Матара, Галле або Тангалле. Останній пункт призначення найдальший. Сівши на цей автобус, можна доїхати до красивого пляжу Мелісса.

На автобусній станції запитали місцевих, де зупинка локал-баса до Хіккадуви. Нас відвели до потрібного автобусу. Це виявився не зовсім локал-бас, а велика маршрутка з табличкою A / C, типу оснащена кондиціонером. Проїзд в такому автобусі трохи дорожче, ніж в Локаль. За проїзд ми віддали по 215 ланкійських рупій з носа. До Маттар квитки коштують близько 260 рупій. Кондуктор кожному пасажиру дає квиток. Відстань від Коломбо до Хіккадуви приблизно 100 кілометрів.

• Sri Lanka. Яка прикольна Люся)) На Шрі-Ланці багато бродячих. »
  • Sri Lanka. Цікавий досвід. Я на Шрі-Ланці вже в третій раз і. »
  • Випадковий відвідувач сайту. Натаха -ЁПРСТ! Як то препротівненько від вашого сел. »
  • Бравоавіа. Нині стільки недобросовісних турфірм, що Реко. »
  • olga. Ой, навіть і не знаємо. »
  • Архіви мандрівників

При копіюванні матеріалів та фотографій з блогу про Шрі Ланку, ОБОВ'ЯЗКОВИМ умовою є вказівка ​​джерела з активним посиланням на нього.