Як ми потрапили в норвезький пекло

Після другої похідної стежки ми вирушили в невелике містечко Му і Рана, в якому нам надали вписку дві милі російські дівчата, які живуть в Норвегії вже кілька років - Христина і Люсі. Історія про цю вписку дуже кумедна. Дмитро, який приєднався до нас на початку другого походу, приїхав в Му і Рана першим і стояв в супермаркеті, користуючись безкоштовним вайфай. Повз проходили двоє дівчат і дивлячись на Дмитра, який стояв з рюкзаком, міркували про те, чи взяти його до себе додому (як виявилося пізніше, вони дуже активно користуються Каучсёрфінгом), при цьому вони не знали, що він росіянин і розуміє про що вони говорять . Пройшовши повз нього, вони вирушили за продуктами, і вже по дорозі назад, бачачи усміхненого Дмитра, вони зрозуміли, що він чув і розумів їхню розмову, після чого їм вже не куди було діватися і вони запросили його до себе :) Коли Дмитро сказав, що з він мандрує ще з п'ятьма товаришами, то вони сказали що це ок і у них багато місця на горищі.

У місто ми приїхали тільки на наступний день після Дмитра, тому що застрягли на порожній дорозі, про яку я писав в минулому пості. Горище в будинку дівчат був дійсно великим, тому ми дуже зручно там розмістилися.

На наступний день ми всі разом вирішили сходити на місцеву гору, з якої відкривається чудовий вид на місто.

Поруч паслися вівці.

Загальна фото, все в зборі. Люсі і Христина теж активно подорожують автостопом і ходять по горах, тому ми відмінно поспілкувалися на загальні теми і взагалі відмінно провели час.

Місто Му і Рана. Видно величезний надувний стадіон.

Як ми потрапили в норвезький пекло

По дорозі назад ми зустріли кущі червоної та чорної смородини. Об'їлися і зібрали трохи для варення, яке ми зробили ввечері.

Чийсь гарний будиночок прямо біля підніжжя скель.

Поруч з містом є річка, в якій місцеві жителі іноді ловлять рибу. Алекс і Олексій, підігрівшись на сонці, вирішили скупатися тут, не дивлячись на те, що вода була не більшою 15 градусів.

Міст через річку.

До речі, Христина і Люсі ще відмінно ловлять рибу, яку можна зловити на місцевому причалі в п'яти хвилинах від їхнього будинку. За цей вечір ми зловили 5 штук, яких відразу ж відпускали назад.

На наступний день ми відправилися в Трондхейм, до якого було близько 500 кілометрів. За пів дня ми проїхали приблизно 150 і потрапили під зливу, під яким ніхто не хотів зупинятися і підбирати нас. Було вирішено йти в кемпінг, поруч з яким ми намагалися застопити машину. Алекс ночував на лавці ось цієї альтанки, а я розбив табір поруч.

Як ми потрапили в норвезький пекло

Під вечір наступного дня ми успішно дісталися до Трондхейма, який є третім за кількістю населення. Норвезька технологічний університет.

Трондхейм зустрів нас дощем, тому ми зайшли в магазин і сіли там на підлозі, користуючись вайфай, який йшов з розташовувався в цьому ж будинку університету.

Коли вже стемніло, ми пішли шукати нічліг. Недовго думаючи, ми вирішили поставити намети прямо у дворі житлового будинку. У Норвегії існує неписаний закон, згідно з яким можна на одну ніч поставити намети в будь-якому місці, навіть на приватній території, якщо власник буде не проти.

Як ми потрапили в норвезький пекло

На наступний день ми вирішили з'їздити в одне місце, по дорозі на спот ми наткнулися на сливове дерево і набрали пару кілограм. Безкоштовна їжа. На фото можна побачити паркан, але територія була занедбана.

Йшов вже другий місяць нашої подорожі, до осені залишалося 10 днів, про що нам періодично нагадувала природа.

Отже, усвідомивши всі наші гріхи у вигляді проїздів зайцем на поромі, безкоштовних ночівель в кемпінгах та інше, ми вирішили добровільно відправитися в Пекло. Спочатку ми хотіли проїхати зайцем на поїзді (адже все одно в Пекло їдемо, нічого вже втрачати), але контролер не погодився везти нас туди безкоштовно, навіть коли ми сказали йому, що вирушаємо в Пекло. Коли він запитав куди ми їдемо, ми спокійно відповіли йому по-англійськи, що ми їдемо в Пекло, на що той відповів, що це коштує аж 80 крон за двох і безкоштовно проїхати не можна. Мабуть, це був сам Харон, не інакше. Недовго думаючи, ми вирішили все-таки поїхати автостопом. Коли ми говорили водіям, що прямуємо в Пекло, то вони сприймали це як цілком звичайну річ.

Приїхавши в Пекло, нас відразу зустрів пекельний гриль, який ми поспішили пройти стороною, тому що смажитися на вогнищі нам не хотілося.

Як ми потрапили в норвезький пекло

Знак на залізничну станцію.

Деякі грішники їдуть в Пекло на автобусі.

Також там є місцевий супермаркет, в якому продають вже приготованих грішників. На смажених грішників у нас не вистачило грошей, тому ми купили найдешевший картопляний салат за 1,5 євро / кг.

Як ми потрапили в норвезький пекло

Знак, який вказує на чортів з вилами і ложками.

Також в Аду є готель, в якому грішники можуть почекати своєї черги. На фото чергові грішники з речами направляються в затишні номери з котлами.

В пекло можна приїжджати навіть на велосипедах і брати з собою дітей. Не думаю, що діти можуть грішити, так що швидше за все їх туди привозять на екскурсію, щоб вже з самого дитинства вони знали, куди можуть потрапити.

Як ми потрапили в норвезький пекло

Трохи погулявши по Аду, ми замерзли (температура була приблизно 15 градусів) і тому передумали там залишатися, вирішивши по-швидкому звідти виїхати. Ми так хотіли швидше звалити звідти, що пішли по закритій для пішоходів дорозі в напрямку тунелю. Через пару хвилин після виходу на дорогу, до нас уже під'їжджав поліцейський мікроавтобус. Дівчина-поліцейський мило запитала наші документи і після перевірки відвезла нас назад в Пекло, на автобусну зупинку, щоб ми стопили там, попередньо взявши з нас обіцянку більше не ходити на цю дорогу, по якій Харон возить своїх клієнтів.

Місце на автобусній зупинці виявилося цілком непоганим і через пів години ми вже їхали назад в Трондхейм. Приїхавши увечері, ми трохи погуляли по нічному дощовому місту і знову пішли в той двір житлового будинку, де поставили намети.