Каскад водосховищ на (авловск) рибалка в Ставропольському краї - рибалка в Ставропольському краї

Головне біля села Орловка, Ростовановський і Курське водосховища. Я назвав ті на яких ловити не заборонено. На Радянському водосховище лов риби заборонений.

Сьогодні їздив дивитися місце для риболовлі на Ростовановський водосховище, риба по всій видимості сазан на мілині в траві грає, прям спини видно.
Окунь і головень є, щодо судака ніколи не слищал щоб ловили. В основному карась, сазан, лящ і плотва.

20 травня ц.р. передуючи вибору водойми для другого турніру, відвідали таки цей чудовий водойму. Прибутки на водойму о 10 годині ранку в складі я, Юрій (ака bondarevy), і Костянтин (ака slimmen) з сім'єю. Перша зупинка, у симпатичного местечка- скидання каналу в водосховище. Такого красивого зовні водосховища я ще не спостерігав-високі обриви, величезні острови, миси.
зліва від скидання

праворуч від скидання

На питання про клювання рибалкам на березі отримано негативну відповідь. Постоявши кілька хвилин у скидання, спостерігаємо, що хтось часто ганяє малька. Значить хижак є, "запал" отримана, і ми висуваємося далі шукати менш людне місце, з можливістю спуску човна. Об'їхавши з заходу водосховище, шукаємо місце на "південному березі" для спуску човна і можливого розміщення сім'ї Костянтина у води для лову "білі". Весь берег водосховища має дуже високі обриви (3-5метров) з зрідка і крутими спусками до води, а у води (на момент наших відвідин) є невелика смужка берегової лінії шириною всього кілька метрів. Рослинність у вигляді дерев практично відсутня, велика частина берега оточена садами-городами та ін. Володіннями приватної та колективної власності. Зручне і вільний від людей місце знайдено було ближче до 12ти годинах дня, багато часу витратили на пошуки можливих спусків до води. Швидкі збори човни і снастей, і. помічаємо, що в нашому напрямку рухається моторний човен. Підплив до нас людина, повідомив нам, що це приватна власність (), ловля риби заборонена зовсім, "а ви тут ще з човном", і запропонував нам негайно покинути водоймище. На мої питання, кому належить "ця власність", на підставі чого водоймище знаходиться в власності, на якій підставі в нерестовий заборона ви керуєте моторним човном, чому це моторне судно не має номера, і взагалі, на якій підставі нам необхідно залишити водойму, представник "власника" запропонував нам проїхати до "його керівництву", на протилежний берег водойми (район "скидання" з каналу) Швидкий "завтракообед", і висуваємося з Юрою "до керівництва". Знайшовши "офіс" керівництва РПУ, "цілуємо" зачинені двері. Постоявши біля вікна, нас окліківает людина зсередини, і пропонує пройти до входу офісу. Відкривши нам двері, Алі (дізналися його ім'я в подальшому) мчить до грубки знімати палаючу сковорідку, і просить нас трошки почекати, в цей час він відкриває всі вікна для провітрювання приміщення від диму і гару. Як виявилося, поставивши сковороду на плиту Алі заснув, а ми його розбудили. Затримайся ми з приїздом на деякий час, і довелося б довго доводити Костянтину, що до палаючого офісу РПУ ми з Юрою не маємо ніякого відношення Жарт звичайно.
Провітривши приміщення, нас запросили пройти для розмови. Розмова йшла з Алі, власником РПУ на даній водоймі. Нетривала розмова, і наш діалог став нагадувати дружню бесіду. Приємний у спілкуванні людина, Алі запропонував нам провести турнір на цій водоймі, так само запропонував до розміщення учасників побудовані їм будиночки в кол-ве 3шт, і обладнаний вагончик чол. на 10ть, ну і місця під намети в достатній для нас кол-ве і зручний спуск до води. При нашому бажанні, на час турніру, готовий видалити з водойми хоч всіх присутніх на ньому при розмові з Алі, з його слів, з'ясували наступне. На водоймі є підводні ями з глибинами до 18ти метрів, водойма багатий рибою, з хижою присутній окунь у великій кількості, вага окремих екземплярів доходить до 2х кг. багато головня, є сом, і в незначній кол-ве присутній щука. Приємно поспілкувавшись, і отримавши "добро" на наші "човнові подорожі" по водоймі, ми висунулися до місця нашої стоянки біля водойми. Приїхавши на місце, ми виявили вже повністю зібрався Костю з сім'єю, готових ретируватися додому Розповівши йому про досягнуті домовленості, ми змінюємо місце (так як нам було сказано-ловите де завгодно) стоянки. Так як практично всі інші відвідувачі водойми були "вилучені" з нього, Костя з сім'єю і Юра на авто їдуть на більш зручне місце, а я спускаюся на воду (вже 13ч.дня) і йду на веслах до місця стоянки за Юрою, а по шляхи переглядаю водойму через ехолот.
"Панорама" водойми з води (вид з півдня, із заходу-на схід):

Дно водойми глиниста, мулисте, і рідко-кам'янисте. За всю подорож по ньому, саме ям так і не знайдено Є невеликі звали не більше метра, а біля островів, під водою, є як "коси", так і різкі звали в воду (від 0 до 4метра). Знайшли один підводний острівець, притоплений десь на 1метр, а йдучи на веслах по-вітрі, в деяких місцях випало гальмування ходу човна, думаємо, що присутня невелика протягом уздовж старого русла (напевно?). Велика частина дна водойми має глибини близько 6метров + -. Від берега, так само в більшості випадків, йде плавне збільшення глибини від 0 до 3-4 і далі, до 6метров, і все це при віддаленості від берегової лінії близько 100-150метров. Рослинність на дні практично повністю відсутня, зрідка, поодинокі водорості, відразу заявляли про наявність риби, так як в інших випадках ехолот мовчав.

За час нашого перебування на воді, з 13-30 до 18-30, ми практично весь час тільки й займалися пошуком "чудо-ям" з глибинами до 18ти метрів, віддаючи саме риболовлі дуже мало часу, але нічого подібного так і не знайшли ( ті нетривалі зупинки (на 15-20 хвилин / по

20ть закидів), які ми робили по ходу судна в хоч якось цікавих місцях, нічого крім наноокуня (правда в величезному кол-ве) нам не приносили Зважаючи недостатності часу, глибинами до 6-7метров та зазначеною ехолотом глибиною знаходження риби (<1метра от дна), ничего, кроме ловли на джиг в голову не приходило. Кстати, заметили ооочень существенную разницу при использовании "съедобной" резины. Поклевки окунька были почти на каждом забросе, но реализация их была не более 30%(офсетник №3-4 резина 1-2"), но при смене резины на съедобную(использовал 4вида координально разной) реализация резко возрастала вплоть до 100%. Юра тому свидетель, сколько он промучался с реализацией поклевок(снасть у него была довольно грубая для такой рыбки), пока я не одолжил ему "съедобку". Тонкие поклевки на моем же провокаторе, были свободно различимы просто визуально, даже рядом сидящим Юрием. Вот пара фоток наших. можно сказать трофеев

Звичайно, на веслах за такий час особливо «не пообследуешь", водойма досить великий, але в загальному ми з Юрою зробили, що змогли, скажімо так) Ось акваторія, яку ми обійшли на веслах вздовж берега по периметру, при віддаленості від берега 100 200 метрів, і перетинали кілька разів ону "по діагоналях"

"Дивне поруч" - біля водойми розташована страусина ферма, проїздом повз неї і закінчилася наша подорож

звіт вийшов більш про самому водоймі, ніж про риболовлю на ньому, але просто спочатку цілі приследовать інші

РОО ФРС СК
Ласкаво обов'язково переможе Зло, поставить його на коліна, і по-звірячому доб'є!

На Растовановке виходить в принципі ловити не можна, їздять на моторці і ганяють народ, виділено місце біля бази де вода якраз і заходить, але місця мало людей на 10-15, до того ж після розгону їдуть не всі деякі чи то більш нахабні чи наближені залишаються , ми коли приїхали в одному затоці стояло машин вісім після розгону три, тому ми і змогли там стать.По білі клювання зі слів місцевих не було видно чи то ще нереститься то чи хворіє, у мужика в коші бачили Головлі близько кілограма, ще ловилася плотва , і потроху карась і окунь це з урахуванням з сивій, лову вони не на комбайни, а типу фідерної оснастки на гачки червоний пінопласт і штук по п'ять на кожного спінігов, ми з огляду на дуже пізнього приїзду потрапили якраз на кінець ранкового кльову, ловив на вудку на кукурудзу Ханзо і тісто полуниця по черзі оскільки після двох трьох клювань клювати переставала до заміни наживки, на хробака невеликий окунь, вечірнього клювання так і не дочекалися і народ почав роз'їжджатися ми поїхали приблизно о 18.30 одними з последніх.Еслі б Ігор не домовився то нам би довелося їхати на Курганинському, ось і все по білі.

Всім привіт. Що і на Роставановке ловити вже не можна? Ось жизня, .Це що виходить, якщо ти не знаєш законів, так тебе будь-хто може відправити геть