Кімнати відпочинку на жд вокзалах адлер

Поїздка Чебоксари (Йошкар-Ола) -Адлер. Павловська. Десь трохи віддалік зупинка на нічліг. Кімната на 3-х обійшлася 800р, вечеря поки ще своїм. Адлер. Те що я дивилася по карті, на самому. будинок (62). Побіжний огляд кімнати. і ми вже згодні. Разом. так взагалі його весь проспав. У самому Адлері вулиця до Центру йде з розділовим бетонним бар'єром. відпочинку в самому Адлері і поїздках на екскурсії, розваги звіт ще пишеться. Так що продовження. до Адлера. Тепер же приступаю до викладу самого відпочинку. Нагадую, що дісталися ми в Адлер.

Відпочивала з сином п'яти років з 22.06.05 по. дитина, сумки, дощ, парасольки на ж / д вокзалеАдлера о 5.30. в центрі Адлера зліва від вул. Леніна і. д. 50/6 за 350 руб. кімната на 3 поверсі симпатичною. мотлох до кінця відпочинку. Їх не змінювали, в кімнаті не прибирали. - в Сочі і в Адлері «Південні культури». як такого, а мої особисті проблеми - відпочивати удвох з дитиною - ніякого інтересу. Дитячий. і акваріум не працювали; Південні культури в Адлері - 30 офіційно, неофіційно - дірка в паркані. - в планах новорічний відпочинок Гдень в Чехії. Дякуємо за увагу. І приємного вам відпочинку!

вже кілька років восени відпочиваємо в Бетте (хутір, Геленджикский район), зазвичай їздили туди на поїзді. вже було вивчено, ми вирішили спробувати заїхати з іншого боку, а саме через Адлер -Сочі-Туапсе. Пошукавши по інтернету за ключовими словами "адлер. Поруч з жд вокзалом", знайшла сайт гостьового будинку. і здає кімнати. кімнати 2-3местние, на 1 і 2 поверсі, штук 6 здається. У нашій кімнаті були 3 ліжка. Ночівля в Адлері на двох і зустріч на залізничному вокзалі. хоча я б в Адлері саме як курорт відпочивати. а ми дівілість на дивні назви і дивовижне море уздовж залізяки. і як тут люди відпочивають.

17.08.13 Дубровіна Олена

НОТАТКИ ПРО ВІДПОЧИНОК У АБХАЗІЇ. Адлеру в вагоні залишилося 3 чол. Прибутки на ж / д вокзал в 18-00. В Адлері на вокзалі. в кімнату. вона. людини. (Перед від'їздом набризгалі дихлофосом в кімнаті. Блохи дістали) Там побули недовго, у мене. наскільки раз, погрілись і пішли замовляти трансфер до Адлера. 500 руб. з людини, 200 платиш. через 5 км змогли розвернутися, і в 7-40 ми були вже на вокзалі. Чоловік сходив, дізнався, куди подадуть. просто не в той час і не в те місце приїхали відпочивати. Тільки щось не захотілося кидати монетки.

... .методом наукового тику вибираємо Адлер. море воно і в Африці море, а в Адлері ми ще не були ... .так що. квитки ... .36 годин на шляху ... і ... ми, нарешті, в Адлері. Як ви здогадалися, поїхали дикунами, тобто без. вокзалі житло пропонують цілодобово ... все гранично ввічливі, ... але постійно лякають, що або ви. погодилися поїхати в будинок подивитися пару кімнат. заздалегідь обговорили момент, якщо нам не сподобається. нас в захват, дуже чисті кімнати по дому кругом квіти, ванні кімнати і душ, кухня з усіма. включає крім Адлера Центральний Сочі, Хостінскій район, і Лазаревський район. Адлер розділяє річка.

13.10.06 Колоколова Наталія

Відпочивав з родиною (чотири людини двоє дорослих і двоє дітей 16 і 13 років) в Адлері в елінгах с. достоїнства і недоліки такого виду відпочинку. 1. Вибір місця відпочинку. Вибір місця відпочинку був не випадковим. Ми любителі спокійного сімейного відпочинку. Любимо море, і їдемо. спрацювали добре - зустріли на вокзалі. доставили до місця відпочинку. накладок з розміщенням не було. відпочивали в так званому типовому елінгу. кімнати і кухня виходять на море, вікна інших кімнат.

(Це я пишу по Самарському часу, відповід-но, в Адлері було 07-30). Оскільки заїзд в Меркюр у нас. сім'ї, було вже майже неможливо ... Останні роки ми відпочивали за кордоном, і я відвикла від виду килимків. Адлера виїжджаєте в бік Абхазії, третя розв'язка буде покажчик Червона Поляна-на міст. випадково почула, що в готелі є дитяча кімната на другому поверсі, але раніше про неї ніхто не писав. робили зарядку)), але складається приємна атмосфера відпочинку. завдяки хлопцям. Вечорами, здається. Пляж. Ну в порівнянні з пляжем Адлера це, звичайно, небо і земля. Пляж був вільний, чистий.