Крим, черемісовскіе водоспади

Зимовим сонячним днем ​​ми поїхали на Черемісовскіе водоспади.

Дістатися до початку маршруту до Черемісовскім водоспадів просто. Їдемо з Сімферополя у напрямку на Феодосію. Трохи не доїжджаючи до села Багате на трасі є пам'ятник розбійникові Аліма, тут треба повернути праворуч.

Алім - найпопулярніший герой кримськотатарського епосу. У Криму існує кілька печер, в яких жив Алім і забирав зайве у багатих, роздавав бідним. Легенди про Алиме красиві: "Сім років гуляв Алім по Кримських горах, і гори пишалися сміливцем. За ці сім років сім раз потрапляв в руки своїх переслідувачів, і сім раз, розбивши кайдани, встигав бігти в Таракташская лісу або Ногайський Степ"

Алім - це реальна особа, його життя вивчається істориками.

Заарештували розбійника Аліма в міському парку, але він же потім втік з в'язниці по саморобній драбині, причому разом зі своїм же вартовим, якимось чином вступивши з ним у змову. А вже вдруге його зв'язали і передали владі його ж одноплемінники. Принаймні так все описується в жандармському справі про Алиме, яке зберігається в ГАРФе

Від пам'ятника розбійникові Аліма проїжджаємо Черемисівка, Червону Слободу, Поворотний і паркуемся на території Білогірського Пріяйлінского лісництва. Від Сімферополя дорога займає трохи більше години. Нас зустрічає засніжений ліс

Дорога до ущелини Кок-Асан: зліва величезні сосни, праворуч листяний ліс

Для тих, хто тут вперше, варто покажчик: каньйон Кок-Асан. Мета нашої подорожі - Черемісовскіе водоспади в ущелину Кок-Асан. І ще другу назву Черемісовскіх водоспадів - Повортотненіскіе водоспади (так як розташовані поруч з селом Поворотний).

Дорога закінчується, далі буде стежка вздовж річки Мала Карасевка (Кучук Карасу).

Стежка йде то по лівому, то по правому березі річки, часто доводиться перестрибувати по камінню, льоду

Нас оточує буковий ліс в снігу