Квай - це рай

Додати в друзі

Почитав про екскурсію на річку Квай і захотілося написати самому. Дійсно, на мій погляд, це одна з найкращих екскурсій, була б можливість, можна було б взяти відразу б путівки на весь час саме туди, але, море звичайно, є море.

Ну а тепер про екскурсії - найголовніше, звичайно, це вибрати екскурсійне бюро. Ми їхали Пегасом, я відразу знав, що у них не варто брати екскурсії, ціни дуже завищені, майже в 2 рази, може готелі і комфортабельний, але кому це треба на 1 ніч, якщо можна жити в готелі прям на річці. Загалом, пошукавши екскур. Бюро вибрав «Капітан Врунгель», що на Джомтьене, поторгувались і взяли путівки за 2 700 батів. На людини 2 дні і 1 ніч, на дитину половинка (дуже класно, в інших для дітей знижки не робили, правда не знаю, як в «Кокосі», там взагалі варто було 2 600, але я дізнався пізно). Так, причому взяли екскурсію разом з водоспадом Ераван. Пообіцяли за нами приїхати в 4 ранку. Встали рано, вийшли на вулицю, а там людей тьма - і все чекають автобус - збираються їхати на Квай, підійшов 1 автобус, не за нами, 2 - теж, час уже 5 год. стали нервувати, по ходу познайомилися з людьми, які брали теж путівки в «Капітана», вирішили ще почекати, а потім телефонувати, але тут під'їхав великий автобус і нас помістили в нього, при чому пару з Одеси, які також брали під Врунгеля путівки не взяли, сказали, що за ними приїде наступний автобус - вони засмутилися. Я їх більше не бачив. Не знаю, поїхали чи ні. Ну добре. Далі, проїхали по Паттайя, забрали інших туристів, слава богу наших друзів теж забрали, тим більше вони привезли пляшку горілки. Виїхали за Паттайї, задрімали, розбудили нас в Бангкоку, вірніше коли проїжджали його. Зупинись на заправці на сніданок - відкрили свої бокси (треба замовляти на ресепшені напередодні), стали дивитися у кого що, у нас виявилися самі мізерні (бутер, вода, яйце і ще щось, не пам'ятаю), але вистачило, тим більше з собою брали фрукти. Так, забув розповісти, я їхав з дружиною і дочкою, вони сіли вдвох, а мені довелося сісти з хлопцем, який в той момент спав, і від нього моторошно несло перегаром. До сніданку він все намагався покласти на мене на руки, відбивався, як міг - розбудити його було марно. Поснідавши поїхали далі, тут намалювалися гіди, як виявилося один був таєць, по російськи не бум бум, а другий наш - Олександр (качок) і тут понеслося - словесний понос, але всім сподобалося. Цей Олександр виявився фанатиком південно-східній Азії, де він тільки не був. Не буду розповідати, але було класно - рекомендую його. Далі ми поїхали на тикову меблеву фабрику - там нам намагалися впуліть меблі. Меблі класна, але дорога, потім поїхали в село, яка розташовується на каналах, як виявилося ці канали робили в незапам'ятні часи для того, щоб було легше нападати на сусідів. Там, покаталися на човнах, подивилися як ростуть фруктові дерева, правда купити фрукти нам не дали, час був обмежений, але природа класна. Потім поїхали на північний захід, доїхали до ГЕС, дорога там стала вже, по шляху бачили каміння, які вони вирізають в різні фігурки - це каміння продають в різні парки, я бачив їх в Нонг-Нуч і парку мільйонних каменів. Потім нас завезли в придорожнє кафе, де смачно погодували, на перше була якась юшка - смачна, як називається не знаю, але точно не Том ян, на друге рис з якоюсь рибою, якісь салати і закуски. Потім ми поїхали на водоспади Ераван - місце класне, там би залишитися на весь день. Ераван - це ланцюг водоспадів (всього їх 7 штук) дуже красиві, розташовані парку, але нам дали всього 2,5 години, і ми зуміли піднятися лише до 3 водоспаду, купувалися у всіх, нам в принципі цього вистачило, деякі намагалися переглянути всi 7 - потім їх довелося чекати в автобусі, хоча треба було їхати. Причому в цих самих водоспадах живуть рибки, які роблять пілінг - відчуття не забувається, особливо коли пливеш і де-небудь гальма - вони тук як тут - щипят всюди. Цікаво напевно тим, хто купався там без плавок ....... Народу там сила-силенна, особливо китайців. Рослинність там буйна, всякі дерева і чагарники, особливо багато очерету. Потім ми поїхали безпосередньо на Квай, висадили нас в парку, по-моєму називається Сайок. Там ми пересіли на плоти, які були прив'язані до моторних човнів, нас завезли на водоспад на річці - він скоріше за все був штучний, потім запропонували бажаючим одягнути жилети і плисти за плотом. Ми з дружиною залишили дитину на піклування друзям, які злякалися плисти, а самі пірнули. Пліт швидко пішов за поворотом річки і ми залишилися одні (інші плавці відстали від нас) пропливши деяку відстань, мені набридло і я запропонував дружині вилізти на берег, що ми і зробили, там був чудовий пляж, по якому ми і пішли пішки, спробували зайти в джунглі, але, якщо чесно, злякалися, там були повалені дерева, було страшно на щось або когось наступити босою голий. Коли пляж закінчився (а він в довжину був метрів 300) побачили, що інші наслідували наш приклад. Ми стрибнули у воду і попливли далі, всього пливли близько кілометра, потім побачили будиночки на воді, причалили до них - вірніше нас виловили, тому що протягом відчутне, а ми пливли за течією. Нас там вже чекали. Час було близько 7 години вечора. Розселили - нас було 3 тому поселили в 5 місний номер - двох'ярусний. Номер супер, правда вночі було жарко - були тільки вентилятори - зате екзотика. Увечері нам влаштували шведський стіл прям на плотах - супер, враховуючи, що у нас була пляшка горілки, риба в річці прям кешіла. Нкоторие намагалися її ловити на хліб - безрезультатно. Прям там був басейн в якому і купалися весь вечір, замовляючи в барі пиво (ціна дорога Чанг - 100 бат 0,3 л.), Треба було брати з собою. Хто хотів робили масаж - там були спеціальні місця і спеціально навчені люди 300 бат. 1 годину. Спати лягли о першій годині ночі. Прокинулися в 7 ранку, нас знову погодували, посадили на плоти і в шлях, було шкода розлучатися - місце там супер, гірська річка, але тепла, я живу на Алтаї, у нас теж гірська річка Катунь, але вона холодна, там тепла і повітря обволікає тебе, як будь-то ти під ковдрою. Релакс повний. Опускаєш ввечері ноги в воду, світиш ліхтарем, а там риб немеренно, аж моторошно стає - раптом хто цапнет. Ще налякали крокодилами і зміями, але їх я не бачив. Ще розповідали історію про американських військових, які під час війни у ​​В'єтнамі виловили на триметрову рибу-змію (назва не пам'ятаю). нам показували фото, було вражаюче. Потім посадили нам назад в автобуси і поїхали на радонові ванни - якщо чесно там мені не сподобалося, всього 3 невеликі ванни з різною температурою, деякі дуже теплі, я б сказав гарячі, поруч біжить прохолодна річка, але зате народу тьма. Я там пошкодив ногу - настав на гострий камінь. Поруч є базарчик, де продають різні мед. Зілля, фрукти, морозиво і всякі дрібниці. Там були близько години. Потім нас повезли кататися на слонах - було супер, спеціально відведене місце, де проводять різні уявлення, потім катають на слонах, у яких на спині прикріплена лава - незручно, але прикольно. По дорозі слона заводять в воду в річку, він набирає воду і поливає вас їх хобота. По дорозі вас фота, а потім продають фото в рамці їх слонячого посліду - варто по-моєму 150 бат. Особливо цікаво уявлення маленьких слонів, які п'ють молоко з пляшки, наступають на лежачих людей і цілують вас хоботом. Так, там ще продають дуже смачне морозиво всього за 10 бат. (1 баб. - 1 руб.) Потім ми поїхали в магазин, де продавали різні чаї і всяку медицину, чаї спробували, мені не дуже сподобалося, але спрагу втамував, так як все таки трохи хворів з похмілля, потім завели в магазин, де накупили різних смердючих мазей (бальзами червоний і зелений від хандроз. Мені не допомогли) і ще щось дружина купувала, я їй дав гроші і залишив там, а сам доглянув магазинчик, де продавали вино і пиво (перед продажем давали дегустувати), там я зустрів свого сусіда, який його (магазин) зауважив раніше всіх і не ходив пити ч й. Там я прикупив вина (дуже солодке) і пива (Чанг - краще). Затарившись всім цим ми сіли в автобус, дружина розбирала медикаменти і чаї, а ми з товаришем спиртне, як виявилося він затаритися грунтовно - купив 0,7 л. рому Сан-Сом (кращий ром). Потім поїхали в бік Бангкока, по шляху повинні були відвідати лікаря (забув як його звати, але ім'я цікаве). По ходу нам включили фільм «Міст через річку Квай». Під цей фільмец ми засудили пиво і вино. Доїхали до «Дороги смерті» - це залізна дорога, яку будували полонені китайці під час другої світової, злі японці не давали їм відпочивати і експлуатували поки ті не віддавали кінці - дорога через джунглі - вразила - вміють японці будувати не тільки машини. Ну це відступ. Там нас погодували обідом - цілком стерпний, якщо врахувати випите. Відвідали місцевий ринок, а вони там всюди, купили футболки за 100 бат, пофотать і пішли по дорозі смерті в джунглі. Далеко правда не пішли, тому що нас стали кликати, виявляється екскурсія закінчилася, а ми хотіли дійти до мосту через річку Квай, які під час ВВВ розбомбили англійці. Дорога стоїть на палях, які долонно дихають, було моторошно, але де наша не зникав. Скрізь. Поруч протікає річка Квай - місцевість класна, через горя М'янма, з якої вони періодично воюють. Так, ще там відвідали печерний храм, де всередині розташований Будда. Релігія речі у них класна, але не для нас. Потім ми сіли в автобус, відкрили ром і поїхали до лікаря. Доїхавши до лікаря я зрозумів, що вже готовий підлікуватися по повній програмі. Олександр нам дав ЦУ, що слід купувати у доктора - бізнес поставлений на широку ногу - велике шатро, де виставлена ​​різні ліки з трав. Не втримались - купили щось типу зірочки, траву від кашлю (виявилося дуже допомагає - добу п'єш і кашель проходить - варто всього 50 бат.), Капсули від жировик (не допомогло) ну і найдорожча покупка - сухий комплект трав «Старий піднімає слона », як виявилося дуже сильно« піднімає », нам сказали що загально зміцнює, від застуди, але виявилося не тільки. Настоюється на 4 л. 40 процентного спирту. Гидота (за смаком) рідкісна, але допомагає. Пити довго не можна, а то доведеться вночі боротися з «удавом». Ну ніби все з екскурсій, на зворотній дорозі проїхали через Бангкок, по дорозі заїхали на заправку, де заходили в магазин - ціни там супер, так як нас не годували вечерею, довелося купувати продукти там, ціни дуже низькі, «бігмак» коштував 30 рублів , пепсі 10 рублів, пиво 40 рублів пляшка 0,66. По дорозі в Паттайї нам включили фільм «Шлях до небес» з Швайнштайгер, фільм був в тему, допили ром і пиво, але не заснули. До готелю довезли о 22 годині. Було все супер. Всі залишилися задоволені. Якщо поїду ще раз в Паттайї обов'язково візьму цю екскурсію.

Щоб додати або видалити фотографії в оповіданні, перейдіть до альбому цієї розповіді