Ловля на яснах

Всім доброго дня! Живу я в невеликому місті Шостка і дуже люблю рибалку. Близько 3-х років тому я вирішив перейти з донних вудок на спінінг і зараз з успіхом рибалю на водоймах Сумської області. Одним з найбільш улюблених моїх місць є річка Десна. Саме ловля на Десні приносить мені і моїм друзям найбільше задоволення. І сьогодні мені хотілося поділитися з вами однією з наших рибальських історій.

Наші особливості лову на Десні.

Оскільки я не дуже добре розбираюся у всіх тонкощах рибальських снастей. для свого хобі я вирішив придбати углепластіковий спінінг. Такий снасті мені цілком достатньо, щоб забезпечити хороший улов. Наша рибалка на Десні повинна була тривати 2 дні.

Спочатку ми вирішили ловити з берега, а в другий день вийти на річку на човнах. Треба сказати, що при бажанні улов на Десні може бути вельми вдалим. Тут мешкає судак, жерех, язь і окунь-горбань. Однак цього разу ми сподівалися виловити щуку - ні більше, ні менше.

Місце нами було вибрано вельми вдало - саме біля селища Боровичі. в основному, мешкає щука. Я і мої друзі, Леха і Костя, приїхали на місце в 6 ранку, поснідали і почали готувати снасті. Буквально через пару годин наша рибалка на Десні стала приносити перші плоди - Костя зловив дрібну щуку.

Як порядна рибалка, він вирішив відпустити рибу, що дуже розлютило нас з Лешко, адже ніхто б не відмовився від смачної юшки ввечері. Тому нам довелося домовитися, що весь улов ми буде надалі садити на кукан.

У цей день найбільше щастило Кості - другу рибу він зловив майже відразу ж. Потім і мені почала посміхатися удача - я виловив кілограмову щуку. Поки я садив свій улов на кукан, Костя тим часом знімав зі спінінга вже третю зубасту хижачку. Слідом за нами початок везти і Лешке - на блешні у нього засмикалася трехсотграммовая щучка.

У другій половині дня клювати стало менше, тому ви вирішили трохи відпочити. Увечері Костя вирішив ще порибалити і повернувся з невеликою щукою, яку ми відразу ж засмажили. Наш перший день риболовлі виявився вельми вдалим.

На світанку другого дня нам не особливо щастило - всього 2 рибини, які зміг зловити Олексій. Ми трохи зажурилися, однак до 9 години ранку почався просто скажене клювання і до обіду наш улов становив уже близько 30 особин. Майже всіх риб ми вирішили відпустити, а собі залишили всього декілька для юшки.

В цілому, ловля на Десні за ці два дні дала непоганий результат. Крім відмінного настрою, ми азартно поборолися з хижою рибою і вдосталь наїлися смачного щучьего м'яса.