Магія Байкалу - сайт про Байкалі

З першого дня погода нас балувала. В Листвянка світило сонечко і гори Хамар-Дабана було видно як на долоні. Заселяти в 7 ранку нас ніхто не поспішав, і ми пішли гуляти і дихати свіжим повітрям. З огляду на, що в Москві в цей час був пік пожеж, стояла тропічна спека і смог. Тому мої туристи були раді ранкової байкальської прохолоді. А ось і перша зустріч з нерпою, яка спокійно відпочивала на воді буквально в 15 метрах від берега і навіть проїжджаюча з гуркотом вантажна машина її НЕ злякала.

Селище не поспішав прокидатися, і в 10 ранку ледь можна було зустріти пару перехожих. «А тут хто-небудь живе? »- запитав Андрій, самий безпосередній учасник туру, не рахуючи Влада, якому 8 років :)

Ближче до 12 все ожило, а ми повернулися в готель, заселилися і пішли відпочивати від перельотів і переїздів. Після обіду ми відвідали нерпінарій, де поблизу познайомилися з нерпи. Потім на підйомнику піднялися на оглядовий майданчик «Камінь Черського». звідки відкривається чудовий вид на витік Ангари і наш готель «Легенда Байкалу» і зав'язали перші стрічки бажань.

Наступний день, втім як і всі наступні, був дуже активний. З 9 ранку почалися всі екскурсії. Спочатку був Байкальський музей з екскурсією, імітаційним зануренням, відвідуванням дендропарку і мікроскопів. Потім музей «Тальци» з пікніком на свіжому повітрі. Наш перший спільний прийом їжі, саме час познайомитися один з одним. На заклик об'єднуватися група протягом 10 хвилин перезнайомилися, що мене дуже порадувало.

Увечері велика частина групи поїхала на незаплановану екскурсію на Навколобайкальська залізницю на невеликому кораблику «Улан». Погода хоч і намагалася зіпсуватися, але потім передумала і в готель ми поверталися в штиль. Як мені здається, задоволені, але порядком вже втомлені.

Магія Байкалу - сайт про Байкалі

Третій день зустрів нас дощем, але нам було все одно, адже сьогодні ми прощалися з Листвянки і переїжджали на острів Ольхон. А дощ в дорогу, кажуть, до удачі! Їхали не поспішаючи, хтось дрімав, але чоловіча частина групи активно спілкувалася і по приїзду не тільки «заспівала». але вже була готова до продовження спілкування. Поки чекали шамана, потроїли невелике застолье.Встреча з шаманом проходила при свічках, т.к вже стемніло, а в приміщення де ми були ще не було проведено електрику. Це додало таємничості і містичності, що відбувається.

Ранок наступного дня було сонячним, і про дощ нагадували тільки злегка розмиті дороги, які швидко висихали. Сьогодні нас чекала екскурсія на Хобой - найпівнічніша точка острова. Ігор Шрамко - професіонал у своїй справі, він віртуозно водить машину по Ольхонском дорогах, готує смачну юшку, цікаво проводить екскурсії і просто дуже хороша людина, закоханий в свій край. Ось з такою людиною ми і провели два дні - проїхали острів з півночі на південь.

Але самої пам'ятною в ці дні для мене особисто, була «зустріч» з козулі, яка граціозно проскакала перед нами. І зоряне небо над Ольхон, яке ми оглядали в компанії Світлани та Андрія - найстійкіших, хто протримався до самої ночі за душевним розмовою.

Магія Байкалу - сайт про Байкалі

На наступний день ми прощалися із середнім Байкалом і островом Ольхон і на кометі їхали в Северобайкальськ.

Перша фраза на порозі готелю «Олімп». «Як тепло, ми вже забули, що так буває» - сказала Жанна, яка родом з Алма-Ати. Справа в тому, що на Байкалі завжди є вітру, і не завжди вони теплі, навіть коли світить сонце і небо блакитне. Північний Байкал зустрічав нас спекою. А в Іркутську в цей час йшов дощ і було не більше +15.

Перший день тут був присвячений евенка, корінним жителям краю. Спочатку ми відвідали виставку місцевого евенкійського художника Валерія Павловича Кондакова. Потім була екскурсія в краєзнавчому музеї в Нижньоангарську. Далі евенкійський обряд в чумі і гостинна Анна Олексіївна нагодувала нас смачним обідом. І всі бажаючі приміряли і сфотографувалися в справжніх евенкійських костюмах. А після ми поїхали на термальне джерело - Дзелінда. який знаходиться в 100 км від Северобайкальска. Тут нас чекала несподівана зустріч з президентом Бурятії.

Магія Байкалу - сайт про Байкалі

Наступний день ми ходили на кораблі на Хакуси. термальні джерела на протилежному березі Байкалу в губі Хакуси, яка тягнеться 4 км. піщаним пляжем. По дорозі ми заїхали в печери на мисі Хаманкіт. Також ми встигли скупатися в Байкалі, трохи позасмагати і відвідати самі джерела.

Наш третій день на північному Байкалі ми поїхали в село Байкальської. Місцевий екскурсовод Ніна Сергіївна провела нам пізнавальну екскурсію на мис Лударь. де знаходяться печери стародавньої людини. По дорозі ми ласували місцевої ягодою - Шикша, ще попадалася брусниця, правда білобока і багато грибів, які росли вздовж стежки і ніхто їх не збирав, а спокуса була. А ще ми тримали в руках кам'яну сокиру, якому 4 тисячі років! А потім місцева гостинна родина погодувала нас домашнім обідом. Ситі і задоволені ми поїхали на Слюдянскій озера, де всі бажаючі змогли скупатися і знову ж поласувати ягідкою - на цей раз це була голубка і шікша.

А ввечері був прощальний вечеря. На жаль! Час біжить і завтра хтось уже покине групу. Тому, поки ми разом, ми вирішили насолодитися компанією один одного. Весь наступний день пройшов в «комету». Ми перетнули весь Байкал з півночі на південь, і по Ангарі дісталися до Іркутська. На наступний день більша частина групи полетіла додому. Тих, хто залишився я проводила трохи пізніше. І всі ми стали трохи рідними за ті дні, що провели разом і які залишаться з нами назавжди!

* Хочете відчути магію Байкалу на собі? Вибирайте кращий тур на Байкал для вас з «Байкальська пригодами»!