Ми повернулися!

Ось ми і вдома. Цього разу був якийсь незвичайний відпустку, навіть його кінцівка. Зазвичай, або вже все набридає, або не хочеш повертатися додому, а коли повертаєшся, то долає діпрессняк. А в цей раз якось незвичайно, як ніби рухаєшся за сценарієм фільму і все в свій час відбувається.
Вчора взагалі якось все чарівно добре було. Начебто і день без всякої новизни, а все було по іншому. У басейні якось по особливому веселилися, на море якось по особливому накупалися, Лиска будувала з піску неймовірні барикади (а в перебігу двох тижнів майже нічого не будувала), море було спокійне. І хоча ми особливо любили вечорами перекидатися саме в хвилях, вчора - в останній день, перекидатися не хотілося, і море ніби зробило нам подарунок і ми просто плавали. Попередні два дні стояла неймовірна спека і я з жахом думала, що і в 6 вечора, коли ми повинні будемо стояти на виході з валізами, ми просто сдуреем. Але саме вчора день був абсолютно не задушливий, з вітерцем, і хоча прохолодним його не назвеш, але точно не такий жаркий. Так що накупалися до 6ти, потім переодяглися, диньки поїли біля басейну, і автобус нас забрав.
Дуже нам сподобалася організація всієї поїздки у компанії Jet2Holidays. Хоча ми перший раз повним туром подорожували, і порівнювати нема з чим, але все ж і причепитися ні до чого абсолютно. Всього під час, комфортно, чітко, і тобі зовсім не про що турбуватися. Так що я до сих пір в захваті. Моя мама і тітка проводили нас у автобуса, і так сумно було розлучатися, але чомусь зовсім не було смутку від того, що покидаємо це місце. Неначе рівно 14 днів була та сама межа, коли все вийшло ідеально. І ми поїхали по красивою, скелястій дорозі в Даламан. Ще рік тому я навіть не підозрювала, що в Туреччині так красиво.
А потім ми прибули в аеропорт і я була вражена цінами. По-моєму - це найвищі ціни в Європі серед європейських аеропортів. Якісь піднебесні ціни виявилися. Загалом, я наївно вважала що я пляшечку винця на решту ліри куплю, яке там). Там чашка кави коштувала більше, ніж пляшка вина, Коро ми купували біля нашого готелю. (Дуже смачне вино, ще одне відкриття для мене - мало того, що я не підозрювала, що існують турецькі вина, так ще більше здивувалася тому, наскільки приємні вони, м'які, одне задоволення пити).
А потім ми, летіли 5 годин і ще півгодини не могли сісти изза туману і дощу. Капітан нас відразу попередив, що ми як ніяк повертаємося до Англії і пам'ятаємо, що в Англії дощі. У якийсь момент капітан оголосив, що якщо протягом 10 хвилин не сядемо, то літак полетить в Манчестер на посадку. У цей момент я навіть не знала, що краще - і в Манчестер страшенно не хотілося, і відчуття, що сідаємо з ризиком для життя теж не покидало. В результаті трясло так, що здавалося самоет зараз розвалиться, але все ж сіли. І навіть англійці, які зазвичай іржуть і жартують, в цей момент під час посадки стали радісно хлошпать в долоні, а стюрдесса тремтячим голосом оголосила, що ми все таки сіли.
Не було відчуття, що я не хочу уезвать, правда так сумно було розлучатися з мамою. А як тільки приїхали додому, хоч і в дощ і в вітер, але чомусь теж не було відчуття, що хочеться назад. Таке уміротореніе на душі. Тільки усталось, і спати полювання і справ багато. Але у мене є ще кілька днів на домашні справи, а потім вже закрутиться шалений ритм. А поки повільна адаптація після відпустки і поки протікає абсолютно без стресово.

Постараюся за ці дні поразобраться з фотками, і якось структурувати наш відпустку. Хоча навіть не уявляю з чого починати.

Так що, якщо є конкретні побажання, напишіть, будь ласка, буду в цьому порядку і викладати записи.