Мис Нордкап, яким шляхом краще їхати 4

ось ми і з'їздили на Норд кап! подивилися Норвегію, місця красиві і суворі одночасно, всім раджу по можливості з'їздити!
виїхали з Мурманська о 18 годині вечора в п'ятницю і поїхали по Печенгской через Борисоглібська. від Мурманська до Борисоглібська 224 км.

перша ночівля планувалася в фінському Няятамо, треба було встигнути до 22-ї години проїхати наш кордон, доїхати до готелю і заселитися в нього.
час в Норвегії перекладається на 2 години тому (в Фінляндії на 1 годину). що в загальному для мандрівників зручно.
на кордоні були близько 21 години, забігли в дьютік, отоварилися хто амаруллой, хто - шанетікамі і кампари і поїхали далі.
проїхавши розвилку на Кіркенес, повернули на Тана Брю, доїхали до розвилки до мосту (направо на Альту), ліворуч - дорога на Няятамо.

Мис Нордкап, яким шляхом краще їхати 4

Поряд з готелем ростуть гриби вони дивували нас уздовж всього шляху! ростуть собі уздовж дороги. хоч косою коси і бентежать наші серця))) на зворотному шляху ми не видержалі- все ж зупинилися на 20 хвилин і пішли їх збирати.

і тільки, набравши по пакету, заспокоїлися. прибрали подалі в багажник в сумки, в результаті на кордоні фінської взагалі ніхто не дивився, на нашій - теж не помітили, так що питань не було))

вранці виїхали на Тана Брю. праворуч від дороги тягнувся Varangerfijorden.
знімок десь в районі містечок Gandvik, Nyelv

Мис Нордкап, яким шляхом краще їхати 4

доїхавши до нього, навігатор нас попутав ((. проклавши шлях до Лаксельв, він повернув нас на Polmak! а ми, забалакалися, побачили це тільки там! Прикинувши. що назад до Тана Брю їхати знову 18 кілометрів, бензин треба берегти, а фіордів на нас ще вистачить, вирішили продовжувати їхати цією дорогою, благо місця навколо красиві. так і їхали вздовж річки Тана, що розділяє Норвегії та Фінляндії, по правому березі, зліва ж уздовж Тани пролягала дорога на фінській стороні. вся дорога від Тана Брю до Лаксельв зайняла близько 220-230 км.
Від Лаксельв знову потягнулися фіорди.

-----
Подорож як найбільша і серйозна наука допомагає нам знайти себе.