Місто курорт (росія) - «чим виміряти сочи бюджетне подорож по просторах неосяжної

Всім добрий день! Часто літо буває незрозуміле - чи то спекотне, то чи дощове, але все одно так і манить втекти на море. Закордонні курорти часто недоступні або через погодні умови, або через місцевого менталітету, або через політику, або через ціни. Тоді на допомогу приходять курорти нашої країни! Найзнаменитіші - це Крим і Сочі. До Криму ми не ризикнули їхати, а от в Сочі відправилися із задоволенням, вирішивши, що він буде схожий на чарівну Абхазію, яка знаходиться не так вже й далеко від курортів нашої країни. Як же ми помилялися.

Отже, море! Мрії про казковому раю зруйнувалися, як тільки ми поглянули на нього. Якщо в Абхазії вода була блакитний поблизу і майже смарагдовою далеко, а єдиною напастю були хмари медуз, то тут вода була мутно-зеленою, і частенько можна було помітити купки сміття.

Звичайно, кругом були натовпи туристів, але іншого ми і не чекали. До речі, на Чорному морі розкішні хвилі! Для серфінгу, звичайно, не підійдуть, а ось побалуватися і покататися в них заняття цікаве. Так само можна встигнути зробити купу крутих фотографій, наприклад, як ви створюєте цю хвилю або підкорюєте її.

А можна зробити фото «народжена піною морською».

Величезний простір для фантазії. А які там заходи! Вечірнє море вже не виглядає таким брудним, і все виглядає дуже класно.

Але не тільки люди прикрашали цей пляж, часто на бенкет залітали. голуби і зовсім не боялися людей.

Звичайно, Сочі знаходиться досить близько до Кавказьких гір, і це внесло свою лепту. Яке кавказьке блюдо знає кожен? Звичайно ж шашлик! Ось ми і вирішили як то замовити шашлик. Ми зайшли в місцевий ресторанчик, благо вони зустрічаються на вулиці кожні десять метрів, і замовили порцію. Розміру страви не було написано, і прикинувши вартість порції в наших кафешках, вирішили, що подадуть нам трохи. Ми помилялися! Нам дали стільки шашлику, що за вечір ми втрьох його не змогли з'їсти! Я скажу вам більше, його ми взяли з собою і доїли тільки на наступний вечір!

Так само тут росте дуже багато фруктів, і всіма ними торгують як на звичайних вулицях, так і на місцевих ринках. Останні виробляють особливий колорит.

Чого на цих ринках тільки немає! Звичайно, як тільки ти заходиш в ніс б'є яскраве запах спецій, очі розбігаються від наявності фруктів - ось тобі яблука, ось тобі персики, ось тобі нарізані кавуни.

Над касами звисають всілякі солодощі, а над усім цим не літають полчища мух. Краса!

Ну а для тих, хто любить звичайні каші, макарони, салати, в Сочі також майже на кожному розі є як місцеві магазини, як і такі мережі як Магніт. Там можна знайти все що завгодно за низькими цінами.

Природно, жити можна в готелі або готелі. Але ми ж вирішили, що немає сенсу переплачувати за комфортабельний номер, адже ми їдемо сюди не телевізор дивитися. У підсумку ми знову зняли номер в приватному будинку за 500 руб / ніч з людини. Все було дуже навіть пристойно, ліжка, тумби, шафа, вікно з видом на море, душ і туалет. Під час поїздки в Санкт-Петербург ми відвалили не одну тисячу за такий же номер.

Одного разу, повернувшись додому, мене чекав ось такий сюрприз.

На батареї у моєму ліжку повзало ось це чудо. Було не страшно, але цікаво.

Знаєте, Сочі - це місто. Я говорю не про рівень урбанізації або кількості висотних будівель, я говорю про те, що тут панує людина. Я не бачила шикарних лісів або величезних диких рослин, як це було в Абхазії. І навіть коли ми їздили на екскурсію, залишки прекрасного дикого лісу з його величезними деревами псувала серпантинна дорога. Все заради туристів.

Єдині залишки природи - це, звичайно, всілякі пальми на кожному розі вулиці і фруктові дерева, на яких роблять бізнес місцеві жителі.

Тут я розповім вам як про маленьких розвагах, так і екскурсії. Почнемо з маленьких. В основному вони розташовуються на пляжі. Насамперед ми наробили собі татуювань хною в різних місцях, ціни на це не найдешевші, за одну татуювання у вигляді напису під ключицею мені довелося віддати 500 рублів.

Друге розвага є і у нас, зустрічаються зазвичай в парках з атракціонами. Це всілякі намети-розводилівка. Наприклад, лопни кульки-отримай іграшку. Лопнути їх, звичайно, не вдалося.

Ну а тепер перейдемо до екскурсій! Перше місце, куди ми вирушили. Це Сочинський Океанаріум.

На ділі він знаходиться в Адлері, але по суті це міський район Сочі. Там мені не дуже сподобалося - було досить-таки темно, яскравих рибок досить мало.

Коридори просто нереально вузькі, а людей багато, тому ми самі відчували себе ніби в маленькому акваріумі. Єдине, що порадувало, це красиві кімнати з малюнками флюоресцентной фарбою. Було красиво!

Фотографувати просто так в океанаріумі можна, треба було заплатити, а потім тобі видають значок. Але на це ніхто не звертає увагу. І ми, як і багато інших, робили фото просто так. На виході нас всіх фотографували віддали фотографії розміром 3х4, за більший розмір треба було заплатити. Мені ж це було не треба.

Друге місце, куди ми вирішили відправитися з екскурсією, це Олімпійський парк. Розвага було не з дешевих, близько 1000 на людину, вирушили ми ввечері. Місце дійсно вражає! Там можна не ходити пішки, а їздити на спеціальних автомобільчиках. Саме так ми і дісталися від входу до самих Олімпійських об'єктів.

Звичайно, величезне враження справив колишній Олімпійський вогонь, який перетворили на співаючий фонтан.

Під звуки класичної музики та яскраві спалахи фонтан танцював. Це дійсно заворожує.

А ось головний сцена Олімпіади Фішт не особливо вразила. Величезна сіра будівля. Більше запам'ятався каток - він нагадував чи то хвилю, то чи айсберг.

Ну, звичайно, тут ми бачимо багато всього, що приховує звичайний очей - різні балки, опори, все, що псувало б зовнішній вигляд на камеру.

Під час поїздки додому ми потрапили в величезну пробку на серпантині. Час було за північ, і ми стояли там близько години.

Отже, оцінимо кожен з пунктів по п'ятизіркового шкалою.

Поїздка - 2 зірки

Пляжі - 4 зірки

Природа - 3 зірки

Розваги - 4 зірки

Отже, середній бал - 3,7, тобто за Сочі я ставлю 4 зірки і рекомендую вам до подорожі один з улюблених курортів нашої країни!