Непроста дорога в крим з Полтави на поїзді і автостопом

Після остаточного рішення їхати в улюблений Крим, я почала шукати спосіб туди добратися.

Як ми добиралися до кордону з Кримом

В інтернеті новина про вартість прямого автобуса за 600 грн. до Сімферополя зовсім розчарувала. Пошукавши на сайті блаблакар, я знайшла все ті ж ціни. Але бажання заощадити на проїзді не покидало мене, тому я заглянула на сайт української залізниці і стала шукати поїзда, які по максимуму доїжджають до Криму.

Я знайшла недорогий поїзд Харків - Херсон, яким з Полтави до Новоолексеевкі можна було доїхати за все гривень за 120. Звичайно, пересадки після Новоолексеевкі створювали дискомфорт. Але автобуси не переношу, для дальніх поїздок намагаюся вибирати поїзда.

Нічним поїздом відмінно їхати, немає духоти майже, ліг, поспав і ти на місці.

Приїхали в Новоолексеевку рано вранці близько семи. Свої гривні Діма відразу на вокзалі обміняв на рублі, а я долари вирішила поміняти в Криму.

Дізналися незручне розклад електрички, що ходить з Новоолексеевкі до Чонгара, на одну вже запізнилися, а другу чекати до вечора. Хоча з Чонгара досить часто ходять автобуси, вартість яких 15-20 грн. і таксисти возять за 60 грн. Але ми все ж зі своїми великими рюкзаками попрямували в сторону траси ловити попутку. Швидко нас забрав на трасі таксист, який за умовою грошей з нас не брав, так як ми обумовили, що автостопом їдемо. Зате своїм колегам довго розпинався який він щедрий і добрий і допомагає мандрівникам.

Від КПП Чонгар до російського пропускного пункту

Коли дійшли до українського пропускного пункту «Чонгар», побачили довжелезну чергу, нічого не поробиш вирушили займати місце. Тягучка була на години півтори - два, під час повільного ходи двом стареньким надавали допомогу, спека стояла нестерпна. А двом вистачило нахабства обманом протиснутися попереду нас.

Люди в черзі різні, деякі мовчки пропустили щоб уникнути скандалу, а знайшлися і ті, хто майже з боєм відвойовував своє законне місце в натовпі. Цирк одним словом.

Дійшли до перевіряючих, швидко відповіли на кілька запитань, викладати речі не просили. І рушили далі. Дорога між російською та українською кордоном становить близько 4,5 кілометра, тому багато хто користується автобусом. Ми пішли пішки, під палючим сонцем тягнулася низка автомобілів, з боку російського кордону їздили машини з водою для бажаючих.

На половині шляху ми вирішили підкріпитися і знищити їстівні припаси. Коли дійшли до російського кордону, під'їхав автобус і серед пасажирів ми помітили багатьох і тих, з ким поруч були в попередньої черги. Зайняли вже до російської митниці місце і взяли міграційні карти для заповнення.

Навколишні вже між собою зріднилися за час тривалих очікувань. А поки йшли до пропускного пункту не покидало неприємне відчуття. З боків паркани з колючим дротом у два ряди, велика кількість ос, почуття, як в концтаборі якомусь. Черга на подив рухалася швидше, можливо ми просто обігнали багатьох людей і вони залишилися позаду.

Через хвилин 40 ми вже спілкувалися з російськими прикордонниками і так само швидко, як і на українській покинули і цю митницю. Деяких просили розпаковувати речі, пред'являючи вміст, десь собаки винюхували заборонені предмети.

Від кордону до Сімеїзу через Алушту

А ми вийшли і не встигли відійти від пункту, як до нас звернулася мила дівчина з питанням як на українській митниці справи. Ми відповіли і після цього надійшла пропозиція підвезти нас. Ми охоче погодилися і тільки сіли в машину і рушили, як врізалися у відбійник. Господиня машини засмутилася, ми сходили за чоловічий допомогою і отримали інформацію про те, що пошкодження не є небезпечними. Знову рушили і вже з вітерцем прямували в бік Алушти, по дорозі ділилися враженнями.

Дівчина відправляла сина з чоловіком на батьківщину в Київ, вона готельний бізнес мають в Алушті, нам пощастило її зустріти.

В Алушті я поміняла частину грошей на рублі, 100 доларів вийшло 6000 тисяч рублів. Пошкодувала, що не зробила цього будинку, було б вигідніше. Далі сіли на тролейбус і поїхали до Ялти. В Ялті пересіли на маршрутку до Сімеїзу і вже до 6 годин були на місці. І я вдячна всім, хто нас підвозив, новим історіям і одного, який підтримав мене в моєму виборі маршруту.

Непроста дорога в крим з Полтави на поїзді і автостопом

У Феодосії ми їхали прямим поїздом з Мінська. Дуже зручно, ніяких пересадок, сіл на Центральному вокзалі в Мінську, поїв, поспав і вийшов на феодосійському пляжі.