Незабутня поїздка на тріозерье

Виявилося, що ця видовий майданчик серед городян називається Лебедина сопка, а монумент "Скорботна мати" був встановлений в 1979 році в пам'ять про рибалок траулера «Бокситогорск», зазнало лиха в Беринговому морі, і всім морякам, що не повернулися до рідного міста. Скульптура жінки з дитиною на руках зроблена з бронзи заввишки в 7 метрів і звернена до затоки міста Находка.

Взагалі, серед городян і гостей міста, Лебедина сопка користується великою популярністю, а особливо у молодят, які приїжджають в день одруження, щоб повісити "замочки кохання" і за традицією покласти квіти біля меморіалу.

У Находці ми відвідали район Оксамитова, де стоїть китайська стіна.

Незабутня поїздка на тріозерье

Пройшовши там по містку через річку, ми побачили, як внизу лежав баклан, а веселі бабусі, що знаходилися поруч, пропонували перехожим погодувати його хлібом. Хліба з собою, звичайно ж, ні в кого не виявилося, зате бідну птицю все знімали на камеру. Час в місті пролетів дуже швидко і нам вже потрібно було збиратися додому у Врангель. По дорозі додому нас застав сильний дощ, і ми всі переживали за дорогу на "Тріозерье". Адже на наступний день у нас туди була запланована поїздка. На "Тріозерье" ми ніколи не були, але з розповідей знайомих і родичів - дорога там дуже погана і після дощу краще туди не сунутися. Насправді все не так страшно як кажуть. Прокинувшись ближче до обіду і щільно поснідавши, ми поїхали в бік вулиці першобудівник. На кінцевій зупинці, де розгортається автобус, закінчується асфальт і починається грунтова дорога. Через 10 хвилин по грунтовці з'являються перші покажчики, які ведуть до різних баз відпочинку. Ми побачили покажчик з назвою "Тріозерье" і повернули ліворуч. Далі потрібно було проїхати невелику річечку, частина якої засипали, і вийшов міст. А раніше, коли моста не було, машини йшли вбрід і чіплялися своїми бамперами про трубу. Дорога виявилася навіть краще, ніж ми її собі уявляли. Єдиною перешкодою для нашої легкової машини це був крутий спуск, з якого машина ковзала як по льоду. У підсумку ми нарешті досягли свого місця призначення і вперше, побачили в Примор'ї такий гарний пляж з білим піском, який рипить під ногами.

Море тут настільки красиве і чисте, що можна розгледіти маленьких рибок підпливають до берега. Узбережжя Тріозерья всипане гостьовими будиночками з власними мангалами.

На цих каменях можна фотографуватися нескінченно, всі ці кам'яні освіти по-своєму красиві.

Незабутня поїздка на тріозерье

І їх там величезна кількість, вони тягнуться по березі далеко за горизонт і кінця краю їх не видно. Цікаве поєднання гранітних скель і піщаного пляжу не залишить байдужим ні художника, ні банального гостя, який захоплено подивиться на це витвір природи. На бухті "Тріозерье" нам дуже сподобалося, її краса місцевої природи досі залишається первозданної і чарівною, оскільки там відсутні промислові центри і раніше ця бухта входила в прикордонну зону. Вдосталь намилувавшись цим незвичайним природним явищем, ми вирішили піти назад і на виході з бази відпочинку відобразити одне з озер, яких спочатку мало бути три, звідки і з'явилася назва «Тріозерье».

Навколо озера побудовані красиві будиночки, швидше за все підвищеної комфортності. На зворотному шляху нас бентежив підйом, за яким ми спускалися. Але трохи по буксувати, нічого страшного не сталося. Можна сказати, взяли легко. Також по дорозі додому, було вирішено заїхати на інші бази відпочинку, прилеглі з Тріозерьем. Це бази відпочинку "Перлова", "Окунева", "Блакитна". Але всі вони вже так сильно нас не вражали, так як були звичайними базами яких багато в Примор'ї. Також ми дуже хотіли потрапити на базу "Спокійне", на яку ми не змогли дістатися через дуже крутого спуску, де краще їхати на повнопривідної машині. Це нас дуже сильно засмутило, тому що там за нашими відомостями повинен був знаходитися скельний ансамбль "Замок піратів" заввишки 248 метрів, де за переказами жили легендарні Атланти і морські пірати.

Час минав дуже швидко і у нас залишався один день до від'їзду. Цей день ми вирішили присвятити поїздці на базу відпочинку "Шаповалова". Вставши рано вранці, ми щільно поснідали і вирушили в дорогу. Приїхавши на базу відпочинку, ми помітили, що умови тут трохи простіше, та й пляж особливо не вразив. Весь пляж був усипаний невеликий галькою, відпочиваючих практично не було.

Незабутня поїздка на тріозерье

Ми вирішили прогулятися по береговій лінії до маяка. З першого погляду здалося, що до маяка йти не так багато, але ми й уявити не могли яким виявиться складним наш шлях! Я пішов по камінню перший, а за мною ліниво йшла моя дружина і наш друг Віталік. По дорозі ми фотографували скелі і місцеві визначні пам'ятки. Спочатку ми йшли бадьоро, камені були невеликі і перешкод, практично, не було, але ось потім почалися випробування.

Несподівано маленькі камінчики перетворилися у величезні валуни і іноді доводилося включати акробатичні здібності, щоб продовжити свій шлях далі. Мене виручали мої довгі ноги і моторність, а ось дружині з одним доводилося туго, вони весь час відставали, і мені доводилося їх чекати. У мене була велика перевага, то, що я був в кросівках, було дуже зручно стрибати з каменя на камінь, а ще дуже хотілося пити, але води не було, так як ми забули її купити. Якщо чесно, то ми пішли на маяк зовсім не підготовлені! Забули воду, спеціальний одяг не взяли, в загальному, розслабилися ми після "Тріозерье". Ніхто й подумати не міг, що вийде такий екстремальний спартанський відпочинок. Мало того що потрібно було пройти пристойний кілометраж по береговій лінії, так ще потрібно було піднятися в гору, щоб потрапити на маяк. Солоний бриз і сонце трохи вимотували, але ми все одно знаходили сили йти далі. Берегова лінія, звичайно, була мальовничій, чого тут тільки немає. Крім каменів тут купами була навалена висушена морська капуста, вона хрумтіла під ногами і дуже сильно смерділа. У деяких місцях нам траплялися колоди і залишки дерев. Морський пейзаж був дуже колоритним!

До нашої мети залишалося зовсім небагато і раптом, я побачив в морі баркас! Він був пришвартований недалеко від берега і до нього постійно підпливали якісь човни. Далі ми побачили щось на зразок наметового містечка, точніше по шляху нам траплялися якісь людські хатини. Було таке відчуття, що тут живуть якісь бомжі, кругом були розкидані речі і валялися пляшки з водою. Я побачив джерело з водою і зрадів! Нарешті можна було попити! До струмочку дбайливо був приставлений емальований тазик. З нього-то я і напився цілющої вологи! Дружина з одним пити не стали, лише тільки скривилися, що я п'ю з якоїсь калюжі. Попивши води, мені стало набагато легше! Продовживши свій шлях, ми побачили вдалині людей, які щось дбайливо розкладали на каменях. Я спочатку подумав, що це туристи, які вирішили усамітнитися, а потім зрозумів, що це місцеві. Ось вони то, точно гостей не чекали! Наблизившись до них, ми побачили, що до нас на зустріч біжать дві собаки, налаштовані вони явно були агресивно! Невелика такса хотіла вкусити мене за п'яту, але у неї нічого не вийшло. Друга собака що побільше, лише, злобно прогарчав в мою сторону, а ось дружину і одного вони, чомусь чіпати не стали! Як виявилося один мужик і дві баби займаються тут виробництвом морської капусти, сушать її на каменях, а потім сортують в купки. Я запитав у жінки, як нам краще дістатися до маяка, на що вона мені злобно відповіла: "Що ви тут взагалі ходите. Тут приватне виробництво! ". Проігнорувавши відповідь злий тітки, ми пішли далі. А ось далі був повний, вибачте пиз ..., тому як це нам запам'яталося на все життя! Ми дійшли до кінця берегової лінії, і залишалося якимось чином піднятися в сопку. Сходження на гору було з матами і криками! Кругом були непрохідні хащі і двометрові шиповані кущі з кропивою, які роздирали все тіло! Тут явно не ступала нога людини, а ми як дурні поперлися сюди! Я проклинав все на світі, що вирішив оговтатися на цю прогулянку. У підсумку на гору я забрався першим, а дружина з одним забралися трохи пізніше.

Незабутня поїздка на тріозерье

На їхніх обличчях було чітко написано, що вони проклинають такий екстрим. Мої кросівки були набиті землею і всякої хренью, наші ноги і руки дуже сильно нили від ран! Далі до маяка було йти неможливо, так як тут можна було проїхати тільки на танку або на бульдозері. До маяка було подати рукою, але до нього ми не пішли. У наших головах стояв тільки одне питання, як ми повернемося назад і якою дорогою. З гори спускатися більше ніхто не хотів, всім вистачило за очі одного сходження! Кругом був чагарник, який "Жага нашої крові"! Я подивився на сопку і побачив дорогу, але це виявилося обманкою, це була всього лише висушена трава! І причому до неї ще треба було дійти! Ми стояли як укопані і не знали що робити, а час йшла до вечора і потрібно було, як-то вибиратися їх цієї дупи. Після матюка наради ми все ж вирішили спускатися назад з гори. На цей раз спускатися було легше, так як при підйомі один з дружиною дуже добре прим'яти чагарники! Спустившись вниз до моря, ми попили все дружно з потічка і вирушили назад в шлях. По камінню було йти набагато простіше, ніж через підступні чагарники! Назад йшли довго, наш друг як сайгак упригал далеко вперед від нас, він сказав, що піджене машину, коли ми прийдемо. Ми з дружиною залишилися одні. З перепочинками ми все ж дійшли до своєї машини! Ми так були раді, коли йшли по рівній дорозі без каменів! Це було непередаване відчуття! Цього разу ми повеселилися на славу, зате буде що згадати! Це був по-справжньому активний і екстремальний відпочинок!