Октоберфест ювілейний або як ми провтикали літак

Частина перша. Підготовка до поїздки на Октоберфест.

1. Шенгеская віза (був отриманий польський шенген, спасибі Елі).
  2. Квитки на літак до Мюнхена (було куплено три квитка на рейс авіакомпанії Wizzair (Візейр) з Києва до Катовіце з 8-ю годинний пересадкою на рейс до Мюнхена польської авіакомпанії LOT (Лот)). Даний маршрут був обраний з двох причин:
  • шенгенська віза була польською і щоб не розповідати німецьким прикордонникам чому у нас віза не німецька;
  • сумарна вартість квитків на два авіарейсу була більш вигідна, ніж варіант перельоту відразу в Німеччину.

Самі краще варіанти по авіаквитках завжди можна знайти на пошуковику авіаквитків Авіасейлз.

1. Проживання в Мюнхені (орендували квартиру в 10 хвилинах їзди від луки Терези (Theresienwiese), де проводиться Октоберфест). Питання було не з простих, так як за півроку до фестивалю багато хороші варіанти були вже заброньовані. Щодо процесу оренди квартири я зупинюся трохи пізніше і більш детально.
  2. Маршрут повернення назад до Києва.

В результаті вийшов такий маршрут:

• літак рейсом Київ (аеропорт Бориспіль) - Катовіце (аеропорт Катовіце-Пижовіце);
  • літак рейсом Катовіце (аеропорт Катовіце-Пижовіце) - Мюнхен (аеропорт Мюнхен імені Франца-Йозефа Штрауса);
  • Мюнхен - Київ (на момент початку поїздки однозначного варіанта по поверненню додому не було).

Частина друга. Шлях з Києва до Катовіце.

Всі питання вирішені. Віза в паспорті. Квитки роздруковані. Рюкзак за плечима і переповнюють почуття в передчутті майбутньої подорожі. Чекаючи реєстрації на рейс, в аеропорту "Бориспіль", я навіть не здогадувався, наскільки наша поїздка буде цікавою з несподіваними поворотами долі. Рулежка, зліт і наш літак на шляху до Польщі. Політ короткий, лише 1 годину 10 хвилин до Катовіце. Не встигнувши насолодитися польотом, довелося шикуватися вже в чергу на прикордонний контроль в аеропорту Катовіце-Пижовіце. Я ще не знав тоді про «погану славу» цього аеропорту. Це було напружує «дійство» і гра в лотерею - пропустять, не пропустять. На борту було близько 180 пасажирів з них чоловік 50 - громадяни Євросоюзу, які, швидко проходили через окремі кабіни паспортного контролю, пред'явивши свої документи. Всіх інших чекав допит з пристрастю. Я трохи переживав, так як віза була польська, а Октоберфест в Німеччині. Після запитання польського прикордонника про мету поїздки я чесно відповів, що ми їдемо з колегою на конференцію до Польщі (назва міста я вже не пам'ятаю) з проблем екології. Мій вид не була возмутим навіть в той момент, коли у інспектора прикордонного контролю виникло питання про всі інші людях беруть участь в конференції, які були вказані в копії факсу, який я йому вручив. «Частина нашої групи прибула раніше, а ми вже запізнюємося на конференцію», - сказав я йому. Моя відповідь його задовольнив і заповітний штамп у нас в паспортах.

Частина третя. Довга дорога в Мюнхен.

Ха, ось ми, нарешті в Європі, нехай поки в Польщі. Погода була жахливою. Дощ лив як з відра. До нашого рейсу на Мюнхен залишалося 7 годин. Переговорили і вирішили, що сидіти в аеропорту не варіант і вирушили на маршрутці до Кракова. Зупинка маршруток на Краків і Катовіце знаходиться навпроти Терміналу А. І чого мене смикнуло поїхати до Кракова, але про це пізніше. До Кракова близько 100 кілометрів. Час в дорозі 1,5 години. Приїхали, походили навкруги. По суті нічого не побачили, так як були не підготовлені до відвідування Кракова. Погода не радувала, дощ невблаганно продовжував йти. Мокрі, холодні й голодні ми зайшли в першу-ліпшу піцерію.

Октоберфест ювілейний або як ми провтикали літак

Величезна піца і пиво Живець повернули нас до життя. Щільно пообідавши і зігрівшись, вирушили на автовокзал, щоб повернутися назад в аеропорт. Тут була зроблена перша помилка, а вірніше вона вже була зроблена, раніше, тоді коли ми не уточнили, звідки відправляються маршрутки назад в аеропорт Катовіце. До вильоту залишалося 3 годині 30 хвилин. Найближча маршрутка вирушала безпосередньо в Катовіце, а це означало, що ми спочатку приїдемо в місто і потім ще 30 кілометрів до аеропорту. Якщо уважно подивитися на маршрут Краків - Катовіце можна побачити, що ми просто проїжджаємо поворот на аеропорт і їдемо далі в бік міста. Часу було достатньо щоб навіть з таким маршрутом прибути вчасно на реєстрацію на рейс до Мюнхена. Біда не приходить одна. У цього лиха є ім'я - міські пробки Кракова.

Я був у шоці! Я таких пробок в житті не бачив, це при тому, що крайня права смуга тільки для громадського транспорту, по якій ми їхали. У моїй голові забило на сполох почуття чогось не доброго. Я вже був всіма думками в аеропорту, а в реальності в маршрутці по дорозі в Катовіце намагаючись пояснити водієві нашу проблему. До вильоту залишалася година. Вискакуємо з маршрутки біля ж / д вокзалу в Катовіце. На годинник намагаюся не дивитися. Бігом до таксиста. Через переживання ледве видавив два слова: «Літак, спізнюємося». Наше таксі вже мчить на шаленій швидкості в бік аеропорту. Цей довбаний дощ все не закінчується. Дорога слизька, але таксист виявився профі. Не знаю, за скільки ми долетіли до аеропорту, але цього все одно не вистачило, щоб встигнути на наш рейс. Він полетів, але обіцяв повернутися - наш літак, полетів до столиці Баварії Мюнхен. Нас накрило відчай. Найближчий рейс був в 6 ранку і ціна за два квитки 600 євро. Андрюха зовсім поник. Я хаотично перебирав в голові всі можливі варіанти як дістатися до Мюнхена. І тут мене осінило - є запасний варіант - поїздом через Відень. При підготовці я розглядав різні варіанти, як дістатися в Мюнхена, а цей був якраз один з них. Залишилося тепер тільки дізнатися розклад руху поїзда. Рятувальним кругом став газетний кіоск з безкоштовним комп'ютерним терміналом підключений до інтернету, в Терміналі В, на другому поверсі. Подивитися розклад руху поїздів в Польщі російською мовою можна за цим посиланням. Також є можливість покупки квитків он-лайн на сайті Польських державних залізниць дороги з російськомовним меню.

У зазначених вище сайтах пункти призначення необхідно вказувати польською мовою. Купівля квитків он-лайн доступна тільки для маршрутів по території Польщі. Квитки на міжнародні маршрути доступні тільки в касах.

Ура, я не помилився - в 23.30 є нічний поїзд TLK 407 Chopin з Варшави до Відня з зупинкою в Катовіце. Тепер стояло завдання дістатися до ж / д вокзалу в Катовіце.

У пізній час з аеропорту в Катовіце можна дістатися на автобусі або на таксі. Після 22.00 періодичність курсування автобусів може досягати 3-х годин.

Актуальний розклад руху автобуса за маршрутом Аеропорт Катовіце - Катовіце (центральний залізничний вокзал) - Аеропорт Катовіце можна подивитися тут. Зупинка автобуса знаходиться на проти Терміналу А.

У нашому випадку з автобусом нам не пощастило. Залишилося одне - таксі. Скажу відразу, задоволення не дешеве, якщо порівняти ціну з автобусом. Нам заламали 40 євро, і ніяких торгів. Жаба давить стільки платити і в це момент фортуна повернулася до нас обличчям у вигляді п'яного поляка, який запропонував оплатити 50% від зазначеного вище тарифу. Йому теж треба було в місто.

Таксист нас висадив біля одного з входів в ж.д вокзал Катовіце (Dworzec PKP Katowice Główny). Увійшовши у фойє у мене стався шок. Віконця кас забиті, скла тріснуті. Як виявилося, це був не центральний вхід, а каси знаходилися на другому поверсі. У напівтемряві натовп людей в черзі за квитками. Незрозуміле розклад поїздів. Тут мою увагу відволік Андрюха і каже. «Дивися, он сидять евробомжі, вважають євроценти», сказав він, вказуючи на групу людей відповідної зовнішності. Ця картина додала сумних фарб на моє розчарування від першого знайомства з Польщею. Купити відразу квитки на потрібний нам потяг не вийшло, так квитки на міжнародні потяги продавалися в спеціальних касах в іншому кінці вокзалу.

Якщо Ви купуєте квитки за готівку - подбайте про необхідну суму в національній валюті Польщі - злотих. Так як в самий не підходящий момент може не виявитися поруч обміну валют (KANTOR) або він буде закритий.

Жахлива погода, депресивний вокзал привели до занепадницькі настрої. Було тільки одне бажання - скоріше сісти в поїзд і покинути Польщу.

Октоберфест ювілейний або як ми провтикали літак

Поїзд прибув в вчасно. Вагон 2-го класу. Сидячі купе на розраховане на 6 чоловік. Чи не найкомфортніші умови для нічної поїздки. У навантаження до даного «комфорту» йдуть часті перевірки квитків, так як поїзд по своєму маршруту проїжджає Польщу, Чехію і Австрію і контролери кожної з країн проводять перевірку проїзних документів. Плюс до всього так само виробляє вибіркову перевірку документів транспортна поліція. Вообщем ніч вдалася.

О 6.20 потяг прибув на центральний залізничний вокзал (Wien Hauptbahnhof) столиці Австрії - Відня. У нас було 2 години до швидкісного поїзда RailJet маршрутом Відень - Мюнхен. Нас зустрічала ранкова Відень. Звичайно, в наших планах не було відвідування такого прекрасного міста, але по волі випадку ми опинилися тут.

Андрюха, переживаючи про те, щоб ще раз не наступити на одні й ті самі граблі сказав, що далі 200 метрів ми не відходимо від вокзалу, щоб не запізнитися на потяг. Ми встигли випити по чашці віденської кави з бутербродом і зробити коло пошани навколо вокзалу. Хоч я особливо нічого не побачив, але вирішив, що я обов'язково приїду до Відня на більш тривалий період, щоб побачити і відчути це місто по-справжньому.

Останній відрізок шляху до Мюнхену ми виконали на швидкісному поїзді австрійських залізниць RailJet 262.

Октоберфест ювілейний або як ми провтикали літак

Ми їхали у вагоні 2-го класу. Дуже комфортно і зручно. Столик між сидіннями, розетки 220 біля сидінь, чистий і великий сан. вузол. Система відображення інформації про поточний стан поїзда, швидкості і про зупинки з варіантами пересадок на інші поїзди.

Найголовніше в цьому поїзді - швидкість. На окремих дільницях вона досягала 200 км / ч.

Від поїзда найприємніші враження.

У підсумку ціною поїздки до Кракова стало запізнення в Мюнхен на 17 годин і втратою грошей на таксі і квитки на поїзд.