Милуюся красотами долини

Повернемося знову в красуню Італію. Сьогодні я розповім про чудесну поїздці в найкрасивіше місце Тоскани - в Долину К'янті, яка знаходиться між Флоренцією і Сієною.

Як завжди, я постараюся розкрити тему з нестандартною сторони. З боку, як бачу я. Чим славиться Долина К'янті? Правильно! Своїм червоним вином. Всі їдуть туди в першу чергу на винні дегустації.

Але, алкоголь ми майже не вживаємо, до того ж я за кермом. Подивимося долину від імені тверезого водія :-)

наш маршрут

Маршрут цього дня

Рано вранці ми виїхали зі свого сільського тосканського будиночка близько Пізи і вирушили в дорогу. Дорога до Флоренції була нудна, і я вирішив пірнути на сільську доріжку.

Тут відразу все понеслося. Відкрили вікна в машині. Повітря приголомшливо свіжий. Лисі коричневі горбки з кипарисами змінилися стрункими рядами виноградників і оливкових гаїв.

Краса навколо говорила нам, що ви їдете туди, куди потрібно. Італія хотіла показати нам все найрозкішніші місця. Покрутили головами і доїхали до першої точки сьогоднішнього подорожі.

замок Віккьомаджо

Поїздка долину к'янті (Тоскана) частина 1
Замок Віккьомаджо, що потопає в зелені

Замок Віккьомаджо (Castello Vicchiomaggio) - це ресторан, виноробня і готель. Навколо замку ви зможете спокійно погуляти, що і зробила група китайців. Вони так і норовили потрапити в кадр.

Лена милується краєвидами

Вражає панорама зі стіни. Далеко на кілометри розстеляється своїми виноградниками долина Граве. Замок був побудований приблизно в 1400 році. У 1966 році Джон Матта придбав замок і став вирощувати навколо виноград. Його володіння - це 32 гектара!

Вина, які тут виробляють:

Сан Якопо Комета DOCG
Агостіно Петрі Комета Різерва DOCG
Вино Ріпа делле Море
Вино Ла прима Різерва Комета DOCG

У замку Віккьомаджо великий Леонардо да Вінчі створив знамениту "Мона Лізу", а Франческо Реді написав свою поему «Бакка ін Тоскана».

Біля входу в замок

Поїздка долину к'янті (Тоскана) частина 1
Образ долини К'янті в моїй пам'яті

До речі, ми з Оленою подивилися вартість номерів там: від € 130 до € 330 на добу.

Цілком гідна ціна для такого місця. Ось сторінка на букінгу або дешевше на RoomGuru.

Треба було зупинитися тут на пару днів. Саме так, як на фотографії вище, я згадую Долину К'янті. Саме так вона залишилася в моїй пам'яті.

Раптово пішов дощ ...

Рідкісні краплі потрапляли на нас, а незабаром і зовсім зникли. Рухаємося до наступної точки.

замок Верраццано

Поїздка долину к'янті (Тоскана) частина 1
Замок Верраццано (Castello di Verrazzano)

Цей замок знаходиться на сусідній горі. Тут народився мореплавець Джованні да Верраццано, який вперше доплив до майбутнього Нью-Йорка. Однак, його толі вбили, чи то з'їли канібали, толі повісили іспанці в Кадісі. Потрібно відвідати замок цього знаменитого людини.

Зал для дегустації

Ми потрапили на якусь дегустацію. Величезний зал з накритими столами. Рядочками посаджені туристи. Перед кожним стоїть кілька келихів з вином. Головний масовик-витівник розповідає про всі премудрості дегустації вина, про його сортах, з чим його вживають і як правильно дегустувати.

Туристи, в основному підлітки, уважно слухають, з розумним виглядом попестити роти вином. Звичайно ж, вони його не випльовують, як годиться справжнім дегустаторам!

Наша з Оленою гра вгадай ціну проживання триває. Вона, побачивши розкішні сади з фонтанами, зробила ставку на € 250. Я ж поставив зустрічну на € 120 на добу. Перевіримо справжню ціну?

Загалом, я не знайшов тут готелю. Швидше за все, його немає. Зате тут добре живуть котики.

Вежа з зубцями і фонтан

Сюди, швидше за все, потрібно замовляти екскурсію. Цей дворик нам вдалося побачити тільки через паркан. Зубчаста вежа стоїть тут ще з часів лангобардів. У XIII столітті все переробили в будинок синьйора. А пізніше в XVI столітті ще раз переробили, але вже в віллу з садом.

На цій привабливою ноті я закінчу першу частину розповіді. Далі буде…

Інші звіти з поїздки по Італії:

Як я економлю на готелях?

Все дуже просто - шукайте не тільки на букінгу. Я віддаю перевагу пошуковик RoomGuru. Він шукає знижки одночасно на Booking і на 70 інших сайтах бронювання.