Загальна інформація по вартості Єдиного квитка: Єдиний квиток до Криму

До мене приїхала мама з Ульяновська за єдиним квитком. Розповідь буде від її імені:

Отже, знаючи, що через Москву квитки на плацкарті мені обійшлися б трохи більше 4 тисяч в одну сторону, я розраховувала приблизно на таку ж суму. Яке ж було моє приємне здивування, коли в залізничній касі за весь квиток, в пересадкою на автобусі і поромі, з мене взяли трохи більше 3 тис, якщо бути точніше, 3067 руб.

Поїздка за єдиним квитком в крим, відгук пасажира

Знайшлася і нижня полиця, і навіть в касі можна було оплатити з карти, правда це зайняло трохи більше часу, ніж якби я заплатила готівкою.

Треба було до того, як касир роздруковує квиток, попередити, що оплата по карті. Може бути, це проблема саме ульяновських кас.

На руки видають 3 квитка: звичайний квиток на поїзд, єдиний на автобус Краснодар-Севастополь і об'єднує їх допоміжний квиток.

На поїзді треба було їхати 2 ночі і 1 день. Я думала, що буде жарко, враховуючи, що погода при в Ульяновську стояла біля +30, приготувалася вмирати в поїзді від спеки і тісноти.

Поїздка за єдиним квитком в крим, відгук пасажира

Але, так як ще не сезон, в вагоні в першу ніч нас було всього 7 чоловік! В плацкартному купе я була одна, поїзд новий, з м'якими плюшевими полками, працюючим кондиціонером (це в плацкарті-то!) Провідниця дуже делікатна, туалет чистий (причому два поруч, перший раз таке бачу).

Наш вагон прикріпили саме для пасажирів з Ульяновська. У Волгограді сіли ще люди, але все одно залишалося багато вільних місць.

В Краснодар поїзд прийшов за розкладом, я думала, що доведеться кудись йти, шукати автобус для пересадки, але нас прямо від вагона зустріли, всіх, хто за єдиним квитком тут же проводили у великій комфортабельний автобус, нічого шукати не довелося і йти далеко до автобуса - теж. У вагонів нас зустрічали люди, які збирали нас, тих, хто їде за єдиним квитком до Криму, криками. У них були списки пасажирів за прізвищами.

Поїздка за єдиним квитком в крим, відгук пасажира

Дочекалися, поки поїзд пішов, тоді посадили всіх в автобус - щоб нікого не забути.

Причому квитки в автобусі перевірили досить поверхово, є - є, і контролер йде далі.

Автобус зручний, з кондиціонером, їхав дуже швидко.

Поїздка за єдиним квитком в крим, відгук пасажира

І, що важливо для тих, хто з дітьми, робив зупинки щогодини, хвилин на 5-10, щоб сходити в туалет, покурити, розім'яти ноги. Я в автобусі не їла, не пила, не курю, тому просто прогулювалася на зупинках.

До порома домчалися за 4 години, час ще 11.30, а ми вже у порома.

До речі, черга автомобілів на паром була мізерна - всі машини містилися за один раз, моногочасових черг (як кажуть, були місяць тому) поки немає і в помині.

Поїздка за єдиним квитком в крим, відгук пасажира

Я навіть не встигла толком сфотографувати паром, нас відразу провели всередину, все дуже швидко, організовано, не встигла отямитися - вже на поромі.

Єдиний мінус за всю поїздку - ось ці сходи на 2-й поверх. Вона вузька і крута, і з великими сумками і візками підніматися дуже складно, довелося просити допомоги у чоловіків, але з цим проблем у мене не буває, відразу допомогли :)

На першому поверсі можна перебувати, так як там машини, по техніці безпеки все люди повинні бути нагорі.

Поїздка за єдиним квитком в крим, відгук пасажира

На другому поверсі можна на вибір насолоджуватися видами на відкритому повітрі ...

Або посидіти в кафе якщо на вулиці погана погода або ви просто зголодніли.

На поромі для пасажирів створені всі умови - кафе, великий телевізор, музика, море, чисті туалети, як на прогулянковому катері.

Але поїздка теж недовга - всього півгодини, поки все розглянула, вже приїхали треба спускатися, знову без помічників не обійшлося (у мене було 4 сумки, з них одна досить велика і важка).

Ніхто багаж не оглядали, при посадці на пором у нас навіть не подивилися квитки.

Поїздка за єдиним квитком в крим, відгук пасажира

При виході з порома, прямо на площі стояли «маршрутки», на яких були таблички з містами, до Севастополя і Сімферополя, причому, різні, хоча наша маршрутка проїжджала Сімферополь.

В нашій машині було багато вільних місць, їхали знову швидко. Дуже якось швидко їхали, Очікуваний час прибуття в Севастополь - 22 години, а ми в 11.40 сіли на паром, о 12.15 вже вийшли, о 12.45 вже їхали по Керчі, а до Севастополя щось зовсім не 10 годин їзди. Написала доньці, що ми будемо набагато раніше, орієнтовно в 17.20-17.30, зі слів водія.

Ось такі наклейки на маршрутках за єдиним квитком

Поїздка за єдиним квитком в крим, відгук пасажира

Дорога йшла повз порожні пляжів Феодосії, сезон ще, мабуть, не почався; в саме місто в'їхали в 14.20.

Зупинки також часто, приблизно щогодини.

У Сімферополі були в 16.15 з чимось. Ось тут рух сповільнився - злива, пробки, ледве їдемо по місту.

Після Сімферополя, після того, як проїхали гори, знову виглянуло сонце і від дощу не залишилося жодного сліду. Покажчики до Севастополя ставили якісь ідіоти - спочатку до Севастополя 25 км, їдемо-їдемо - до Севастополя 30 км. Як?

Але нічого, доїхали швидко, з вітерцем, приїхали рівно в 17.30 як і обіцяв водій. дочка мене вже зустрічала, на таксі доїхали до будинку (150 руб до Омеги, але з попутником, а без попутника водій просив 200 руб).

І ось, 8 вечора, відповідно до квитка, я повинна ще їхати десь в середині Криму, а я вже купаюся в Чорному морі після відпочинку вдома.

Мені виявилося навіть зручніше приїхати раніше, а як бути тим хто приїжджав на орендоване житло і їх чекають до ночі ... Деякі залишилися сидіти на вокзалі, що залишився.

Цей момент враховуйте. Адже, дійсно, від Краснодара до порома трохи більше 200 км - це близько 4 годин дороги, годину на паром, від Керчі до Сімферополя - стільки ж, до Севастополя - ще 1,5 години максимум, виходить максимум 10,5 - 11 годин, а ніяк не 16, як по квитку. Перестрахувалися з розрахунком часу.

Подивимося, чи доведеться чекати в Краснодарі ці 5 годині на вокзалі на зворотному шляху. Хоча, за розрахунком шляху виходить тільки 3 години чекання поїзда.

В цілому враження від поїздки дуже хороші, я боялася, що не знайду автобуси, буде жарко і важко, виявилося все набагато простіше і комфортніше!

• Якщо роздумуєте, скільки взяти речей - беріть стільки, скільки зможете підняти по сходах на поромі
  • Не бійтеся, що вас втратять, все дуже чітко і злагоджено
  • Але і не ловіть гав, пересадки досить швидкі, я навіть не встигала толком пофотографувати
  • З дітьми їхати не складно, серед попутників багато хто був з маленькими дітками і з колясками
  • Час в Криму московське, годинник переводити не треба
  • На маршрути по Єдиному квитку беруть тільки найдосвідченіших і акуратних водіїв, строго стежать за дисципліною їх водіння

Нічого собі паром! Коли ми рік тому їздили на ньому для поновлення міграційні карти, пором був зовсім інший - старий, страшний, кафе в підвалі, туалети грязнющіе .... Керченський паром

Будь ласка, оцініть цю статтю:

Гість: Величезна подяка за статтю, ви розвіяли мої сумніви. Єдиний квиток у мене з Севастополя до Краснодара. +

Тетяна: Ми взагалі спізнилися на поїзд Краснодар-Москва завдяки організації доставки по єдиному квитку. Їхали з Севастополя з дітьми. Виїхали на 20 хвилин пізніше з Севастополя, ніж написано в єдиному квитку. Взагалі в Краснодар ми повинні були прибути за 2 години до відходу поїзда. Але всюди автобус-паром-автобус час запізнення тільки збільшувалася і в кінцевому підсумку ми прибули на вокзал Краснодара на 2 хвилини пізніше відправлення поїзда. Поїзд зробив нам ту-ту. Пішли розбиратися, ні хто не за що не відповідає. Єдина транспортна розвалилася на три складові. Згадувати нудно, як всі вони відхрещувалися від нашого запізнення. Я Вас підтримую повністю.

наталия: Жахлива організація перевезень, якби так все було організовано в Сочі, то олімпіада б провалилася. Автобусів на всіх не вистачало, доводилося бігати від одного до іншого з сумками по жарі. Шлях від Євпаторії до Анапи зайняв 10 годин, за нашими підрахунками і часу зазначеному в квитку він повинен був бути близько 8 ч. Причому пороми ходили як зазвичай і погану погоду не наблюдалось.Ми дуже шкодували людей які поїхали з дітьми, дуже некомфортна і нервова поїздка. Люди боялися спізнитися на потяг. кто -то напевно запізнився. Добре, що у нас поїзд ішов майже ночью.Ми хотіли ще погуляти по Анапі, але в підсумку на вокзал приїхали за 2 год. до відправлення, сіли на лавочку і зрозуміли, що нікуди вже не пойдем- жахливо втомилися і часу майже не залишилося. Більше за "Єдиного квитка" їхати не хочу!

Гість: Сьогодні повернулася з поїздки в Крим. Там все було чудово, але дорога по Єдиному білету- це "щось жахливе". Дорога в Ялту склала більше 16часов (замість 11 годин по квитку), причому простояли на вокзалі в очікуванні автобуса годину, паром чекали 2,5години після порома подали такий древній автобус. і їхали на ньому більш 6часов, і не про якийсь кондиціонері і мови не могло бути. Зворотна дорога теж була "м'яко кажучи" - поганий. В Ялті чекали автобус 4 години, на переправі правда не дуже довго 1год. Але загальне враження - поки не буде мосту залізницею до Криму добиратися не варто.

Гість: Дорога за єдиним квитком організована ЧУДОВО. Ніяких затримок і зволікань не було. Все чітко і ясно. Чемно. До Севастополя ми приїхали на 2 години раніше позначеного часу. Дуже задоволені. Чи не втомилися. Спасибі всім.

Гість: Організації з єдиним квитком ніякої, місць в автобусі не вистачало, в багажному відділенні водій перевозив свій багаж, мабуть, у нього свій бізнес, довелося затягувати валізи в салон автобуса при цьому хамство водія, як належне. У Керчі подали автобус столітньої давності, без кондиціонера, крісла маленькі, чоловік, котроие їхав поруч, зайняв півтора крісла, тому що був великий і мені довелося тулитися на половинці. По дорозі підсаджував якихось гастарбайтерів за гроші. Шкода, що у нас "все як завжди", по-совковому (((((

Гість: Жах, а не комфорт.На поромі з великим (сімейним) валізою знайти місце практично неможливо стоячи під палючим солнцем.очень пристойним вітром і хитавицею (штормило) і це цветочкі.От Керчі до Ялти (8Часов в дорозі) нас відправили НЕ автобусом , а маршруткою з ДУЖЕ! ДУЖЕ! Жорсткою підвіскою, жорстким вузькими сидінь, коліна РЕАЛЬНО впирається, хоча ми стрункі і зростання 170см, більшим взагалі не розміститися, за всю поїздку 1 санітарна зупинка на 10 хвилин, більше водій не зробив, хоча дуже просили навіть води купити Після такої поїздки я їли дісталася до ліжка і кілька днів я на таблетках отлёжівалась.Обратно, теж з проблемамі.Наш рейс скасували, відправили пізніше на годину, водій робив санітарні зупинки але через-чур ми вже спізнювалися, завантажили нас на паром вже битком завантаженості. Стояли, А ТОЧНІШЕ терлися об пилові МАШИНИ, ВЕЛИКИЙ ЧЕМОДАН З ПЛАСТИКА кататися ЧЕРЕЗ СИЛЬНОЮ КАЧКИ того й гляди подряпати дорогу МАШІНУ.Потом до Краснодара гнали знову ж на маршрутці як скажені без зупинки, щоб не запізнитися на поезд.Вообщем комфорту ніякого, як будь-то худобу перевозять.

Гість: Дуже погано нааргонізовано автобуси запізнюються стоїмо чекаємо більше 2чесов

Гість: Тільки-но повернулася з Криму, їздила з дитиною, на поїзді до Анапи дісталися дуже добре, а ось далі, це щось! Я зрозуміла так, що в Анапі сідаєш на автобус і цим автобусом через паром і в Севастополь, але як би не так! У порте Кавказ речі з автобуса треба виносити і тягнути на паром, на 2-й поверх, сходи крута і з речами дуже важко! Але через півгодини, після прибуття речі треба спустити назад вниз, а далі на зупинку, на автобус, але вже в іншій, на зупинці може бути дуже багато народу і не зрозуміло на якій автобус дадуть команду сідає, то чи в Евпаторий, то чи в Феодосію, Семфірополя, Ялта, Судак. Але добре хоч автобуси були хороші і з багажним відділенням. Зворотно з Севастополя взагалі дали маршрутку, сидіння не зручні, багаж в салоні під ногами і це треба було їхати 6 годин до Керчі! Ворогові такого не побажаю! І знову все те ж саме тільки в зворотному напрямку, автобус-паром-автобус! І речі тягаєш за тим же маршрутом! Єдине можу сказати хороше про хлопців які працюють на цьому шляху, швидко вирішували виниклі проблеми показували куди йти. Більше я за єдиним квитком не поїду! Дуже незручно! Треба набратися сміливості і летіти на літаку.

Гість: сьогодні приїхали з Крима.Нічего спільного з цим опісаніем.Напрімер після порома нас чекав транспорт, мало схожий на комфортабельний автобус-стара трахома без ресор, яка зламалася на півдорозі і ні кому до нас не було дела.Уставшіе, голодні іуже злі ми простирчали 3часа. З 30 чоловік було 15 дітей. І тільки коли ми зателефонували в МНС, ДАІ, поліцію тільки тоді нам прислали інший автобус. А зворотна дорога була ще гірше не хочу навіть згадувати

Наталя Феліксово: спасибі за інформацію..а -то збираємося їхати. буду знати..

Гість: Не зрозуміло для чого закликати народ до Криму, коли все так необлаштованість. Минуло два дні як ми повернулися з відпочинку. За час, витрачений в дорозі за єдиним квитком, наче й не було відпустки. Отже пункт відправлення Ялта. Квиток на автобус 8.25 на автовокзал прибутку, як і належить завчасно. Вияснелось що такого автобуса немає, відправляється автобус буде близько 10 години ранку, і то тільки можливо. І нікого не хвилювало запізниться хто на поїзд. Подали автобус спочатку маленький, народ кинувся до нього, почалася тиснява, ор. Але тут з'ясувалося, що поруч стоїть ще один великий автобус, натовп кинулася до нього, частина пасажирів саджало дітей, займали місця, а друга частина пхали багаж. Нарешті то все розсілися і ми рушили. Через 6 годин здалася Керченська переправа. Під # 'ехав до неї все дружно вийшли з автобуса і тут почалося: кожен почав судорожно шукати свій багаж, при цьому багаж інших пасажирів скидає прямо з багажного відсіку на землю. Пройшовши огляд, завантажилися на пором. І ось ми на протилежному березі. Знову таки всі пасажири, з жахом в очах, почали бігати шукати автобуси, ніхто нікого не зустрічав. Хто то, доброї душі людина, підказав нам, де автобус до Краснодара. Знайшовши його мало не позбулися дару мови: автобус маленький максимум на 15 чоловік, і то він був уже готовий до від # 'їзду. На наше запитання, коли буде наступний автобус суворе мовчання. У повній паніці стали бігати і шукати у кого можна хоч що щось дізнатися. Були помічені три молодих людини в жовтих футболка, вони то і сказали що автобус скоро буде, і дійсно швидко приїхав автобус, нарешті то ми завантажилися, але їхати не поспішали, чекали пасажирів з порома, і так три рази. Величезний автобус і нас 15 пасажирів виїхали в Краснодар куди прибули близько 22-ї години. Так що резюме: тільки літак і тільки після того як Крим приведуть в порядок.