ПВД на Пустинський озера фото-звіт

Ідея катнути мега-матрацний ПВД на Пустинський озера з'явилася в нашої Організатора Wild Cat достатньо давно. Саме там, на Біостанції універу вона проходила практику і з тих пір її, як то кажуть, не відпускало.

Задумано - зроблено: складено раціон, запрошені учасники, обрана дата. Взагалі, спочатку була думка проїхати весь ланцюжок озер далеко на захід від Пустелі, і завершити ПВД ​​на оз. Рой, але, ми начулися про те, які там страшні піски (а я ходив там пішака багато років тому, пам'ятаю), і від ідеї впоратися з таким маршрутом за 2 дні довелося відмовитися.

Учасники:
Юля Wild Cat - Організатор, ідейний натхненник, фотомодель і просто душа компанії;
Андрій # 42 - наш путівник по озерам (живе в Пошатово);
Діма Alone Wolf - наш майстер-логістик і вантажівка (ну а чого? Наявність 100л «штанів» багато до чого зобов'язує ;-));
Костя Amidoshka;
Костя (друг Андрія) - не інакше, член Трейл-клубу, судячи по екіпіровці, в якій він катає (фул-фейс, броня на руках і ногах);
Аня Novi-Anna та Женя - чудова сімейна пара, що кличуть один-одного не інакше, як Заєць і Кіса; андроїди.
Ще хтось був ... А я, як вже стало доброю традицією, злякався дощу і не поїхав. ;-)

Соу, як то кажуть:

Вантажимося в вечірню електричку, їдемо до ст. Сергій. Цього разу садистів мало, кондуктора адекватні, помічник не бігає за складом, все нормально. І прибуття не пізніше. Ось тільки завдяки покупкам в місцевому сільпо і проколу, на озеро ми приїхали все-таки в сутінках. Знайшли місце, яке нам порекомендували Аня з Женею, туди дуже важко проїхати на авто, тому стояли там у відносному самоті. А вже в напів-кілометрі від нас було «гостей у палаці, як насіння в огірку» (машини одна на інший, і у кожної, до речі, своя музика, пиятика, ну все, як годиться).
Запікаємо сосиски, вечеряємо, валимося спати. 2 години ночі.

О 8:30 ранку мене будить Мессага від Діми «Я вже в електричці, зустрічай». Продираю очі, намагаюся зрозуміти, де я, що відбувається. (Тут пригадується анекдот часів початку епохи стільникового зв'язку в нашій країні: «Дзвінок в колл-центр: - Оператор, до мене не доходить повідомлення! - Спробуйте прочитати його ще раз, може, дійде ....» ;-)). Купаюся, стрибаю на вів, і, шалено вкручуючи, лину на ст. Сергій.

Тут треба зробити ліричний відступ. Все-таки добре швидко гнати через села. У них там дуже багато народу на велосипедах. Ось у нас в місті все такі на дорогих байках, в модних велошмотках, та й рівень катання високий. А там ... Їде собі колгоспник на своєму дроческопе. скрипить ланцюгом. І тут ти такий. Весь із себе, на непоганому байці, в модних велошмотках, і зі свистом робиш його, як стоячого, навіть не особливо напружуючись. А сільські хлопчаки проводжають поглядами. Приємно, чорт візьми. Відчуйте себе Канчеллара. (Тут доречна буде прислів'я «Людина на багато піде, щоб пробудити любов, і піде на все, що завгодно, лише б викликати заздрість»).

Ну ладно, я чогось відволікся.

Загалом, ось ми вже їдемо з Дімою тому, ось Діма дістає з широких «штанин» гречку пригорщами врассипуху і банани в такому вигляді, як ніби ми на них стрибали, ось Юля варить нам (ну не нам з Дімою, а всім, нас -б відшмагати ;-)) дуже смачні щі з маринованої в каррі куркою (ммм, тут у мене харчової ендорфіновий екстаз трапився), далі ми їдемо кататися в радіалку навколо Пустинський озер, з обов'язковим відвідуванням карстових провалів і Біостанції.
В ході екскурсії по біостанції ми дізнаємося, що таке «гадючник» і «Форос» і хто там жив, що таке Острів Любові (що там відбувалося, нам не розповідають, але фантазія домальовує сама ;-)) і як новоприбулим симпатичним студенткам хлопчики влаштовували «темну» на Великій Дорозі (у вас фантазія домальовує? Це добре! Це правильно! ;-)). Їдемо назад.

О дев'ятій годині прибувають андроїди Аня з Женею. Вони їхали своїм ходом 140 км. від Нижнього. Тут з'ясувалося, що дівчатка-андроїди теж хочуть їсти, у них болять коліна, і вони ще можуть отримати тепловий удар. (Ех, Аня, Аня, бережи себе!) Хлопці в тренді, знають модний термін «предбреветная розкочування». я так зрозумів, це ось воно у них і є, вони готуються спробувати свої сили в найближчій «двохсотці». Годуємо їх щами, а на друге шашликами з телятини і курки, і вони відвалюються спати. Ми ще трохи сидимо і слідуємо за їхнім прикладом.

Проводили Аню з Женею, вони своїм ходом їдуть назад в Нижній, і тільки в понеділок ми дізнаємося про їхні пригоди.
Ми купаємося, загоряємо, неспішні збори, в голові крутиться пісенька з відомого мультфільму

. -До кінця всього залишилося кілька хвилин,
І мене, як жаль, видно не вб'ють,
не бовтатися мені на реї, не піти на дно.
Фортуна! Лотерея.

Загалом, ми благополучно запізнилися на передостанню електричку, і, напевно, на краще - адже остання була напів-порожня, з величезними вело-місцями в вагонах, доброзичливими пасажирами, і доїхали в світі і комфорті. Ось вона фортуна, і ось вона, лотерея! ;-)

PS: цей міні-отчотец пишеться на прохання і для тих, хто був на цьому прекрасному ПВД3Д.
Просто для того, щоб ви могли завантажити фотографії і згадати сонечко над пустелею, теплий, лагідний вітер, прохолодні води і багато-багато іншого. Дякую всім і до нових зустрічей.

Ну а тепер фотографії:

Наші пригоди, багато букв.

В цьому році вже раз були на Пустинський озерах, сподобалося, компанія збиралася туди, вирішили приєднатися, але своїм ходом.

Планували виїхати в 7, але після робочого тижня важко було змусити себе встати в 6 ранку, в результаті виїхали в 9.
Особливо не поспішали, а й намагалися сильно не гальмувати. З сильних вражень, мабуть, 20 км арзамаської траси, які зійшли б за всі 60 за кількістю витрачених нервів. Пагорби абсолютно не напружували, на відміну від повної відсутності узбіччя і великої кількості фур. Одна проїхала сантиметрах в десяти від керма, це було страшно. Спасибі деяким водіям, пару раз машини їхали за нами з нашої швидкістю метрів по 500, чи не сигналячи і не намагаючись обігнати.
Після одного з підйомів відчули наближається перегрів, зупинилися на зупинці на пагорбі, вона непогано продувалася, облилися водою і хвилин 15 холоднішими. Після відпочинку поїхати веселіше, заїхали в Румстіху, закупилися і поспілкувалися з жінкою, яка розбирається в велосипедах, сказала є якісь місцеві гонщики.

Тільки від'їхали, відразу прокол, тоненька зволікання проколола Харрикейн, перший прокол за 2.5 сезону. Поки міняли камеру і клеїлися, спека спала і стало їхати набагато комфортніше. У Арзамаському районі з'явилися невеликі узбіччя, машин по відчуттях стало менше, але все одно цю трасу краще уникати максимально.

У Вовчисі нас накрило дощем, але було навіть приємно їхати після денної спеки, до того ж він швидко скінчився. В цілому, за винятком описаного вище, маршрут дався відносно легко.

Підсумок: 140 км, в дорозі 12 годин, власне їхали 8, решта відпочинок, магазини і вимушені зупинки, в тому числі на уточнення маршруту.

Потусили з хлопцями, посиділи біля вогнища, поїли смачного супчика і шашлику, поринули і просто здорово поспілкувалися.

Додому їхали іншим маршрутом: Стара Пустинь - Меньщиковим - селитьбу - Сухоблюдное - Поспелиха - Хвощівка - Кузнецово - Шапкино - Пальціно - Лакша - Велікосельево - Копніну - Буревісник - Кудьма - Блажен Борисово - Щербинки
Хотілося посидіти з хлопцями виїхали пізніше, ніж планували, о другій годині. Даремно, треба було строго дотримуватися плану.

Магазин в Ст. Пустелі виявився закритий на обід, довелося повернутися в Пустинь, щоб закупити води. Через це в сторону Меньщиковим висунулися близько двох. Перехід 10 км по пісках до селитьбу зайняв близько 2.5 годин, магазини в селитьбу виявилися закриті, тому заправилися на колонці водою, відпочили хвилин 15, вмилися і поїхали далі. Напитали у місцевих дорогу на Поспелиха, смакуючи другу порцію пісків. На щастя дорога виявилася досить непоганою ґрунтовкою, хоча і неабиякі гівна в парі місць. У Меньщиковим до нас причепився небалакучий місцевий хлопець Матвій 17-ти років на старому радянських веле, але ланцюг була нова і добре змащена. Так і їхав з нами 4 години до Поспелиха, потім попрощалися і він поїхав додому, назад по пісках. Аня думала, що він хоче нас вбити, а великі забрати.
У Поспелиха почався асфальт, по ньому котити після пісків і грунтів було одне задоволення. Деякий час навіть йшли пристойно, близько 25-27, але незабаром знову пішли круті спуски підйоми і швидкість впала. У Шапкино пішли на ґрунтовку направо і через 5 км були в Лакше. Все було б добре, але було вже 21.15 і темніло на очах. Проте було розуміння, що доїдемо в будь-якому випадку, світла було достатньо, та й дорога далі добре відома і залишалося всього близько 40 км.

Включили ліхтарики і втопили, проте в районі Велікосельево дорога сильно псується і швидко їхати з велорюкзаки неможливо. На струмку пішли не по тій дорозі, правильна дорога виглядає набагато гірше в цьому місці, хоча через 20 метрів знову починається асфальт. Зрозуміли це через півтора кілометра, в цей час вже повністю стемніло і їхали тільки при ліхтарях. Повернулися і знайшли правильну дорогу, доїхали до Буревісника, пройшли ліс, в якому було повно бруду і калюж, але на це мало зверталося уваги. Проїхали Комарово і поїхали до Близького Борисову. Близько Кудьма нас наздогнали два хлопця на скутері, подумалось, що тільки уваги місцевого населення не вистачало, але вони подивилися на нас і сказали: Ви прямо як поліція! (Про задні моргалки) і поїхали далі. На підйомі до Ольгинської посту мужик з Волги підбадьорював нас: Давайте, хлопці! В результаті будинки були тільки в 1.15.

Підсумок: 107 км, в колії 11 годин, час руху невідомо, т. К. Обидва велокомп в процесі скинулися, десь в районі Лакші втрачено переднє крило. Сумарно за два дні 247 км, з них пісків 10 км, грунтів 30 км, решта різний асфальт від розбитого до улучшенка і свежеположенного.

висновок: обидва сильно втомилися, але задоволені - обраний маршрут пройдено, без особливих пригод, хоча пару раз була спокуса зійти і поїхати або на ст. Сергій, або в Павлово.

На майбутнє зроблено кілька висновків: потрібен хороший туристичний навігатор, з первинним планом потрібно слідувати. ¶

Ну живу не в Пошатово, а в Чорнухи (але це не біда))
Всім і правда спасибі за компанію, шкодую що покинув Вас раніше ніж хотілося б, але такі були обставини = (. А я до речі запізнився на останню собаку, і поїхав до дому. Як виявилося, батьки були там і мені неймовірно пощастило, ночувати б мені тоді під відкритим небом і зірками!)) ¶

Отже, відпочили ми на Пустинський озерах чудово.
Майже всю програму, яку я планувала, здійснили. Ну тільки хіба що окрошку зробити не вдалося через відсутність деяких овочів в місцевих магазинах (урок на майбутнє :)).
Метою даного ПВД3Д був відпочинок на природі з купанням і легким катанням по довколишніх лісах уздовж озер (ну, звичайно, можна було катнути і подалі, місць там багато красивих, укочена і звалитися біля багаття :), але не цього разу).
Для різноманітності, на мій погляд, такий вид відпочинку необхідний. Він дає максимальну релаксацію і потужний заряд позитивної енергії: відсутність суєти і повна гармонія.

Місце для табору вибрали мальовниче і з хорошим піщаним берегом, правда по приїзду в п'ятницю о 23 годині купатися не наважилася (через невідомого дна). Але на наступний день наплаватися вдосталь.
Погода видалася чудова, то що треба!

Взагалі приємно чути від всіх хлопців - учасників ПВД - хороші відгуки про проведений захід і побажання збиратися і їхати ще в подібні ПВДшкі.
Буду намагатися придумувати ще що-небудь цікаве)

Насправді, організовуючи велоотдих або велопокатушки, завжди прагну до того, щоб учасникам, що становить мені компанію, ну і мені, звичайно, теж)), було цікаво проводити час і комфортно відпочивати. Це стосується і місця, і маршрутів, і різних організаційно-технічних нюансів. Хоча деколи і трапляються невеликі накладки, але зате напрацьовується досвід, щоб в подальшому по максимуму їх уникати.

Хлопцям, звичайно, спасибі за допомогу в організації та за участь. Ви молодці!
Здорово було ввечері здійснити прогулянку по селу з затишними будиночками, помилуватися місяцем над озером опівночі, посидіти біля вогнища, поплавати серед очеретів, полазити по карстових провалів, покатати уздовж озер, продираючись крізь буреломи і хмари комарів, побігати по сосновим шишкам голими п'ятами, побувати на своєї біостанції і згадати студентські роки.

Відпочинок безсумнівно вдався! ¶

_Wild cat_ писал (а)

Звичайно!
Причому цього разу вдало вийшло поєднати це з охочими вкручувати - вони просто приїхали своїм ходом.
І, що добре, заїзд і виїзд в електричці не зіпсували нікому настрою!

_Wild cat_ писал (а)
Місце для табору вибрали мальовниче і з хорошим піщаним берегом

Оо, за наводку на таке місце спасибі Ані з Женею, там важко було-б знайти подібне і майже без людей!

покатати уздовж озер, продираючись крізь буреломи і хмари комарів

Пам'ятаю, пропонував "посилити", звернувши зі стежки і підлогою по лінієчці через ліс і болото! Ось там були-б буреломи і комарі. )))
Але, напевно, це не для "лайтового" відпочинку все-таки. )) ¶

Скатався дуже чудово! Спасибі Юленьке за організацію дуже прекрасного і захоплюючого ПВД! Дякую всім приємну компанію і чудовий відпочинок! Спасибі, що запізнилися на передостанній паровоз, за ​​те прекрасно і безкоштовно доїхав на останньому! А далі від Московського до Балахни з удовольсвіем своїм ходом! Особливо дякую сусідові який дуже полегшив мій вів забравши мої "маленькі" велоштани. 00 літрові штани рулять! Із задоволенням поїду в наступні ПВД! Чекаю нових тем і зустрічей! ¶