Рибні місця для велосипедиста на Вазузской водосховище - bikelifeforms

Рибні місця для велосипедиста на Вазузской водосховище

Люблю я осінь. Навіть сам не знаю, чому ... Восени вже далеке небо, строкаті лісу радують око. Села вже покинуті дачниками, на дорогах набагато менше машин, а природа - сама благодать. Холода, бездоріжжя, а також осіння бездоріжжя - для мене не перешкода ... адже на кордонах Московської, Тверської і Смоленської областей багато асфальтових доріг. Оскільки живу я на північному заході мегаполісу, то свої вилазки в основному роблю на північний захід, по Ризькій залізниці.

Так ось і вирішив Ваш покірний слуга, втомившись від столичної суєти, нескінченних тупих виїздів великими групами, зробити невелику вилазку на 2-4 дня в район Вазузской водосховища, відомого тим, що по ньому проходила лінія фронту Ржевско-В'яземського виступу за часів ВВВ. План був простий. Встати раніше, доїхати на собаці до Волоколамська, звідки пересівши на зозулю, доїхати до Зубцова або подалі - до самого Ржева.

На електричках з велосипедом від Москви до Зубцова

Прокинувся я у вівторок рано, дещо зібрав з продуктів і, прихопивши 300-400 рублів, відправився на платформу Трикотажну. Погода стояла похмура, але досить затишна. За 20 хвилин дістався до станції і сів на першу-ліпшу ел-ку до Нахабіно. Вивантажився через 20 хвилин в Нахабіно і став чекати ел-ку на Волок.2 години пролетіли непомітно, я підкріпився бутербродами з сиром, чаєм, вареними яйцями, сушками, зібраними будинку.

У Волоку я швидко знайшов зозулю, але довелося купувати квиток на неї, а він, гад, обійшовся в 130 рублів, причому тільки в самій зозулю я дізнався, що можна було спокійно брати квиток за 26 рублів до Шаховської, а їхати до самого Ржева. Насилу запхав великий в тамбур, а потім вже поставив на вході в загальний вагон, загородивши половину проходу. Було 10:26, коли тепловоз і два вагончики рушили.

До слова, провідниця ще вимагала квиток на велосипед, але була культурно відіслана ... Великий запхати з низької платформи було теж проблемою, їжі з дому я набрав багато, щоб не витрачати час на магазини. Ось і важив торба замість звичайних 7-8 кг все 13. Було пиво, вобла, консерви, домашній хліб, який я печу сам в хлібопічці «Панасонік» - в загальному, повний раціон туриста. До того ж, місцевість, в яку я прямував, магазинами не пестила.

Проїхали Шаховська, пейзаж змінився на лісовій, виглянуло сонечко, зупинки - раз в 10-15 хвилин, потяг ледве тягнеться, я дивлюся у вікно і насолоджуюся навколишніми пейзажами і просторами. Зійти я вирішив все ж в Зубцова, до Ржева їхати ще треба було більше години, а мені дуже кортіло опинитися в сідлі мого байка.

І ось скоро Зубців, бабусі з товстими задами товчуться в тамбурі, а тут ще й я виринув зі своїм байком. Загалом, сяк-так зіпхнув його вниз і трохи сам не полетів за ним. Вибрався з поїзда, хотів його сфотографувати, але, на жаль, батарейки в фотике виявилися розряджені, і я вирішив навідатися до славного міста Зубців купити місцеву пресу, батарейки та мед. Станція, на якій я зійшов, перебувала в стороні, я повісив GPS на кермо і швидко обхідними стежками поїхав в містечко, включивши свій покатушечний музон.

Велозубцов

Саме містечко нічого особливого не представляє. Швидше це величезна село, що розкинулася по берегах Волги і Вазузи. Населення мирне, спокійне, але ринок я шукав довго, він знаходиться на відшибі, до того ж, до мого приїзду До 14:00 всі вже розбіглися, і меду мені купити не вдалося, а ось батарейки і місцеву газетку я прикупив і попрямував в сторону Гагаріна.

Дорога перші 5 км була жвава, а потім машини зникли зовсім. Я перетнув ж \ д шляху і виявився в повній тиші. У мене не було особливої ​​мети, мені просто хотілося відпочити, тому я вирішив спершу доїхати до розвилки Гагарін-Вязьма, а там вже вирішити, куди їхати далі.

Від Зубцова до Вазузской водосховища

Поїхав не поспішаючи 22-24 км \ год, вітер швидше морднік, і через 10 км я став крутити всього-то 18-21 км \ год, попутно поїдаючи родзинки, курагу і горіхи. Незабаром GPS показав, що зліва від мене знаходиться Вазузьке водосховище, а ось з'їзду до нього зовсім не було. Однак я не знітився - сховавши велосипед у високій траві під деревом, я пробрався крізь частий ліс і виявився на крутому схилі, і відразу побачив військові укріплення, траншеї і красиве водосховище навколо.

Трохи походив, посидів, фотографував і з чистою душею (а в таких місцях немов заново народжується) відправився підкорювати крутій лісовій схил, щоб вийти до велосипеда і до дороги.

Так і їхав я 40-45 км, поки не приїхав до невеликому селі, в якій налив води у місцевій бабусі, запитав про місце для ночівлі і відправився ночувати прямо на водосховищі.

По дорозі проїхав трактор, за ним легковик, але я їм був нецікавий. Поки суть та діло, знайшов місце, вже стало вечоріти, я розвів багаття, зварив макарони, сосиски, які тільки до вечора встигли розморозитися, відкрив пиво і став «встромляти» на Вазуза.

Ночівля в наметі на Вазузской водосховище

Місце я знайшов не дуже безпечне, добре переглядається, але все ж далеко від дороги. Дрова тут далися нелегко. Загалом, поїв, поставив хустці, пристебнув велосипед і завалився спати під сильний вітер і шурхіт березових гілок. А перед сном я ще походив по березі, погода стояла похмура, вітряна, переді мною розкинувся красивий вигляд, десь далеко осідав туман, і вже виходили перші зірки.

Спав я міцно, лише один раз прокинувшись по маленькій нужді. Прокинувся о 7 ранку від шуму моторки, сонце ще не зійшло, але було вже світло, вирішив вставати і відразу взявся фотографувати навколо.

Поснідав, зібрався не поспішаючи і рушив у дорогу. Проїхав 500 метрів уздовж берега і нарахував 4 машини з рибалками, і це в будній день, та й номери московські у всіх ... Виявляється, це був єдиний зручний під'їзд машин до води протягом 35 км ... Інші або були дико розбиті, або непроїзні.

Карманово і літак

Виїхав по розбитій дорозі на тихе місцеве шосе, проїхав село, де я набирав воду, і попер, як танк, далі. Через годинку дістався до Карманово. Невелике селище, школярі, прогулюють заняття і посмоктувати пивко, жирні матусі з колясками, Смоляна як паровози ... Самотні люди похилого віку і бабусі на лавочках ... Зайшов в магазин, купив морозиво, мінералку і поїхав далі. Сфотографував знаменитий літак.

Почалися горочки. Приємно було котити вниз і вкрай ліниво підніматися вгору.

Незабаром дістався до водоохоронної зони, куди в'їзд виявився заборонений. Згадав знову про літак.

Лінь опановувала мною цілком і повністю, і ось, через 45 км я вирішив зробити днювання не де-небудь, а на березі Яузского водосховища, як раз в селі Петушки був магазин, і звідти йде вкрай розбита грунтовка на водосховищі.

Не поспішаючи, по дико розбитому вже знайомому по добовим вилазкам на шоссере асфальту я добрався до д. Петушки, і відразу заглянув в магазин. Там йшла приймання товару, довелося чекати майже 20 хвилин. Купив трохи пива, рибки, смачного гагарінського хліба, і поїхав до грунтовки, і тут нізвідки не візьмись полив сильна злива, навіть сховатися було ніде, я не придумав нічого кращого як накритися тентом палатки RedFox і одягнути мембранні штани і куртку Marmot. Дощ лив хвилин 15, грунтовки перетворилися в хрін знає що, але незабаром знову виглянуло сонце. Їхати 12 км по «болоту» я не став, тим більше, дорога була глиниста, і її порядком розмило.

На велосипеді до Шаховської

Вирішив ночувати в іншому місці, зняв весь одяг, засунув в рюкзак, виїхав на шосе і неспішно покотив в сторону Середи, проте через 30 хвилин поліло знову.

Цього разу дощ йшов цілу годину. Я розумів, що ночувати в сирому лісі не кайфово, багаття хороший без пилки не розвести, до водосховища дістатися можна, але майже пішки йти по глині ​​12 км було лінь ... і я вирішив ломити до Шаховської.

GPS расчістал відстань - 56 км, і рівно 2 години до електрички, яка відходила о 20:38. Я прикинув рельєф, начебто особливо без горочек, насамперед вилив всю рідину з фляг і з складаний каністри, під дощем зняв зайвий одяг, залишив тільки термак і штормовку, сів у низьку посадку і погнав. Дощ молотив по куртці, немов град. Їхати було по початку важкувато, все-таки «матрац» ​​позначався: одна справа не поспішаючи крутити 20 км \ год, інше - 27-34 км \ год. В кишені я поклав родзинки і фініки, щоб розбавити кров глюкозою.

Через годину дощ закінчився, я їхав на максимальному пульсі, і проїхав 29 км. Залишалося ще 27 ... Зробив зупинку на попити, перекусити, і знову погнав. Зупинився лише один раз для того, щоб сфотографувати зграю перелітних птахів. Так хотілося полетіти разом з ними в теплі краї.

Після дощику котилося добре, вийшло західне червоне сонце, і незабаром я виїхав на трасу Уваровка-Твер. Сидів в максимально низькій посадці, гірки брав на диких передачах 44-15 ... а GPS відраховував час ... І ось за 7 хвилин до відправлення поїзда я перетнув ж \ д переїзд і в'їхав в Шаховська. Залишалося ще 1500 метрів. Знайомі вулиці, зрослий трафік, світлофор, який я проскочив на червоне світло, і ось він, вокзал. Пригальмував, а на вході у платформи коштують 5-6 незрозумілих упирів, до відправлення 2-3 хвилини, ризикувати не став, обійшов будівлю вокзалу і по далекій сходах піднявся на платформу і стрибнув у поїзд.

Вагон був порожній, я пройшов ще 2-3 вагона і залишився в другому, в яких був дачник літніх років і якась бабуся. Вагон був жорсткий, а я промоклий, надів сухі шкарпетки, змінив деяку сиру одяг, мокрі речі розвісив на велосипед і сіл повністю на лавку в шкарпетках, а поїзд вже ніс мене до Москви. Згадав народну мудрість з лихих 90-х років: доводиться їздити на пізніх електричках - забудьте бритву Gillett будинку.

Десь перед Волоком я задрімав, хтось зайшов, хтось вийшов, маргіналів не було ...

Так і доїхав до Тушино. Зістрибнув, обійшов турнікети, акуратно спустив великий з платформи і через 28 хвилин був уже вдома. А на наступний день лив дощ і в Москві, і в Шаховської, і в Гагаріна. Як добре, що я все ж зробив цей марш-кидок.

На закінчення я не можу сказати, що це був надзвичайно цікавий виїзд, проте він мені сильно запам'ятався тишею, порожніми дорогами, світлими думками, безлюдністю і дуже красивою природою. Пам'ятки я особливо не дивився, та до того незліченних відміток висот і пам'ятників загиблих воїнів дивитися там особливо і нема чого. Але той район дуже приваблює мене для велопутешествій близькістю до дому, наявністю безлічі водойм і історією Другої світової війни. І нарешті я зрозумів, що катати краще або одному, або з друзями, або невеликими мобільними групами не більше 4-6 чоловік, так як в натовпі швидко втрачається сенс спілкування з природою, і відразу починаються незрозумілі то гонки, то гальмування ...

А Титановий байк проявив себе з найкращого боку - на ранок кістки не хворіли, суглоби не нили, і весь день я був украй бадьорий і веселий. Тільки повітряну вилку змінив на жорстку титанову в той же день.