Риболовля на Айдарі або на пузі за щастям

Начитавшись різних звітів про риболовлю на Айдарі, подзвонив Бусигін і ще раз переконався що риба все ж ловиться, вирішив поїхати і спробувати. Цієї зими не був там жодного разу ще, тому і тягнуло туди. Перше завдання було зловити рибу, друга звичайно переконається дійсно джиг так уже й поганий і треба віддати перевагу воблерам, твічінг. Зібрав з десяток міношек невеликого розміру і звичайно джигові приманки і поїхали вчора з товаришем на Щастя. Приїхали на річку і нікого там не побачили крім мужика, який намагався зловити на живця. Знав одне містечко ще з минулого року, але як раз на тому місці і розкинув той мужик свої снасті. Був змушений піти нижче за течією, там ще були місця відомі з минулого року.

Місце знайшов тільки ось як був високий обрив метра на три, так і залишився. На першій же проводці витягнув окуня не менше ніж пів кила, потім була пара сходів з яких на одному порвався шнур «супер пе» куплений в минулому році на виставці за 60 гр. Лайно я скажу рідкісне, все шкода було його викинути, але після цієї риболовлі я його вже і викинув. Зловив ще пару окунів на той же джиг, на ту ж приманку що і в минулому році, потім тиша повна. Походив по берегу але місця привабливого так і не знайшов, чи не клювало хоч ти трісни. Товариш зловив чотирьох окунів на повороті старого Айдара. Приїхали ще люди і розкинули більше десятка вудок на живця і зайняли всі прогалини на відстані метрів 300.

Спробував посмикати воблери і нічого, то чи воблери не ті, а може не дано мені було повірити в чудеса науки і техніки. Повернувся знову на старе місце. Закинув якраз під той берег, під самий що ні на є очерет і на тому кінці відразу на падінні джиги, почув поштовх і витягнув ще одного красеня горбача не менш першого. Чотири окуня це вже щось і я вже був задоволений риболовлею. Продовжував бомбити той же берег але сильний вітер, який дув прямо в обличчя, не давав зробити закид якомога ближче до очерету. Коли все ж вдалося, ще не встиг я прибрати слабину нещасливого шнура, як я відчув що спін різко зігнувся і заверещав фрикціон. Ясно було відразу, це щука і досить пристойного розміру. Спочатку вона легко пішла, потім почалася боротьба справжня. Кілька разів я її підтягав до берега і з обриву дивився на цю шпалу і поки навіть не думав про те, як її підняти.

Завдання було поганяти її, щоб втомилася потім вже думав би як її дістати. Результат боротьби був майже вирішений, але надію не втрачав до останнього. Коли здалося що вже пора думати як її підняти, згадав про підсак, який у мене прикріплений липучкою до рюкзака. Однією рукою тримаю Декстер інший намагаюся звільнити підсак, зазвичай дерну раз за стрічку і він випадав, але на цей раз я смикав стрічку разом з рюкзаком в якому тільки свинцю кілограм п'ять. Врешті-решт мені вдалося звільнити підсак і розібрати його, він у мене складаний китаєць. Тепер стало ясно що до води ручка не дістане і треба спуститися з обриву нижче, з лівої сторони це можна було на дупі з'їхати вниз, я це вже робив коли діставав окунів великих. На той час моя щука знову ожила і почала тягати знову шнур, потім залізла в очерети і все, ні туди, ні сюди. Через деякий час дивлюся, знову пішла на глибину, вийшла значить з очерету. Поки я копирсаються, якимось чином слабина мого лайна шнура намоталася на ручку котушки і я цього не помітив. Тільки зібрався я підтягти її знову до берега, як раптом крутнув ручкою і шнур рветься і бачу як йде крізь кільця і ​​зупинився на самому краю обриву. Стрибнув так, як ніби від мене щастя тікає, впав на живіт а шнур таки спіймав. Почав тягнути монстра за шнур і він, монстр, наближався до берега повільно, потім розвернувся і пішов знову до середини річки. Бачу як крізь пальці йдуть останні сантиметри шнура і розумію що ось він кінець і піде разом зі шнуром. Тільки придавив сильніше пальці обох рук як шнур провис. Я подумав що порвався, а виявилося що щука просто звільнилася від гачка.

Довго я ще стояв задубілі на березі, довго у мене ще тряслося все тіло. Було допущено маса помилок, від шнура дерьмово, підсаки і втрата самовладання. Після обіду переїхали на те місце де в неділю ловив Бусигін з Віжіком. Зловив одного окуня і все. Виловили хлопці там все. Я це вже проходив не раз. Вибив всю зграю і підійде інша чи ні і коли це вже питання.

Твіч так я і не розкусив, не пощастило, а рибу зловив як зазвичай на джиг. Підсумок риболовлі п'ять красивих окунів і море адреналіну.