Риболовля на червоному морі або колаж думок про Єгипті музей історії світобудови

З: Залишаючи вогку сіру Москву, ми все ще не могли повірити, що через 4,5 години польоту, минаючи 5 країн, ми опинимося на Червоному морі!

М: Отже, в путь. Зібралися ми в аеропорту Домодєдово вночі, чекали Сергія, Мішу і Славу. Вони спізнювалися. Вся довга черга реєстрації вже пройшла, і залишалося менше 40 хвилин до відльоту. Нарешті з'явилися і вони. Зате! Так як розміщувати в літаку було вже нікуди, то нам дали посадочні квитки в салон 1 класу. Я ніколи не літав в 1 класі. Ось це компенсація за переживання! Однак, радіти було рано. Ми сідаємо в автобус, і нас везуть в найдальший куток аеропорту не до обіцяного літаку авіаліній "КД", а до лайнера дагестанських авіаліній. І що найголовніше, нас чекає не обіцяний Боїнг, а стара багато побачила на своєму віку Тушка-154. О-о. Народ знітився, а Слава став ще всякі жахи про цей літак розповідати. Ну, куди діватися? Побрели ми в салон 1 класу, а там. широкі крісла, поліровані столики, одним словом, комфорт. Але. всі обшарпані, відскакує, відвалюється. Народ, нервуючи, став хихикати, приймати алкоголь. Сергій тримався мужньо і відразу завалився спати. Літак став розганятися, столик за кріслом Саші відкинувся назад, все задзвеніло, задеренчало, і: літак плавно злетів до небес. З'явилося сонечко за бортом, і стало веселіше. Хто заснув після сніданку, хто балакав, в загальному, долетіли добре і сіли м'яко-м'яко. Ура.

М.К: Я на літаку вперше, тому отримав велике задоволення від зльоту і польоту над хмарами. Коли ж літак став опускатися над Червоним морем і широким півколом, поступово знижуючись, наближатися до єгипетського аеропорту, я, пригорнувшись обличчям до ілюмінатора, випробував крайній захоплення, відчувши себе у вільному польоті без літака.

З: Африканський континент зустрів нас життєрадісними фарбами. Кольорові люди, запах кальяну в повітрі, жвава торгівля і яскраве Сонце, як-то відразу внесли пожвавлення в нашу компанію, відкриту нових вражень.

М: У готелі нас не поселили, а відправили в самий хороший рибний ресторан. По знайомству, щоб згладити неув'язку з готелем, але це припущення. Назаказивалі ми всякої їжі: тигрові креветки, каракатиці, кальмари, риба, краби, рибні супи, манговий сік, гарнір і пиво. Їжа була свіжа і смачна. Ми наїлися.

МК: Так, обалденно смачно! Мені запам'ятався смішний випадок. З'ївши суп з черепашок, Саша загорнув все їх красиві раковини в серветки і прибрав в сумку. Офіціант, зібравши всі зі столу, пішов на кухню, але на півдорозі туди закляк на місці. Схоже, він з подивом виявив в мисочках серед залишків крабів, кісток і їжі, відсутність раковин! "Хіба російські з'їли."

М: Незабаром приїхав автобус, і ми, купивши вина, вирушили на катер. На катері було чотири двомісних каюти і кают-компанія. Команда корабля складалася з капітана і 2-х членів екіпажу. Рушили ми на риболовлю, поставивши 3 вудки для троллінгу з волосінню завдовжки 20 м і воблерами, заглиблюють на 8 м. Тунець не йшов. Тоді почали ловити просто вудками. Першу рибу на шматок кальмара зловив Слава. Це була барабулька дуже схожа на нашого річкового пічкура. Капітан сказав, щоб ми наповнили відро водою, і поклали в нього рибу. Але коли Саша знімав її з гачка, вона вирвалася і впала назад в море. Слава сказав Саші все, що він думав з цього приводу, не соромлячись у виразах. Потім, після обіду зупинилися в тихому містечку навпроти піщаного острова, щоб покупатися з маскою і ластами. Стрибнувши з корабля, ми доплили до острівця, де позбирали черепашки і уламки коралів. Альберт з підводною рушницею полював на рибу. Настав вечір, в плямі світла від катера з'явилася риба і кальмари. Миша піймав одного кальмара. Вродливий!

МК: Коли настала темрява, на катері включили прожектора. Яскравий промінь освітив воду у корми, через деякий час в ньому з'явилося сіру пляму. Я подумав, що наблизилася якась велика риба, типу акули або ската. Закидав кілька разів туди воблер. Ніякої реакції! Воблер просто пропливав цю тінь наскрізь! Виявилося, що це всього-на-всього щільний косяк якихось рибок, мальків або маленьких дорослих особин. Їх привернув світло. Це невелике безформне сіру хмару поступово змінювало місце розташування. З'явився другий косяк біля корми, зліва від плями світла. Раптом серед косяків з'явилися дивні темні тіні. "Це кальмари!", - здогадався я. Закинув кальмарніцу. Нічого. Ще й ще раз. Знову нічого! І тільки коли закинув кальмарніцу точно біля голови полює на рибку кальмара, я відчув легкий удар довгих щупалець кальмара (у кальмарів є пара дуже довгих щупалець для захоплення риби). Я негайно підсік його (хоча підсікати було необов'язково, щупальця глибоко вп'ялися в гачки кальмарніци). Я відчув опір, коли послабив натяг волосіні. Кальмар задкував назад, як собачка, тягне поводок зубами, кличучи господаря кудись. Зовсім не по-риб'ячому поводився кальмар! Коли кальмар виявився в моїх руках, я зрадів, що зловив справжній делікатес (люблю їсти кальмарів)! Альберт зловив ще одного. Кальмари забавно вели себе в моїх руках - махали "крилами", трохи роздмухували короткі щупальця (два довгих щупальца- "руки" безвольно висіли) і постійно змінювали колір. До речі, у красноморского кальмара є видова особливість. Він виглядає не так як в супермаркетах і на багатьох картинках! У більшості кальмарів невеликі трикутні бічні плавники перебувають на кінці тулуба. А у красноморского широкі бічні плавники тягнуться відразу після очей до кінця тулуба. Мимоволі мені подумалося, що він гібрид каракатиці, але це дурниця.

З: Увечері курили кальян. Кальян, треба визнати річ, настроює на філософський лад. Багато охоче збиралися на кормі корабля, в затишному куточку з якого лише зрідка чулося: "Can you make some?" і додавали чарівне слово Шиша (так називають кальян в Єгипті, як наргиле в Туреччині). Єгиптяни швидко реагували на прохання. А ми в нірвані спостерігали, як ароматний дим піднімається до кривому арабському півмісяця.

М: На наступний день було тепліше. Після купання на рифі ми засмагали і ловили рибу на вудки. На бар'єрному рифі очі розбігаються від різнобарв'я риби, але не вся вона все ловляться на гачок. Тому, Сергій намагається застрелити НЕ хижу екзотику з підводної рушниці. Йому таки вдалося це зробити. Його трофеєм виявилася небезпечна риба-хірург. У неї отруйний шип у хвостового плавника. До вечора ми зупинилися ще близько одного острівця і, коли стемніло, в світлі ліхтарів знову ловили кальмарів.

М.К: Коли почало сутеніти, всі чекали появи косяка рибок і супроводжуючих його кальмарів. Прожектори освітлювали воду у корми. Раптом нізвідки з'явилися якісь узкотелие хижі риби довжиною приблизно 20 см. Вони швидко перетинали світлову пляму. Всі захоплено вітали їх. Капітан вирішив влаштувати нам сцену. Він включив мотор. У корми завирувало, що викликало замішання у дрібної риби. Але що дивно, до корми потяглося безліч узкотелого риб (мабуть, дрібних барракуд), які намагаються схопити збожеволілих мальків. Ні мені, ні Славі, нікому не вдалося зловити цих незвичайних хижаків. Слава після безрезультатних спроб підсікти рибу, не витримав і став люто бити вудкою по воді, сподіваючись хоча б оглушити її. Але риба вислизала, пропливаючи буквально у наших ніг. Коли гвинт вимкнули, то все затихло, і хижаки зникли. Коли, заспокоївшись, люди стали розбрідатися по каютах, то я помітив, що вислизають тіні полюють кальмарів. Саша раптом показав мені бежево-бура пляма в стороні у косяка рибок. Це кальмар! Мені вдалося підсікти його. Але це був останній наш кальмар. Більше нікому не вдалося зловити ще хоча б одного.

З: А взагалі спостерігати за фанатами риболовлі, це своєрідний театр. О, скільки пристрасті та емоцій в кальмарний поданні.

М: Встали о 6 ранку. Приступили до троллінгу. Чекали, коли ж з'явиться велика риба. Наш катер прикрашений хвостами спійманих тунцових риб, так що надія була. Але, на все воля Аллаха! Щоб зловити велику рибу, треба по 6 годин прочісувати Червоне море і, нарешті, підчепити так званий "тунцевим котел". Якщо на нього вийдеш, то можеш наловити купу риби. Але все залежить від удачі. На жаль, нам тунець не трапився. Але зате ми зупинялися в декількох глибоких місцях і наловили багато красивої екзотичної риби. Серед неї виявилася і страшно отруйна - диявольський скорпенопс. Її отрута смертельна, і капітан попросив викинути її в море. Дуже часто при лові риби на спінінг риба заводить волосінь за корал і рве жилку, відпливаючи разом з гачком. Розумна яка!

М: М: Потім ми зупинилися на рифі, де займаються дайвінгом. Тут приголомшливі корали, прямо підводні квіти. Мені особливо подобаються рожеві і бузкові.

З: Дивитися коралові рифи це особливе задоволення. Коли дихання пристосуватися до нових умов, і ти не помічаєш тиск води зверху, вже складно відірватися від феєричного видовища. Неспішне рух рослинності, приголомшлива забарвлення рибок: помаранчевий, блакитний, чорнильний або ось ще часто зустрічається "бі-лайн" (я їх так називаю). Колір коралів не такий отруйно-яскравий як на проспектах, він більш природних сірувато-зелених відтінків. Серед всієї цієї краси раптом нападає заціпеніння при вигляді величезного бузкового ідеально-рівного кулі з звивинами (brain-coral). Як і хто його сюди так доречно поставив, як ніби якоїсь особливої ​​дизайнерської кмітливістю володів творець цієї краси.

М: Хлопці і капітан ще пополювали з рушницею, але нічого не спіймали. Незабаром після плавання на прекрасному рифі ми вирушили в бік Хургади.

М.К: Ось моя "безглузда" мрія половити коралових риб здійснилася! Взагалі, дуже захоплююча рибалка. Це не останнє моє подорож! Коли зберу грошенят, то знову полечу на екзотичну рибалку! Коли і куди, поки не знаю. Сподіваюся, на цей раз зловлю хоча б одну акулу, неважливо велику або маленьку!

Поїздка була організована музеєм Історії Всесвіту з метою вивчення природи Червоного моря і збору колекційного матеріалу для експозиції Музею. Участь відомого таксідерміста з Санкт-Петербурга Михайла Кулешова дозволило зібрати колекцію шкур красноморских риб, з яких були виготовлені опудала, які виставлені для показу в Музеї.

Музей Історії Всесвіту готовий організувати подібні експедиції для юридичних і приватних осіб. З Ваших трофеїв можуть бути виготовлені професійні опудала.