Риболовля на річці бурхлива 1

"Будь-яка людина, якщо він проведе хоча б один день з вудкою на річці або озері, якщо він досхочу надихається ароматом квітів, почує пересвист птахів, і курликання журавлів, побачить в темній воді бронзовий або сріблястий блиск великої риби, якщо він, нарешті, відчує її пружний біг на найтоншої дзвінкої волосіні, буде потім довго згадувати цей день, як один з найщасливіших днів у своєму житті ". (К. Г. Паустовський)

Всім привіт! Дописав коротенький фото звіт про риболовлю в минулі вихідні. Ще в четвер плануючи куди поїхати, я подумував відправитися в Кошкіна, з метою зловити трофейного окуня. Минулого риболовлі в цьому місці ми з Борею із задоволенням потренувалися, але видатних розмірів ми не бачили. Я на тижні підкупив різних силіконових принад в основному у вигляді рачків і розраховував на збільшення розміру риби.

А в п'ятницю на роботі мій товариш Сергій запропонував з'їздити на річку Бурхлива. Він зі своїми друзями частенько там буває і в даний час вони зібралися половити ляща на фідер.

Я давно збирався відвідати цю річку але все якось не виходило, тому не зміг відмовитися від пропозиції.

Чесно кажучи, я не дуже готовий до риболовлі на фідер, так як у мене його немає. Мій вкрали в Ледньов, а купити новий я так і не зібрався через непотрібність. З'їздити на річку я все одно погодився і замість фідера взяв пару спінінгів з тестом до 35 грам.

Сергій з товаришами виїхав ще в п'ятницю ввечері, а я приїхав до них о четвертій ранку. Перебіг на річці досить сильне і вага годівниці повинен бути не менше ста грам. Мене попередив Сергій про це заздалегідь. Але коли я зібрав свій спінінг і повісив на нього годівницю, чесно кажучи, спінінг стало шкода. Але робити було нічого, і я вирішив закидати максимально обережно, але не дуже далеко.

До мого приїзду, за вчорашній вечір Сергій вже зловив кілька подлещиков до кілограма. А вранці всі почали ловити разом зі мною. Риба клювала відразу, але риба була різною і за типом і за розміром.

У мене в основному клювала дрібна густера, в іншому, як і у всіх, але у Сергія іноді проскакували подлещики грам на сімсот.

Риболовля на річці бурхлива 1

Всю спійману рибу я відпускав, і подлещиков грам на триста теж.

Така риба мені не потрібна в принципі. Я розраховував на пару лящів за кілограм, але такі розміри клювати відмовлялися. Сергій з товаришами теж в основному весь дріб'язок відпускали і брали тільки подлещиков вагою близько кілограма. Клювання такого подлещика траплялися рідко, і ми постійно змінювали тип насадки, щоб підібрати ключик до риби. У Сергія був мотиль, якого він додавав в підгодовування. І ось він вирішив спробувати насадити пучок мотиля на гачок. Клювання не змусила себе довго чекати і на гачку опинилася досить сильна риба. Все вирішили що, нарешті клюнув пристойний лящ, але замість ляща на гачку виявився пристойного розміру язь.

Язя такого розміру я ніколи не ловив, риба дуже красива і досить сильна.

Риболовля на річці бурхлива 1

Спіймати язя такого розміру це велика удача, і розраховувати на упіймання ще одного було нерозумно. Сергій пробував ловити на мотиля, але великої різниці з іншими насадками не було.

Не далеко від берега якийсь хижак постійно ганяв малька, я не витримав і вирішив зібрати спінінг. На початку пробував на різні дрібні воблери, в надії спокусити білого хижака типу в'язі або головня, але результату не домігся. Потім вирішив потестить куплених на окуня рачків. Окуня вимучив не відразу, але потім вирахував місце його стоянки, прямо на брівці. Спочатку окунь клював активно, і я витягнув з п'ят не великих екземплярів.

Потім окунь клювати відмовлявся, і я знову переключився на донку. На донку продовжувала клювати різного плану рибка в межах чотирьохсот грам.

У цьому сезоні відкритої води я жодного разу принципово не їздив ловити щуку, але намагаючись ловити іншу рибу на маленькі приманки типу мікроколебалок, кожен раз мені попадалася міні-щука. Цього разу був не виключенням. Поставивши вертушку нульового розміру, тут же клюнула мікро-щука.

Риболовля на річці бурхлива 1

Підсумок моєї поїздки такий, з водоймою познайомився, ляща не спіймав, наловив всякої різної не крупніше риби, всю відпустив і поїхав додому.

Сергій з друзями ще залишився ловити, у них іноді траплялися екземпляри під кілограм і вони задоволені продовжували ловити.

Я в цьому році основний час присвятив риболовлі на малих річках, і не був готовий до такого виду риболовлі. Для кожної риболовлі потрібна правильна снасть.

Приїхавши додому, я відпросився у дружини з'їздити на ранкову риболовлю в Кошкіна, потестить силіконових рачків. Погода була мерзенна, постійно накрапав дрібний дощ і дув вітер. Вітер за прогнозом становив 5-6 м / с і я переживав, що не зможу вийти на воду. Але на моє здивування хвиля була сильною і я кілька годин зміг порибалити.

Риболовля на річці бурхлива 1

Цього разу окунь не так вередував, і основна маса куплених мною приманок припала йому до душі. Розмір окуня не змінювався від розміру приманки. Була правда одна клювання, кокой-то риби побільше, але відразу після підсічки я позбувся всієї снасті включаючи грузила і гачка з приманкою. Шнур на моєму спінінгу тонкий і розрахований на вагу до одного кілограма. Можливо, це був великий окунь, але я думаю, це мене переслідують щуки і одна з них відгризла мою снасть.

О десятій ранку я вже зібрався додому, взявши з собою десяток Окушко на сковорідку, інших відпускав по ходу риболовлі. Не бачу сенсу, брати риби більше ніж можу з'їсти. Потім вона лежить удома в морозилці, ставати не смачною і тільки місце займає.