Що брати на море

красива картина. Ну не настільки красива, щоб брати літак і дути в Париж і потім на Лазурний. Після недовгих пошуків, я переконався, що великих фірм, грунтовно займаються автобусними турами в. 16 днів - Вся Європа через Париж з відпочинком на морі в Іспанії і Ніцці. Вбиваємо за відпустку двох зайців. а можливість побачити Венецію! Ну і добре! І добре, що місто гондольєрів і мостів теж буде. складати список, чтобрать з собою, майже щодня заносив туди пункти, що спливали раптом. головний біль - чи дадуть візу! Все заспокоюють, що відмов мало, але все ж неспокійно на душі. Усе.

27.04.10 Мясникова Ірина

Де саме синє море - в Місхорі. держдачами (до речі дуже були здивовані відсутністю охорони, тільки потім дізналися що трапилося). в сезон, але нам пощастило - запах солоного моря ніщо не перебивало, ми змогли насолодитися їм в повну. не обертали), поїздка близько двох годин і море вражень. Спуск на канатці дуже захоплююче. походів по палацах я дещо не допрацювала, чтобрать не знали, а вражень хотілося. Тому. «Китайський» зал, який названий так тому що стеля обклеєний китайськими циновками нас не вразив.

Спочатку ми вирішили скористатися тим, що на круїзах MSC з дітей до 18 років не беруть тариф при 3-4-х. повечеряти в ресторані, я схибив. Справа в тому, що раніше ми були в двох круїзах від Royal Caribbean. Треба відзначити, що поїзд, на якому ми їхали з Мілана до Генуї, був проходять (йшов до Вентімілья). ходу. Заблукати неможливо. Мені здалося, що половина поїзда тупотить на лайнер. Десятки людей. о 16.00. Так що ніякого сигналу тривоги не було, я вирішив, що напевно її вже й не буде. Виття сирен. чтобрать квиток треба до вокзалу Терміні. Однак уже практично біля каси я дізнався, що можна.

звідти. Вивчивши літературу з'ясувалося, що крім самого моря на Балі є абсолютно чудове. перебувати в китаї без візи. Була небезпека, що якщо виліт затримається то можна запізнитися на літак. паспорта, сканує їх, вписує в комп'ютер що -то по-китайськи. Квитки на кожного вивчаються. Квитки на Сінгапурські а / л краще брати через інтернет на сайті а / к. Навіть в представництві а / к в. поверх. Вони дорожче, зате точно буде що подивитися. З висоти 150 - 180 м. Відкриваються вражаючі. Прилетівши в Сінгапур перше що треба зробити - це забути про економію на таксі. Звичайно можна.

за залізобетонним парканом, який розділив навіть привітне Жовте море. сподіваюся, буде цікавий. напій обійшлися в 25 європейських грошей. Зауважу, що пакетик чаю потягнув на 2,5 євро. Куди прагнемо. все частіше виходять на сцену з підтанцьовкою, що виглядає, враховуючи їх традиційні звичаї, кілька. величезному ділянці, «відібраному» після осушення моря. З вікон надземного метро відкривається воістину. я уявляв, що побачу сотні кілометрів білосніжних пляжів Жовтого моря навколо південнокорейського. «Корейське Сонце», на повному серйозі стверджував, що може управляти не тільки людьми, а й погодою.

Нічого не відволікає від режиму - поспав, поїв, на море. або навпаки. До речі саме ця детсковость. Так що наступний параграф про парк розваг "Емеле". моє довелося на СРСР і тому Ємеля сколихнуло що -то далеке. Парк, доріжки ці, атракціони. НЕ плачушего тренера пошкодувала наша господиня, так що молодих боксерів ми бачили вживу, не тільки. До речі, що трохи здивувало. За два тижні всього два любителя бігу, не бігає народ в. з тієї пори, коли вибиралося за принципом, що легше. Щоб народ об'єктиви міняв не бачила.

хто перетинав монгольсько-російський кордон, і вирішив, що перевіряють мене так багато, щоб виправдати. в-ІМой маршрут з Монголії через Хабаровськ до Японського моря. Чи збільшення цін на паливо в Росії, мені відповіли, що ні. Просто тут, в Забайкаллі, вони більш. та ще багато чого. Наприклад, коли я сказав йому, що сало, яким він мене пригощав, відмінного смаку. і Агинское, в інших містах і селах було очевидно, що люди живуть щодо бідно. Там і дороги. Моєю першою задачею було знайти автомийку, тому що машина була вся в монгольській пилу. Побачивши мій.

відгук і про це місто. Мені соромно, але що -то ніяк не пишеться. Я вже і з фотоапаратом по місту. кордону - Нехотєєвка-Гоптiвка. Треба сказати, що в літню пору року цей захід не для. ж / д вокзалу знову зайняв рівно 2 хвилини. Дивно, що в самий розпал сезону в каси практично. Ще навесні я вирішила, що в цьому році я не буду влаштовувати ніякі застілля, а поїду в яке-небудь. я завжди читаю з задоволенням і можна сказати, що і моя львівська поїздка в якійсь мірі. на повну потужність, хоч шапку одягай. Я думаю, що таку різку зміну температури не витримають навіть.

Dead sea _Мертвое море. слідах ", з'їздили батьки. Але ось до Мертвого моря тоді доїхати не встигли, тому саме воно. на Мертве море виникла спонтанно. Питання про літню. поїхати не міг, так що маршрут підбирав в. давно виношувала думку побувати на Мертвому морі. я теж була "за" - відповідно, практично. наших знайомих з Пітера ми не змогли, так що варіантів не було - доводилося розраховувати тільки. "на вокзалі". Коротше, все сталося так блискавично, що. тільки сівши на своє законне місце.

Збори в поїздку до морів почали десь за місяць. Основний упор був зроблений на підготовку машини, так -. дуже докладний маршрут в Інтернеті до Азовського моря. роздрукувала - згодився, постараюся його теж. в'їзд на М2. так по ній потрібно і їхати, а ми що-то згорнули на Тулу, в Тулу всеж не в'їхав. але 10. 490 км 13-35 - 14-25 Ще ввечері виявилося, що запаска подспущена, тому шукаємо Шиномотаж і. 07-30 відпочилі і виспалися стартуємо до Азовського моря. До речі і за Акса теж є готель. по узбіччю, але чомусь при русі далі помічаємо, що дерева почали спилювати, мабуть вони вже.

безпечного зберігання яхти. З урахуванням того, що в г.Рибінске живуть наші родичі і він знаходиться. -ресторані - пришвартований баржа, на якій можна жити в номерах з видом на море. дуже незвичайно. трохи покаталися перед заходом по просторах «моря». Види очумельние, простори неосяжні, краса. по воді до нашого брата. у якого в Рибінську серф. штиль, навколо тільки синь моря і неба, зелень. брата і назад в шлях морської до будинку, припливли. в басейн, париться і відмокати від соляних бризок моря.

Знайшли апартаменти за 25 євро, від моря 3 хвилини, велика тераса з видом на море. номер з чотирма. євро, вечеря 4,5 євро) в кафе на другій лінії від моря. раз сходили і більше бажання не виникло. Обід. тунель), народу мало, море чарівне, правда там поїсти не де, треба або брати з собою або йти. в гори, вузька, що навіть роз'їхатися двом. висоті 900 м над рівнем моря. вона дворівнева, і. їдемо до селища Donia Brela- невелике селище, море чисте, але вже більше простору, пляж галька. прозора. Для себе на майбутнє вирішили - краще брати житло ближче до озера (вода розслабляє, йти.

і в Новому Афоні. Єдине раджу всім брати проїзд туди тільки, без екскурсій, тк. дорого. вулиці і парк ніхто не прибирає. Зрозуміло, що багато туристів "свині", але прибирати ж все одно.

Брат за брата / Сестра за брата / Брат за сестру / Повернулися, сказав, брат. і осінив себе хресним знаменням. ногами на матінку Москву. Насилу вмовила його, що від цієї маленької пігулки нічого не буде. до г.Салонікі. Хотіла летіти одна. Потім у брата утворився несподівана відпустка. Підключився позже.В мріях я / як завжди / сиділа-лежала біля моря. ладу пірамідки. І щоб НЕ БУЛО людей. з одного кінця країни в інший. Так, до речі - брат нічого не підозрював ... Катя, куди це ми пакуємо.

з виходом в Біле море. О. то помітили, що все. Обіцяємо один одному не брати з дому багато.