Сонник військовий літак приснився, до чого сниться військовий літак уві сні бачити

Сниться, що військові літаки в небі бомблять ▼

Сняться військові літаки в небі, бомблять місто - чекає боротьба за людину, що не належить вам. Подробиці ситуації необхідно з'ясовувати по деталях сновидіння.

Наснилися літаки з бомбами ▼

Сонник визначає літаки з бомбами як несприятливий подія або зустріч з неприємною для вас персоною. Потрапили під бомбардування - утрудненням в житті прийде кінець. Брати участь в бомбардуванні - веселі події закінчаться неприємними наслідками.

Якщо наш сонник виявився для Вас корисний, то додайте його в свій браузер. щоб він завжди був у Вас під рукою.

Уже використовує понад 450 користувачів!

Добрий день. мені приснився сон: ніби війна, кидають міну з військових літаків, а я тікаю, майже всі загинули, і я вижила. батьки кудись пропали. дзвоню чоловікові, а він слухавки не брав бере. я залишилася одна, зовсім одна уві сні. сон чорно-білий був чомусь (такого не було раніше). я прокинулася в істериці і мені здавалося що все було наяву. Підкажіть будь ласка. що це може означати. а за день до цього мені приснився дуже яскравий і кольоровий сон, мені приснився дитячий садок, я з якоїсь маленької красівенькой дівчинкою. мені дали два пакети риби і я пішла в який сад. я так соковито їла і їла її ... що це може бути?

Я з мамою в місті, затишному будинку, магазини, дитячий майданчик, школа, дворики симпатичні, небо блакитне і трохи облакв, літаки в небі над містом військові як буд то налетіли і один скинув бомбу, вона впала не далеко, але не вибухнула, а я схопила маму і ми побігли з того місця, потім трохи зупинилися і подивилися що ні взрвивается то бомба, і сон закінчився

Вітаю!!
на небі появляється ракета, яка висвітлює всі в блакитний цвет.і відразу ж все небо стає в військових літаках, а так само в морських кораблях.оні все починають кружляти в небі.

Мене чоловік з дітьми випроваджував полетіти в. Берлін, я не хотіла, плакала, тому як нам там не було місце спати (в Берліні)
Поки чекали реєстрацію, пролетів паруючий літак ніби як падав, але потім перестав диміти і піднявся вгору і полетів
Потім з'явилися в небі дві як би ракети з написом Israel
Потім пролетіло багато різних літаків, військових начебто. А нам треба було теж летіти, а мені страшно, я не хочу, діти маленькі, на руках.

А минулої ночі снився вокзал, теж чоловік випроваджував мене, тільки поїзд ніяк не йшов. Приїхав товарняк, я на ньому не поїхала, все свій чекала. Чоловік каже, а гроші взяла? Ні, пішла додому, взяла, прибігла знову на вокзал, а гроші порізані. А вокзал якийсь незрозумілий, один вхід, тунелі якісь. І чоловік випроваджував, тільки в Москву. А сам він теж туди повинен був їхати, тільки на пару годин пізніше ....

Стан моє нині пригнічений украй. Спати страшно лягати

Мені наснилося, що почалася війна! Я бачу що летить в небі військовий літак і він готовий скинути бомбу. Я біжу в натовпі людей, які біжать в одному напрямку, але я вирішила, що я побіжу геть, т до якщо скинуть бомбу, то на групу людей. Я добігла до якогось будинку, і зникла в ньому, потім підійшов якийсь чоловік з парасолькою.

снилося 2 пасажирські літаки, які летіли з пасажирами, один потім зник з поля зору і радарів, в результаті приземлився тільки один літак

Вітаю! Було блакитне красиве небо і в ньому багато військових літаків відпрацьовували фігури вищого пілотажу і синхронний політ, а нижче працювали парашутисти, тільки без парашутів, і теж відпрацьовували які -то синхронні фігури.

Наснилося ТРИ ВІЙСЬКОВИХ літаки пролітають ДУЖЕ низько НАД НАШИМ МІСТОМ В чистому І гарний світло НЕБІ, ВО СНЕ НЕ ВІДЧУВАЛА ТРИВОГИ І була спокійною, А ЩЕ БАЧИЛА ЧОЛОВІКІВ не знайомих В ВІЙСЬКОВОЇ ФОРМІ ...

Військові літаки піднімаючи вгору відчуття що можуть бомбити боялася щоб не потрапили в будинок де живуть онуки

Здравствуйте! Підкажіть, щоб могло це означати: бачила уві сні дуууже багато військових літаків, старих моделей, які ще у воєнний час використовувалися, як ніби вони відстрілювали острів, який ніби-то був Кітай.Самолетов було настільки багато, що здалеку я прийняла їх за велику зграю ласточек.На душі було тривожно, очень.Как ніби я, сестра і мама перенесли свої подушки і ковдру в більш безпечне место.В сні відчувала, как-будто якщо Китай програє, війна рухається і на Россію.Точно не пам'ятаю хто напав на Китай: то-ли японці, то-ли аме и.Еще я бачила сон, але це було вчора вже, як ніби я на колінах повзла до церкві.На коліна, щоб Богу було зрозуміло, що я Йому схиляюся, а всі інші йшли зазвичай.

наснилося багато військових літаків в небі (небо було ледве світле) над моїм будинком, а потім я сама опинилася в одному з літаків в якості пасажира, а людина за штурвалом робив різні трюки (петля, перевороти і т.д.)

Я зривав з куща і їв червону і жовту смородину ще вона була велика, і різко чую шум літака винищувача, піднімаю голову, а небо в дуже темних хмарах як перед грозою, що пролітає літак випускає дві ракети в бік де живе брат, дивлюся після вибуху заграва в хмарах і розумію що будинок обрушився але не відел.Я з тривогою побіг до мами і намагався їй все розповісти і від цього прокинувся.

літаки в далеке бомбили моє місто це був вечір і видно як все блищало і клуби диму потім літаки наближалися до мене я була з дочкою і не великою групою людей і ми ховалися від осколків і снилися ведмедиця з ведмежам бурі мирні потім ведмедиця пропала і я взяла ведмежа собі він маленький ручний коли я взяла його на руки то виявила що він механічний всередині його механізм але ведмежа виглядав як справжній ще бачила річку ми з донькою йшли уздовж берега берег обривистий але ми видерлися

Я, чоловік і дитина їдемо в поїзді, поїзд зупиняється, а в небі летять багато літаків. Я думаю, що це до війни, але кажуть люди, немає. Поїзд поїхав далі.

Я була пілотом маленького військового літака оранжевого кольору, літала але в підсумку я приземлилася поблизу лісу і більше не змогла взлететь.Вроде як була війна.

Здравствуйте.Снілось що я була у себе вдома ... і тут почула незрозумілий звук.Я вибігла на вулицю і побачила багато військових літаків які кружляє над домамі..Не знаю чому але уві сні я знала що це ворожі самолёти..Іх було дуже багато. Я побігла в будинок забрала дитину і почала бігти і шукати що б сховатися.

Військові літаки літали над моїм районом була погана погода

(Розповім про собе я Діма мені 17 років хочу вступити до військового училища, спав я днем ​​так як я бив на нічну роботу, є тато мама і сестра Настя 7 років)
Сниться - як я з батьками в місті, і тут бачимо як падає військовий самалет, впав і все люди почали бігти до нього потім інший впав, все били перелякані, і вже ховалися, я з батьками ховалися за плиту, потім падає третій ... і видно що падає на нас - я відійшов від батьків ... що б придавило. Він впав але нікого з нас не зачепив, я повернувся назад до батьків - ВСЕ.

Ми з подругою були на терасі мій брат, чому то спав на краю тераси (без перил). Я відвернулася, тому що, грала з чимось ... Як раптом Лера (моя подруга) скрикнула »ого! «. Я обернулася ... Весь горизонт заповнювався військовими літаками. Вони летіли не так, як звичайні літаки - горизонтально. Ні. Вони летіли вертикально, немов краплі вчасно дощу. (Що було схожим на падіння) і «торкаючись» краю горизонту іщезалі ... Їх було ДУЖЕ багато! А потім один з них чимось підпал мій андроїд планшет. Але вже ВОСН я з усіх сил намагалася себе заспокоїти і радувалясь, що це просто нічний кошмар.

сон був в сіро-коричневих тонах, але не темний. хоча і не яскравий -не сонячний Небо було світле, а в ньому два військові літаки-один був темний майже чорний, а другий світлий і ось вони за мною ганялися і стріляв толь темний снарядами. він завжди був попереду А я ховалася і тікала, а вони переслідували мене скрізь дуже швидко змінюючи напрямок і висоту. опускаючись прямо до землі. навколо були знайомі люди якісь будови речі я навіть намагалася врятувати дещо з речей, але метушилася і бігала тільки я. інші були сокойни

Сон в чорно білому зображенні. Населений пункт, похмурий день, одноповерхові будинки над якими пролітає приблизно 3-4 ряди літаків ніби як винищувачі, в кожному ряду приблизно 5-6 військових літаків, які скидають сіру пил, і хтось каже що це сьогодні день авіації, а я кажу яка мовляв авіація, це чимось хочуть знищити народ дивись яка пил виходить з літаків. І цей пил сідає на будинку, вулиці, дерева, одним словом на все.

Мені снився сон, в якому ми з мамою приїхали до моєї бабусі, і раптом почули постріли і побачили, що літає в небі літак. І там ще літала якась велика штука в неї і полетіли кулі вистрілений літаком. Потім ця велика штука врізалася в літак і літак різко перекрутився і це штука нібито полетіла на дорогу яка проходила поруч з нас і коли вже ця штука впала на землю це вже була машина (така ж як наша, толькосеребрістая)

приснився сон так, був вечір, сидимо біля будинку: Мама, сестра і я, я зграя, дивлюся в небо, а з-за обрію вилітає швидко літак і блимає, зробив коло повертається назад, мамі кажу, дивись як красиво, відразу ж вилітає як ніби феєрверк, але він не вибухає, повертаю голову назад, там вилітають багато літаків, військових, так само з-за обрію, ми не розуміємо що відбувається, дивимося в далечінь, а там вертольоти почали обстріл по домівках, мама схопилася і понеслась додому , я з Сетра дивлюся на це, літаки пролітають над нами, ми почали бігти додому, зупинилася біля хвіртки, дивлюся, вертольоти починають летіти прям в нашу сторону, я починаю втікати. вони пролітають і я забігаю додому

сьогодні приснився військовий блискучий літак пролітав наді мною, було тривожно що нібито почалася війна, а праворуч від мене в далеке бачила багато блискучих зірок і такий же блискучий літак нібито там йшла війна

Бачила уві сні багато летять військових літаків в нічному небе.Ето були винищувачі, летіли дуже високо, большіе.Но був гул, а це погано, я думаю. Страшно не було.

Війна, ми дізналися, що будуть бомбити місто, чорне небо, літаки бомблять навколо нашого міста, зграї чорних птахів кружляють і розлітаються від літаків, а ми в цей час їдемо в жовтому маленькому автобусі в бомбосховищі кудись за місто. Потім приїхали в бомбосховищі, але я розумію, що воно не надійне. Ми посиділи якийсь час в притулок, але міста не бомбили ...