Студентська (навчальна віза) в Тайланді, як її отримати

Навчальна тайська віза (non-immigrant). виглядає як туристична, тільки там замість букв "ED" букви "TR".

Доброго времени суток, хочу розповісти про те, як я отримав навчальну візу для проживання в Таїланді. Наїздившись на візарани в Камбоджу і Бірму, коли поїздки перетворилися з цікавої подорожі в нову країну в обридлу обов'язок, я став все частіше перераховувати залишилися чисті сторінки в паспорті і думати про альтернативний спосіб жити в Таїланді.

Інформацію з приводу отримання візи мені надали Наталія - ​​представник мовної школи TLS в Паттайя (я скористався послугами представництва їх школи в Бангкоку) і Михайло допоміг вирішити питання з візараном за навчальною візою в Лаос. Велике їм спасибі, молодці і розумниці!

Мовна школа TLS.

Насамперед зідзвонився зі школою. Вся процедура отримання навчальної візи склалася у мене з наступних кроків:

• 1. Поїздка в школу (з паспортом, документами на оренду житла і грошима).
  • 2. Повторна поїздка в школу, щоб взяти пакет документів для посольства Таїланду.
  • 3. Виїзд в Лаос, в посольство Таїланду в Лаосі для отримання самої візи.
  • 4. Повернення в школу з паспортом з отриманою візою, остаточний розрахунок за візу, якщо потрібні заняття, то уточнення розкладу.

Тепер розповім більш докладно про кожен крок:

Приблизно через 2 тижні після мого першого візиту в школу і подачі документів, мені подзвонили і попросили під'їхати за документами. Я отримав на руки цілу папку, в якій була купа паперів, включаючи копію паспорта директора школи і заяви від мого імені, де я тільки поставив підпису. Документи в школу подавалися на наступний день після візарана, тому для поїздки в Лаос я міг вибрати будь-який час протягом 2-х тижнів.

Попередньо я зідзвонився з Михайлом, який займається організацією візаранов для російських від Тайвізи, він назвав ціну за поїздку в Лаос з отриманням навчальної візи - 4750 бат. ця ціна виявилася найкращою з усіх запропонованих варіантів в цей час. У 4750 бат входило:

• 1. Збір Посольства за візу;
  • 2. Транспорт від BTS On Nut в Бангкоку до кордону з Лаосом;
  • 3. Транспорт від кордону до Посольства Таіланада в Лаосі;
  • 4. Допомога при подачі документів в Посольстві в Лаосі (по суті їх там здали за мене, я на лавочці сидів);
  • 5. Транспорт від Посольства до готелю;
  • 6. Проживання в готелі, 1 добу, включений обід по приїзду, вечеря і сніданок, виїзд на наступний день о 12-00.
  • 7. Транспорт з готелю до кордону, куди наш супроводжуючий привезе наші паспорти, які він сам забирає з посольства;
  • 8. Транспорт з Лаосу до Бангкока (BTS On Nut).

Студентська (навчальна віза) в Тайланді, як її отримати

Bangkok, BTS On Nut - люди в очікуванні автобусів на візаран в Лаос.

Отже, ввечері о 19-00 ми сіли в автобуси, з нас зібрали гроші, і паспорта, видали нам бланки заяв, які ми тут же заповнили, близько 8 вечора рушили в дорогу. До кордону під'їхали в 5-30 ранку, рівно о 6-00 прийшли митники і ми благополучно покинули Таїланд.

Кордон Лаосу і Таїланду, тайська сторона.

Студентська (навчальна віза) в Тайланді, як її отримати

Заповнення документів на кордоні, підклейка фото для отримання візи в Лаосі, час 6-30 ранку.

Проїхавши на автобусі близько 1 км ми прибули на Лаоська кордон, де російським і ще громадянам кількох країн не потрібні віза. 15 днів можна знаходиться в країні по штампу. Інші іноземці зайнялися питанням отримання лаосской візи, російські просто пройшли пред'явивши паспорт, нас тут же посадили в мікроавтобус і відправили в Посольство.

Посольство Таїланду в Лаосі.

Приїхавши в посольство виявилося, що наш супроводжуючий з моїм паспортом залишився на кордоні. Прогулявся по території посольства, знайшов дерево манго, на дереві росли близько 20-ти манго, перший раз таке побачив. Через годину приїхав мій паспорт і здавши документи нас відправили в готель. Готель виявилася дуже старої. душ вдає із себе лійку поруч з унітазом. Годували несмачно і одноманітно. Вай фай був присутній, але вантажив окремі сторінки по годині.

Дерево манго.

Однак, клопів і іншої живності не було і кондер дув тихо і добре. Трохи вздремнув і намучившись з инетом, вирішив прогулятися в місто, а то перспектива знаходження в моєму номері до ранку загрожувала депресією. Виповз на вулицю.

Містечко невелике, пишуть що з населенням 400 тис. Чоловік, будинки в основному 2-х поверхові, порадував колоритним місцевим ринком, цінами, дешевшими якісними імпортними продуктами (той же шоколад і алкоголь). Все як завжди - сувеніри, масаж, кафешки, тук-тукери пропонують секс лаоських жінок (1200 бат). Тук-Тукер вмовити з'їздити з ним на наступний день подивитися місцеві визначні пам'ятки за 300 рублів. Домовилися, що він приїде вранці до готелю. Потім зайшов на масаж, потім в магазинчик, вразила дешева горілка (близько 100 бат за півлітра, причому якась пристойна брендовий) і дешевий імпортний шоколад.

Студентська (навчальна віза) в Тайланді, як її отримати

Ринок на набережній Меконгу, В'єнтьян.

Нові автомобілі ГАЗ на стоянці в центрі Вьентьяна.

Однак вранці тук-Тукер набрав туристів і чекати мене відмовився, та й я вже не горів бажанням з ним їхати, тому що їхати в повному тук-туку і постійно когось чекати за 300 бат задоволення явно сумнівне. Відійшовши трохи від готелю, побачив такого ж шофера, який видали замахав на прощання руками. Підсумок - 300 бат за відвідування 3-х храмів і набережної, на яку я чогось захотів поїхати подивитися на річку Меконг.

У Лаосі ціни за відвідування головних храмів зовсім не такі як в Таїланді, відвідування Великий Ступи - 8 бат, відвідування Арки - 12 бат. Всі храми дуже красиві, народу мало і, можливо, через це краще відчувається атмосфера. По поверненню в готель я почав закохуватися в Лаос.

Вид з Патусай на місто.
Вид з Патусай на місто
Арка перемоги - Патусай.
Арка перемоги зсередини.
Золота ступа Пха Тхат Луанг.

А далі все дуже просто - їдемо на кордон, чекаємо там 40 хвилин, привозять наші паспорти і в 15-00 ми вирушаємо від кордону Таїланду в Бангкок, в 12 ночі я вже був удома. Можна отримати навчальну візу через школу з навчанням або без, тобто ви або платите більше і ходите вчіть мову, або платіть менше і просто отримуєте штамп в паспорті і можливість не їздити 15 місяців на візаран.

Загальні витрати на отримання навчальної візи в Таїланді у мене склали:

Разом за тайську навчальну візу вийшло 30 000 бат.

Студентська (навчальна віза) в Тайланді, як її отримати

Тріумфальна арка Патусай, В'єнтьян, Лаос.

За навчання, як видно з цін, береться 5000 бат, сюди включені 50 годин індивідуальних занять, тобто ціна символічна, мабуть дадуть якусь філіппінки, носій англійської мови не буде працювати в Бангкоку за ці гроші.

Випадок на другий день в Лаосі, практично перед від'їздом. Ставлю запитання нашим співвітчизницям-моделям: «як вам в Лаосі, сподобалося?»
Вони відповідають: «Начебто нічого, тільки незручно, чомусь гроші не бати, а інші.
Ну да, кажу, стоси, інша країна - інші гроші.
Вони дивляться здивовано: «. Лаос - це ж Таїланд. »
Кажу: «Так ми ж через кордон вчора переходили. Це інша країна, Лаос називається. »
Вони так здивувалися: «Як інша країна? Хіба Лаос це не Таїланд? »