22.05 (8 день) Сватошскіе скелі, Карлові Вари

Вранці я встала перша. Спати було тепліше. У 8 йдемо на сніданок. Сьогодні вирішили їхати на скелі. Ігор знову замовив таксі, так, як це буде швидше, ніж на автобусах з пересадкою. Приїхав знову все той же таксист, їдемо всього хвилин 15-20.

Між містами Локет і Карлові Вари річка Оргже пробила собі дорогу в гранітному масиві Славковского лісу, створивши глибокий каньйон, який закінчується мальовничими Сватошскімі скелями. Ми приїхали в селище з кількома будинками. Зліва біжить ця повноводна ріка. Часу ще немає 10 годин. Ми тут досить рано, це добре тим, що ще не жарко, і все пахне ранкової свіжістю. Справа за річкою бачимо ці стрімкі і величні скелі висотою до 50 метрів з величезними кам'яними стовпами і конусами, складною системою тріщин і ущелин, схожими на фантастичну весільну процесію. Сватошскіе скелі нагадують «Красноярські Стовпи».

Сватошскіе скелі і оглядова вежа діана

Деякі виглядали окремими поодинокими фігурами, в однієї навіть проглядалася голова. Ми оцінили їх красу видали. Через річку протягнуть довгий хиткий місток на двох канатах. Йдемо по ньому, він гойдається з боку в бік.

Скелі височіли відразу за мостом, і здавалися недоступними для огляду. Підійти ближче до них неможливо. Вік скель близько 300 мільйонів років, і являють собою магму, застиглу в часі. Багато століть їх руйнував вітер, температура і опади, підмивала річка.
Тепер вирішили пройти по стежці вздовж річки наліво. Стежка довжиною 7 км, і веде вона в містечко Локет. Йдемо, насолоджуючись тишею і красою природи.

Сватошскіе скелі і оглядова вежа діана

У річці на поверхні плаває мул, який цвіте дрібними білими квіточками, від цього здається, що по воді плавають білі острівці. Раптом в річці я помітила сплеск, це величезна рибина хлюпала і звивалася там, може це щука, а може сом. Намагаюся її сфотографувати, але мені не вдається знайти потрібний момент. Зліва за берегом є житлові будинки, і йдуть ремонтні роботи, що порушують тишу лісу, який тягнувся справа, і піднімався по схилах вгору. Ми пройшли близько 1 км, і вирішили повернутися ще раз до скель. На цей раз я вирішила злазити на доступніші. Схил досить крутий, під ногами багато торішнього листя, яка пом'якшує кроки. На одну невелику вершину вдалося забратися, але сфотографуватися не вдається, тому що повно дрібних дерев, і її не видно. На найкрутішою вершині я побачила блискучий на сонці предмет, напевно, це металева скоба, для альпіністів. Ми сфотографувалися біля основи скелі, більше досліджувати в цьому місці не було можливості.

Переходимо місток, знову покачавшись на ньому. Далі вирішили видертися на протилежний схил гори, порослий рідкісними хвойними деревами. Погода ставала гарячою. З цієї гори чудово проглядався селище, русло річки і пропливають по ній вузькі човники з туристами.

Я залишила свою сумку на камені, ледь встигла відійти, як сумка перекинулася, і з неї посипалися мої речі, випала пляшечка з водою, і покотилася вниз по горі. Бігти за нею не було сенсу, та й небезпечно близько до краю прямовисної скелі. Але, вода нам потрібна, і пляшка зупинилася в невеликій ямці. Тепер сумку ставлю обережно і стійко, але інша напасть, поки відволіклася на сумку насіли мурахи, вони відчувають запах їжі в нашому пакеті. Ще раз пошкодувала, що забула рюкзак в дорогу. Довелося повісити пакет на ялинку, де не видно мурах. Тепер можна забиратися ще вище в гору. Ігор пішов вперед. Панорама ставала ще цікавіше. З висоти гори проглядалися величні скелі, видно вигин річки. Я залізла вище Ігоря на максимальну висоту, де далі був густий ліс. Тепер крізь дерева бачу протилежний схил гори. Стає жарко. Треба перепочити.

Ми спускаємося по схилу вниз. Поруч знаходилося кафе. Тут вже відпочивали туристи, серед них багато підлітків, які припливли на човнах. Вони зупинилися тут на відпочинок. Справа ми помітили невеликий фонтанчик з водою, за яким був невеликий басейн, де плавало безліч великих риб. Поруч знаходився пристойний туалет, де можна вмитися. Вирішили тут перекусити, оплатили відразу обід, і перенесли на столики, які стояли біля річки. Поки обідаємо до нас навідуються собачки, спочатку підходить одна велика, в надії що-небудь урвати. Потім приєдналася маленька.

Сватошскіе скелі і оглядова вежа діана

Туристи за сусідніми столиками пили пиво або соки, тому цуцики були біля нашого столу. Вони по черзі нишпорили навколо нас. Я кинула їм хліб, який є вони не стали, напевно, загодовані собачим кормом, подумала я. Поруч з нашим столиком сиділи два чоловіки. У одного на голові була пов'язка як у пірата, а інший був зі стриженої головою, і забавною худої борідкою, заплетене мотузкою в косичку. На тілі у нього татуювання. Виглядав він забавно, і нагадував мені старого Хоттабича. Мені ніяк не вдавалося його сфотографувати. Діти, розважаючись біля фонтану, кидали легкий м'ячик в струмінь води, через що м'ячик підкидало і починало крутити, потім він піднімався вгору, і якийсь час так крутився, до тих пір, поки змінювався натиск води у фонтані.

Це було цікаво. День ставав спекотніше. На зеленій галявині «великого» песика розморило, і він ліниво розвалився догори пузом.

Ми відпочили, і рушили пішки вздовж річки направо. До найближчого селища 3-4 км. Туристи тим часом відпочили, і знову попливли на човнах за течією вниз. Стояла первозданна тиша, то чого нам так не вистачає в місті. Лише рідкісний велосипедист зашурхотить шинами по асфальту. Ми з Ігорем йшли порізно, кожен по-своєму насолоджувався природою. В повітрі пахнув аромат від трав, незнайомих дерев. Я нюхала квіти, помічала кожен момент новизни, дивний силует висохлого дерева, який нагадував мені фігуру тварини. Справа бачу на пагорбі шматочки скелі немов забарвлені яскраво жовто-зеленою фарбою. Це природна пилок. Справа за річкою чую сильний тріск ламких кущів, але нікого не бачу. Хто це? Ми майже одні серед природи. По дорозі нам зустрівся природний ключ з холодною освіжаючою водою, де можна попити і вмитися. Тут завбачливо на мотузочці є гуртка. Вмиваємося, і набираємо води. Далі русло річки йде лівіше, замінюючи собою луки зі скошеною травою, від яких пахло запашним і пряним ароматом. Як тут добре, це нагадувало мені луки, на яких я працювала в юності. Запах цих трав веде в спогади. Серед луки на галявині пасуться три коня, романтична картина. Попереду вже трапляються молоді жінки з колясками, і дітьми. Поступово виходимо в поле. Тут вже спекотніше. Сьогодні обіцяли температуру до +27 C '.

Вийшли до селища, і йдемо його вуличками. Будиночки один красивіше іншого. У кожного свій архітектурний вигляд. Напевно, приємно жити в такій селі. Я згадую наші убогі села. Коли ж наш російський народ буде так жити? Вийшли на головну вулицю, де наша зупинка. До автобуса 10 хвилин. Сонце немилосердно палить. Сховатися в тінь майже нікуди. На зупинці немає навісів. Ось наш автобус, і ми повертаємося в своє містечко. В готелі прийняли душ, і трохи відпочили.

Карлові Вари

Тепер їдемо на автобусі в нижню частину міста, щоб пообідати, і покататися на фунікулері. Знову гуляємо по красивих вулицях.

Сватошскіе скелі і оглядова вежа діана

Обідаємо в тому ж кафе, яке нам подобається. Сидимо на вулиці, замовили суп і фруктову коржик. Зліва від нас на асфальті знову музичний квадрат. Після обіду я вирішила пострибати по ньому, витягуючи музичні звуки. Це цікаво. Далі піднімаємося до фунікулеру. Квиток купувати не треба, у нас є спільний квиток на весь день, і на будь-який транспорт. Піднімаємося в вагончику в гору на висоту 556 метрів. Тут на майданчику є вежа, сідаємо в ліфт і піднімаємося ще вище.

На оглядовому майданчику видно все містечко, бачимо дах свого готелю, і можливо далеко ангельську гору. Внизу на майданчику люди сидять і п'ють пиво. Ззаду за рестораном знаходиться міні зоопарк. Тут на даху сидять два красиві птахи, одна з них павич з довгим хвостом. У загоні бігали кізоньки, свинка, і інші. Ми обходимо все і тепер розглядаємо стенд з описом території. Тут є спуски на різні стежки: 1,5, 2,5 км. и більше. Вибираємо середній маршрут, по якому будемо спускатися пішки. Довго сумнівалися в маршруті, боячись піти далеко.

Тепер йдемо вниз. М'який вечір, тепло. Ліс з усіх боків обступив нас. Спочатку дорога йшла по асфальту, потім перейшла в грунтову. У повітрі витає запах сухої хвої. Дорога спускається плавної стрічкою. Туристів майже немає, лише один обігнав нас. Йдемо не поспішаючи. Наш маршрут під цифрою 17. Йдемо як по лабіринту, вишукуючи цю цифру на деревах. Помилятися не можна, інакше подовжити собі шлях. Іноді дорога роздвоюється, іноді оманливе йде трохи вгору, замість того, щоб спускатися вниз, огинає якісь території, ось уже видніються дахи будинків. Є маленька оглядовий майданчик. Забравшись туди, ми бачимо, що перебуваємо ще високо над містом, і тут стоїть скульптура - розп'яття, яке прикрашає місто. Тепер дорога йде уздовж лісу зліва, і вздовж міста справа. Поступово повертаючи, і спускаючись сходами вийшли в містечко поблизу гарячих джерел. У нас є ще 20 хвилин до їх закриття, набираємо в порожню пляшечку мінеральної води. Мені вона подобається. Ігор пішов на вулицю, а я залишилася милуватися на фонтан-гейзер. Ще трохи прогулялися вулицями.

Сватошскіе скелі і оглядова вежа діана

Йдемо назад на зупинку, їдемо на своєму автобусі до продуктового магазину. Тут вирішили купити собі продукти на вечерю. Погода м'яка, йдемо по вулицях, посиділи біля невеликого парку. Я фотографую цікаві інсталяції - дерев'яні стовпи з різьбленням, що нагадують трьох солом'яних чоловічків, що прикрашають зелений газон.Прішлі до себе в готель. Я зігріла чайник, зібрали всю нашу їжу, і скромно повечеряли у себе в номері. Перед сном знову посиділи на лавочці біля готелю, поки зовсім не стемніло. Птахи співали до 21-22 годин, потім вони замовкли, а ми йдемо спати.