Питання: кому-то вдалося впоратися з ударами шлейфа від СНПЧ про корпус принтера.
мені вдалося))) один клієнт дуже переживав з цього приводу, що шлейф стукає))
берете чіпляєте шлейф кліпсою до лівого борту каретки зовні, тільки потрібно відрегулювати довжину Шлеф добре
після цього працює практично безшумно
Але тоді доведеться відмовитися навіть від спроби калібрування
хм. цим питанням не задавалася чесно кажучи. але мені здається при калібрування йому теж не буде нічого заважати. при нагоді перевірю обов'язково
я б на вашому місці в такому випадку не звертала б увагу на стукіт)))
я б на вашому місці в такому випадку не звертала б увагу на стукіт)))
Мені доводиться дуже багато друкувати. Стук не дратує, але ось через подібного стуку у мене почалися проблеми з попереднім принтером. Правда тут шлейф досить добре укріплений в районі картриджів. І по-друге, кому подобається зайвий монотонний стукіт. ;)
Є ще одна ідея - смужка з пластикової 2-х літрової пляшки. Кут прогину зміниться і можливо шлейф буде безшумно пірнати під корпус.
І ще, мені цікаво - невже у інших користувачів шлейф від СНПЧ не стукає по корпусу? Або всім якось все одно? А потім то колір пропадає, то смуги з'являються.
Приклади привів для ТХ650 тому є його власником, включите кмітливість - все вийде.
Art-A, спасибі. Але у мене саме той випадок, який я і описав. Правильно покладений шлейф стукає про корпус. У представництві компанії сказали, що нічого страшного, з часом шлейф ляже як треба. Відповідь мене не задовольнив. Поки у мене є ще надія на стрічку з пластикової 2-х літрової пляшки. Схоже я на 270-му тільки що встановив. Кут вигину змінився і вже нічого не тре. Але в Т50 трохи інша картина. Інженера попрацювали і ускладнили можливість правильного встановлення СНПЧ (шлейф в будь-якому випадку буде бити по лівій боковій стінці (зрозуміло, що зсередини). Якщо щось вийде - відпишуся. Невже у інших все нормально? Врахуйте, хлопці, удари шлейфа по корпусу невблаганно приведуть до виходу з ладу принтера. Факт, що не потребує доведення.
ILLICH,
Все б добре, викласти б фоти вашої ситуації і ідей, і порадників - додасться.
Як я ісбавілся від ударів шлейфу про ліву частину корпусу - знизу, при стандартному кріпленні за інструкцією.
1. Т-подібна кліпса з шлейфом - не закріплена скотчем до принт.
2. 3апустіл оченно багато листів на печЯть, поки принт чЯпатал, пересуваючи голови туди-сюди, експериментальним шляхом визначив оптимальне місце-положення Т-образної кліпси так, щоб:
а) удари шлейфу про ліву нижню частину корпусу були з мінімальною силою;
б) дивимося, щоб шлейф НЕ стукався побічно про лівий бік корпусу, для цього експериментально підбираємо довжину шлейфа.
Все це я підганяв під час друку:
підібрав довжину шлейфа, тепер він не стукається про лівий бік принта, при цьому його довжини вистачає для вільної парковки головок,
визначив місце-положення Т-образної кліпси, щоб шлейф бився з мінімальним зусиллям про корпус.
Усе. залишилося:
1. надійно закріпити кліпсу, чоби НЕ відлипала, в виявленому нами для неї місці.
2. в місці, де шлейф тепер уже ледве торкаючись при друку про ліву нижню частину корпусу, все-таки створює звукові удари, приклеюємо фетр (2х стороннім скотчем) або добре, КЕЦ. паролона, або ще чого-нитку там.
Результат: шлейф тепер не б'є про лівий бік корпусу, і не стукає з усієї дурі про ліву верхню частину корпусу, не заважаючи вільно пересуватися голівках в обох напрямках.
Готово.
Art-A, спасибі. Я це вже робив. в даний момент знайшов ту ж точку, що і була визначена представником компанії. Все інше - тільки гірше, сильніше удари. На мої скарги представник Інк-Систем тільки порадив почекати поки шлейф сам не прийме потрібну форму. Комедія. Мій знайомий просто відкусив кусачками верхню частину корпусу. Мені здається вся ця тяганина у мене з-за дуже низької якості комплектуючих СНПЧ. Не можна ж так гнатися за прибутком і купувати у китайців що попало.
Art-A, удар зовсім не зменшується, перевірено, що тут не зрозуміло? Є ще один варіант - смужка з пластикової пляшки. Так я прибрав повністю удари в 270-му. Але там корпус набагато більше. За допомогою смужки із пластику шлейф отримує другою траєкторію вигину. Смужка вже приготовлена. Про результати відпишуся. Мене більше не це вже хвилює, а то що Т50 продано чимало, в основному все ставлять СНПЧ. Невже нікого не турбують подібні удари об корпус?
Art-A, удар зовсім не зменшується, перевірено,
Цікаво, як Ви визначали зменшення сили удару, на слух?
Так різниці не відчуєте. Підставте на рівні корпусу палець, в місці биття шлейфу, поганяйте Т-образну кліпсу туди-сюди під час печЯті, і - відчуйте різницю.
Не вірю, щоб різниці в силі удару не було, дурниця.
Не вірю, щоб різниці в силі удару не було, дурниця.
Все правильно. Сила удару зменшується в точці входу шлейфа в корпус і одночасно посилюється в точці зіткнення з бічною стінкою корпусу. Удар то подвійний. Тому я і зробив для себе висновок, що немає ніякої різниці. Це прибрати наслідки називається, а я намагаюся зрозуміти в чому причина. І цілком ймовірно саме в якості шлейфу, та й інженерної думки виробників корпусу принтера Т50. Вони домоглися свого. СНПЧ не так просто встановити - короткий корпус і загнута всередину кромка верху корпусу принтера роблять свою справу. Ось цей загин якби акуратно відкусити (а там цілий сантиметр) - проблема стуку б пропала. Кусачками не хочу - шкода, тільки смужка пластикова.
З.И. Яку б СНПЧ ви не встановлювали, не важливий виробник, шлейф буде стосуватися корпусу в Вашому варіанті - завжди.
Питання в тому, стосуватися або заглиблюватися, звук при цьому буде практично однаковий.
У будь-якому випадку, якщо Ви вітаєте виключно свій варіант.
Уявіть скріни виконаної роботи, буде позитивно-додатковий досвід боротьби з шлейфом всім учасникам форуму;)
Придумав альтернативний варіант кріплення.
Вся проблема в тому, що заводська Т-подібна кліпса у нас знаходиться вище рівня корпусу, відповідно шлейф стукає про корпус, намагаючись зайти під нього.
Нам треба зробити таку кліпсу, щоб шлейф свідомо був нижче рівня корпусу. Шлейф таким чином буде пересуватися під корпусом без ударів.
Довжину шлейфа в цьому випадку можна з легкістю зробити оптимальною, щоб шлейф не діставав до лівої боковини корпусу створюючи ще один непотрібний удар.
Як зробити? оч. просто.
2а лінійка клеїться поверх першої Т-образно, за образом заводського варіанту, зайву частину відрізаємо.
Ріжемо на шматки решту лінійки.
Під 2й лінійкою клеїмо порізані частини, що залишилася, лінійки, нарощуючи її товщину вниз.
Вуаля, маємо самопальную Т-образну кліпсу, нарощені вниз, нижче рівня корпусу принтера.
Беремо заводську кліпсу (НЕ хомут, який її затискає зверху), приклеюємо її до нижньої, нарощені частини самопальной кліпси.
Тепер наш самопал має заводську скобу, для утримання шлейфа.
ммм.
треба спробувати впровадити!
Art-A, задумка хороша, але в Т50 не пройде :( Знаєте чому? Дуже маленький зазор. Каретка знесе всю цю конструкцію. Я про такий спосіб вже думав. Відпадає повністю! Повторюся: інженера на Епсон попрацювали над цим корпусом на славу. Таке враження, що їх сьогоднішній флагман створений з однією метою, ускладнити використання СНПЧ!
До речі, якщо не знесе - магазин за рогом. happy:
Art-A, якщо захочете спробувати, будьте обережні. Ви ж в курсі до якої міри може змінитися в такому випадку траєкторія вигину шлейфу. У мене завтра-післязавтра з'явиться вільний час і я обов'язково впровадити смужку пластикову, причому поставлю її ззовні. Це дасть навіть при торканні корпусу ефект ковзання. Удар буде зведений до мінімума.Останется невеликий шурхотить звук, а це дрібниця. Але хочеться зробити грунтовно і більше до цієї теми не звертатися. Хороша СНПЧ - це та система про яку згадуєш тільки при доливці чорнила. )
Тестується оч. просто, берете шлейф і припускають його потихеньку вниз, таким чином можна легко виявити допустиму норму опускаючи.
Такс, знімав кліпсу, пробував опускати вниз, впритул до бортика каретки.
Нижня і верхня половини шлейфа не заважали один одному переміщатися, каретка рухалася вільно.
Висновок, самопальний Т-образний тримач можна робити спокійно з опускаючись вниз. Головне, грамотно розрахувати відстань до бортика каретки.
Art-A, я також придивлявся до такого варіанту. Теоретично це варіант. Практично - перевірив, чи не працює. Виною тому є високий бортик каретки. Це він створює ефект "удару хлиста". А прибравши шлейф нижче - удар виходить ще сильніше. Є відмінний варіант - спилися (відрізати) бортик каретки. Але мені він не підходить. Апарат 10 днів як куплений і якщо чесно - шкода. Ми підемо іншим шляхом.
Доповідаю: вийшло прибрати стук шлейфу СНПЧ про корпус Epson T50. Вартість рішення не має ціни, так як корпус не чіпатимуть (не про незначну деталь для збереження гарантії), потрібна лише порожня 2-х літрова пластикова пляшка і ножиці (краще різак фотопаперу). Пляшка з гладкого пластика. Відрізаємо верх і низ. Те що залишилося (циліндр) розрізаємо вздовж. Виходить лист пластику. Ось тепер від цього листа відрізаємо по колу смужку яка по ширині порівнянна з шлейфом. Кріпимо отриману смужку паралельно шлейфу (частини шлейфу, яка в русі). Смужка пластика не дає можливості шлейфу утворювати круті вигини ( "колінця") і шлейф слухняно пірнає під верхню частину корпусу принтера, абсолютно безшумно, а головне не вдаряючись, поступово руйнуючи герметичність СНПЧ. Фото, як це все виглядає практично викладу трохи пізніше.
Спасибі всім, хто відгукнувся, за ідеї. Сподіваюся мій спосіб комусь та й знадобиться.
Звертаю особливу вашу увагу на неприпустимість з'єднання пластикової стрічки і шлейфу посередині або ще в будь-яких місцях. З'єднуємо тільки кінці пластикової стрічки в "нерухомих" для шлейфа місцях.
Є ще один нюанс. Шлейф СНПЧ при русі вліво робить 2 удари. 1-й - удар об кромку верхньої частини корпусу принтера, 2-й - про верхню внутрішню частину корпусу принтера. Друга точка виникає через кромки згину в верхній частині корпусу. Ось той провал після кромки ще потрібно заповнити. Заповнюю наклеєним на 2-сторонній будівельний (зелений) скотч фетровий прямокутник товщиною 0,7 см, шириною 3 см і довжиною 8 см. Даний варіант знаходиться в стадії тестування. Повинно спрацювати.
Час все ставить на свої місця. Цей варіант підходить, якщо кожні 3 дні міняти пластикову смужку. А так - смужка змінює свою форму під впливом температури і парів чорнила. Варіант несерьyoзен в даному випадку. Але ж негативний результат - теж результат. Рішення знайдено, про що написано в цій темі далі.
Ви обігнули шлейф пластикової пластиною, надавши жорсткості вільному руху карреткі,
охх..ххх.
З'єднуємо тільки кінці пластикової стрічки в "нерухомих" для шлейфа місцях.
Якщо кінці закріпити з двох сторін, це тільки посилить, додасть жорсткості руху. Один кінець повинен бути вільним.
Ну не знаю, виглядає красиво, а як на ділі?
Як довго конструкція протримається і з якою частотою буде відвалюватися Т-образний тримач, мислиться сумнівно.
Ви продублювали траєкторію руху шлейфу пластиною, обігнувши його.
У чому секрет, то що замість шлейфу тепер б'ється пластина?
За моєю конструкції
Практично - перевірив, чи не працює.
Я теж пробував практично, про що писав вище, відмінно працює.
Такс, знімав кліпсу, пробував опускати вниз, впритул до бортика каретки.
Нижня і верхня половини шлейфа не заважали один одному переміщатися, каретка рухалася вільно.
Час все ставить на свої місця. Цей варіант підходить, якщо кожні 3 дні міняти пластикову смужку. А так - смужка змінює свою форму під впливом температури і парів чорнила. Варіант несерьyoзен в даному випадку. Але ж негативний результат - теж результат. Рішення знайдено, про що написано в цій темі далі.
З властивою мені систематизацією класифікують такий тип прокладки як "Стандартний армований спосіб укладання шлейфу".
R.S.S. але Ви зрозуміли - цей варіант, як я писав вище не панацея. Погано те, що смужка пластикова змінює свою форму. Якби знайти підходящий матеріал - варіант хороший. Великий плюс у тому, що шлейф СНПЧ захищений від будь-яких прямих контактів з корпусом.
R.S.S. але Ви зрозуміли - цей варіант, як я писав вище не панацея. Погано те, що смужка пластикова змінює свою форму. Якби знайти підходящий матеріал - варіант хороший. Великий плюс у тому, що шлейф СНПЧ захищений від будь-яких прямих контактів з корпусом.
Не розумію суть вашого недовіри до цього укреп.сооруженію:
Пластикова смужка захищає? Захищає.
Додає жорсткість шлейфу? Надає.
Допускає вільне переміщення бігунка? Допускає.
А що ще треба? Який ще такий відповідний матеріал?
Яким чином смужка змінює форму? Не зрозуміло.
Нехай цей варіант не панацея. Але як варіант має право на існування? І взагалі я вважаю, що найкращий варіант укладання шлейфу дан в інструкції до моєї СНПЧ Т50, який був мною трохи вдосконалений.
Все інше це зайве нагромадження. Я шкодую що з самого початку не дав собі можливість випробувати запропонований варіант даний в цій інструкції до СНПЧ. Вважав його свідомо ненадійним. А раптом все-таки надійний? І хто тепер перевірить?