Топ-9 гірок південній столиці, жіночий портал comode

Катання з гірок - одне з найулюбленіших зимових розваг, яке не потребує ні спеціальної підготовки, ні складного спорядження. А вихідні - відмінний привід вибратися з санками і дітьми на природу! Comode підготував для вас добірку місць, де можна покататися на санках, Ледянка, ватрушки і навіть на картонці.

"Березовий щілину"

Як доїхати: "Березовий щілину" - відгалуження від основного ущелини, що веде до базі відпочинку "Лісова казка". На 14-му км від початку ущелини справа побачите велику гірку, на якій є кілька трас для різних видів катання. Перевага цієї гірки - наявність підйомників. Але якщо бажання платити немає, то можна проїхати вище 300 м до ще однієї гірки, яка розташована зліва від дороги. Не настільки крута, без підйомників, зате безкоштовна.

Ціна: 200 тг. з людини. За кожні санки і інше приладдя для катання теж треба заплатити 200 тг.

ущелина Котирбулак

Як доїхати: Це ущелині, де знаходяться селища Акбулак, Гірський Садовод і гірськолижний курорт "табаган". Від розв'язки вулиці Халіуллін і ВОАД до повороту їхати близько 6 км. Перша гірка зустрілася вже через 6 км від повороту в ущелину. Перед селищем Акбулак справа, за річкою, накатана відмінна траса для катання.

Ціна: катання безкоштовні.

База відпочинку "Тау күні"

Як доїхати: База "Тау күні" знаходиться всього в 15 хвилинах їзди від Алмати. База включає в себе санні гірки, балонні гірки, по пр-ту Достик (Леніна) в сторону високогірного комплексу "Медео", вище екологічного поста до повороту на колишній санаторій "Освітянин" і далі за вказівником. Також можна доїхати на автобусі №6: від готелю "Казахстан" (пр-т Достик, уг. Вул. Курмангази) до зупинки "Джерело" або "Освітянин" (стара назва) і далі пішки по покажчику.

Ціна: вхід - 1000 тг. дорослий, 500 тг. дитячий, прокат - 500 тг. балон, 300 тг. - санки за 30 хвилин.

Горки біля центральних трамплінів

Як доїхати: Повернути на Ремізовку (з пр-ту Аль-Фарабі), вгору близько 600 метрів в сторону Аклаба, там зліва буде покажчик "Зелені пагорби". По ньому підйом вгору на оглядовий майданчик трамплінів.

Ціна: оренда саней - 3500 тг. годину (сани розраховані на 2 дорослих або мама, тато, дитина), підйомник - 1500 тг. годину, входить: доставка, оренда саней весь день, чай.

"Лісова казка"

Як доїхати: 30 км від Алмати, по дорозі в село Бескайнар (Гірський Садовод), після села Котирбулак поворот наліво (на схід). Повз повороту на Тау-Туран, вгору до упору по асфальтовій дорозі в ущелині Ой-Карагай.

Ціна: оренда санок на 3 години в будні дні 1200 тг. у вихідні 1500 тг. разовий підйом на підйомнику сноутюбінга в будні дні 400 тг. у вихідні дні 500 тг. (Сноутюбінг - це великі місткі надувні санки, в яких без праці поміститься доросла людина з дитиною).

"Ворота Туюксу"

Як доїхати: Високогірний готель "Ворота Туюксу" ховається серед снігових вершин Малого Алматинского ущелини, на висоті 2650 метрів над рівнем моря, трохи вище гірськолижного комплексу "Шимбулак".

Гірка у "Трьох ведмедів"

Як доїхати: Від проспекту Аль-Фарабі до гірки у "Трьох ведмедів" - 12 км, якщо їхати по Навої вище ЕКОПОМ по дорозі до Великого Алматинському озера.

Гірка у "Санта-Барбари"

Як доїхати: по трасі в Бішкек проїжджаєте селище Айтей, метрів через 200-300 зліва стоятиме мармурова стела, яку в народі назвают Санта-Барбара.

Ціна: катання безкоштовні, прокат балонів - 500 тг. в годину.

Гірка на Розибакіева

Як доїхати: Не доїжджаючи до MEGA Alma-Ata, з лівого боку штучна піднесеність, кругом пустир після знесення приватного сектора.