В дорозі нескінченні канікули - частина перша та ваш крим, ваш

Я завжди подорожував автостопом або один, або з дівчиною. Брали нас досить охоче - в середньому, машину доводилося чекати близько 20 хвилин. Але, ось, що мене завжди цікавило, це наскільки швидко виходить поїхати двом хлопцям? Напевно, вони стоять по кілька годин в очікуванні машини, яка їх підвезе. Тому що мало хто наважиться садити до себе двох хлопців. Але сьогодні настав той день, коли я вирішив на власному досвіді все дізнатися. Такий собі експеримент під час чергової подорожі ^ _ ^

Я і мій друг Артем, який, в свою чергу, вперше їхав автостопом, дісталися до траси. Чи не простояли ми і п'яти хвилин, як біля нас зупинився Ford - на ньому ми проїхали понад 300 км, після чого великий палець правої руки знову кинувся до неба. Дві хвилини, і ми вже сидимо в «Хонді», яка підвезла нас на 800 км. Приємно здивовані настільки швидким автостопом, ми представили, як на наступний день плескатися в Чорному морі на узбережжі Ялти. Але, як і завжди, подібні подорожі - це завжди інтрига. Ділянка шляху від Ростова до Темрюка (370 км) ми подолали за (12 годин) - по суті, як і до цього, але проїхали в 3 рази менше.

Заночували в наметі і в 8 ранку продовжили шлях. Машини брали нас не особливо охоче, але перед переправою нам пощастило: зупинили хлопця, який довіз нас до Сімферополя (разом - 300 км за 9 годин). Наступне везіння не змусило нас чекати - черги на паром не було зовсім, ми відразу ж під'їхали до пункту огляду автомобіля, успішно його пройшли і заїхали на паром, в якому нам належало провести найближчі півгодини.

Моєму другові, який, нагадаю, їхав автостопом перший раз, дуже сподобалося зануритися у всю цю атмосферу: дорога, незнайомі люди з цікавими історіями з життя. Вся ця атмосфера змогла в потрібному світлі показати романтику подібних подорожей.

Опинившись в Ялті, ми відразу ж почали заселятися - господарі будинку, які відгукнулися на наше прохання, мабуть, були самими дорослими з усіх, у кого я зупинявся за час своїх подорожей. Іра і Юра, чоловік з дружиною, за сорок, вони з Одеси, але 3 роки тому склалася в країні ситуація змусила їх виїхати, і вибрали вони Ялту.

В дорозі нескінченні канікули - частина перша та ваш крим, ваш

Коли ми шукали будинок пари, ми почули живу музику з якоїсь ділянки. «Круто було б зупинитися у музикантів» - відразу ж подумав я. Потім, коли ми відповіли новим друзям і повідомили їх, що вже підійшли, музика закінчується і нас виходять зустрічати саме з цього будинку. Доброзичливі господарі відразу ж запросили до столу і нагодували рибою, приготованою на вогнищі. Далі нас чекала двогодинна репетиція, яку, в цілому, можна без перебільшення назвати повноцінним концертом - дуже сподобалося. Грали подружжя пісні власного твору, вже давали кілька концертів, причому не тільки в Криму, але і в Санкт-Петербурзі. Сподіваюся, читачі не думають, що місцем дій був якийсь маленький бар або щось на зразок цього. Ні. З ними зв'язалися досить серйозні організатори, які оплатили всі витрати - переліт, проживання, познайомили з багатьма музикантами російської рок-сцени.

Опинившись серед гірських масивів Криму, ми вирішили, що просто не можемо не відвідати одне з таких місць, - я люблю гори і культуру скелелазіння, так що для мене цей досвід обіцяв стати цікавим. Вибір припав на Ай-Петрі, вона є однією з найвищих точок Криму (1234 м) і знаходиться всього в 30 км від Ялти. Найпростіше до неї дістатися так: біля автовокзалу сісти в маршрутку до приватників і за 350 рублів доїхати до вершини. Це найшвидший шлях, враховуючи, що маршрутка зупиняється біля водоспаду і черепашачого озера. Правда, зараз ці місця не можна назвати серйозними пам'ятками - від водоспаду залишилася лише цівка, а озеро перетворилося на забруднене житло всього лише двох черепашок.

Сильно зголоднівши, ми вирішили вивчити карту місцевості і знайшли їдальню. Як потім виявилося, це була їдальня при готелі. Поговоривши трохи з охоронцем, який зупинив нас на вході, ми пройшли, пообіцявши, що по території гуляти не будемо, а попрямуємо прямо в їдальню. Після чого, підійшовши до адміністратора закладу, трохи поторгувались за ціну на шведський стіл і, зійшовшись на двохстах рублях з людини, почали від'їдатися ці гроші. Їли ми в два заходи, наїлися від душі.

Далі вирішили піти купатися і, пішовши в обхід всіх правил, попрямували на наявний в готелі пляж. Там досить мало народу в порівнянні з громадським, і є пірс, з якого можна вдосталь стрибати в воду. Купувалися до 8 вечора і пішли до автобусної зупинки, прийшли - з'ясовується, що останній автобус виїхав 20 хвилин тому, а до Ялти нам 20 км - відмінно. Дійшли до траси за півгодини і досить швидко застопили машину до Ялти.

Прокинутися вранці нас змусив злива, якої, на щастя, досить швидко закінчився. Але погоду все ще не можна було назвати сонячної - вітер і дуже багато темних хмар. Насправді дуже комфортні погодні умови. Ну, а раз погода влаштувала такий сюрприз, то вирішено було вивчити пам'ятки. Вибір припав на три досить популярних у туристів місця: Воронцовський палац, Ластівчине гніздо і Лівадійський палац.

Воронцовський і Лівадійський палаци - досить цікаві історичний споруди, хоча, для нас вони залишилися однаковими. А, ось, любителі історії, думаю, з цікавістю досліджують ці два пам'ятника культури. Ластівчине Гніздо ж справило куди більше враження, але це і не дивно, адже, воно є символом і однією з головних визначних пам'яток Криму. Ластівчине Гніздо - це невеликий замок, побудований на скелі понад 100 років тому. Зараз у замку знаходиться музей, який працює виключно для туристів. Ми в свою чергу вирішили не відвідувати його, адже, врешті-решт, головне - це сам замок і вид, який відкривається з цього місця.

В дорозі нескінченні канікули - частина перша та ваш крим, ваш

Дорога назад до Москви зайняв у нас більше часу - на один день довше. Але нас це не особливо напружувало, адже, коли є компанія, тим більше, кращий друг, нудно бути просто не може.