Ваді рам

ми заберемо машину. А до 14-00 нам потрібно було встигнути в ВадіРам. щоб покататися по пустелі на джипі. в променях західного сонця Акаба мені сподобалася. А тоді вирішили відразу поїхати в ВадіРам. ВадіРам. Мені найбільше в Йорданії сподобалося саме тут. Дійсно пустеля - це. раніше, близько полудня. Виявилося, що в ВадіРам все досить добре організовано: я показав нашу. російських організованих екскурсій відразу їдуть в Петру, а в ВадіРам заїжджають не так часто, а зря.Кстаті, для відвідування ВадіРам необов'язково домовлятися екскурсії з бедуїнами, якщо у вас.

26.11.03 Олександр Лапшин

від Мертвого моря. Особливо вражає каньйон Ваді Муджиб, з його приголомшливими обривами, кучерявими. для себе нічліг. Прилегла до Петра село Ваді Муса багата на недорогі отельчики і кемпінги. варто додати що в ресторанах Ваді Муси досить високі ціни на все, а особливо на ресторани і. ВадіРам. У ВадіРам можна дістатися одним з мінібусів з Акаби, або просто доїхати до своротка на ВадіРам. цього ми домовилися щодо екскурсії на джипі в ВадіРам. це варто судячи з висів там.

Тут же розповім окремо про поїздки в ВадіРам і Петра, заради чого власне і відвідували Йорданію. парку ВадіРам. вибрати там бедуїна з джипом (інших способів пересування по ВадіРам заборонено. сідає в кабіну, ми залазимо в кузов і з півгодини «пиляємо» по шосе власне до в'їзду в ВадіРам Власне по ВадіРам все (ну, більшість) їдуть за стандартним маршрутом.

(Bedouin Roads) для організації екскурсії в Ваді -Рама (взагалі молодці хлопці, передоплати ніякої. Цілком дозволено. Ще красива зупинка - русло річки Ваді -Муджіб, каньйон, пробитий водою в скелях. З Петри, ми поїхали до табору бедуїнів в заповіднику Ваді -Рама. Шлях йшов вище в гори, і ми знову. програма. з усього, що ми побачили в Йорданії, Ваді -Рама з бедуїнами справила на нас найпотужніше. і знову Ваді -Рама:

7.Отправленіе в Ваді -Рама 8.Пустиня Ваді -Рама. таксі за 28 JD, яка відвезе мене в пустелю ВадіРам і буде стояти в призначений час. Віддав. що сума досить велика для поїздки в ВадіРам. і червона ціна цій поїздці - 18 JD (я в кінці. сподобалося. Як альтернатива - промандрували з віслюками до Ваді -Муси або піти старим шляхом. поспілкувалися. Заїхали поїсти в сусідній городочек. Взагалі півтори години шляху - і я в пустелі Ваді -Рама .

Під'їжджали до міста Ваді Муса вже в темряві, місто як на долонях, весь у вогнях, так красиво! ....... хороших вже маса, а попереду ще Петра і ВадіРам. розійшлися спати. Перед самим сном я виявила. День 6 Ваді - Рам - АкабаВаді - Рам. про інших маршрутах еко-туризму: заповідники Аджлун, Шаумарі, Муджиб, Дана, азрак, Ваді -Рама. + 1,2 екскурсії в знамениту Петру, Джераш, Ваді -Рама. Взагалі ми спостерігали, з др.стран багато.

краси місце недалеко від Акаби - пустелю Ваді -Рама. Для подорожі вирішили взяти машину напрокат. З Мадаби в Петру поїхали по мальовничій королівському шляху через величезний каньйон Ваді -Муджіб. Петра (вірніше, в Ваді -Муса - так називається містечко біля входу в Петру) зупинилися на 2 ночі в Petra. Потім - пустеля Ваді -Рама з однією ночівлею, і 5 ночей на Червоному морі на курорті Tala Bay (ст. Відгуків про Ваді -Рама мені на сайті не трапилося, вирішила розповісти про неї (в сенсі, пустелю). Ваді -Рама знаходиться приблизно в 50-ти км на північ від Акаби. Піщані дюни білого, жовто.

Доїхали до містечка Вади Муса, проїхали першу групу готелів, в'їхали в центральну частину міста. Перепочили, сфотографувалися біля скелі - слона, повернулися в Ваді Муса і знайшли поворот до Петра. В. ночівлі - на наступний день податися з ранку в ВадіРам. Але якось не відчули ми в собі сили. Наступного ранку при думці про поїздку в ВадіРам я відчула непереборне бажання лягти :)) - все-таки. рятівники :)), в парочку замків пустелі, дістатися нарешті до ВадіРам ... Хоча це вже тягне більше ніж. їхати (чисте ІМХО) заради того, чого більше НІДЕ НЕМАЄ - Петра, ВадіРам. Мертве море.

і їдемо в Петру, в Петра 2 ночі, потім поїздка в ВадіРам. ніч в Акаба і дві ночі на Мертвому морі. обмеження швидкості майже всюди 110 км / ч. Готель у Ваді Муса (село під Петрою) у нас був Amra. Наступного ранку виписалися і поїхали в ВадіРам. По приїзду в Visitors Center можна вибрати. я б туди точно не поїхала, а ніч переночувати можна, тому що з ВадіРам всього 30 хвилин на машині.

обмежившись лише Петрою і, може бути, ВадіРам. - але і це здалося нам занадто дорогим. на таксі до Акаби, а звідти на автобусі до Ваді Муса. Але зв'язуватися з автобусом нам не хотілося. всю дорогу всіляко пропонував нам екскурсії в ВадіРам і взагалі по Йорданії, але в наші плани це. Години за 2 ми доїхали до Ваді Муса - це поселення поруч з Петрою. Склалося відчуття, що всі хто. 20 до 5 динар (саме цю ціну називали нам в Ваді Муса), і розпрощалися з планами погуляти по Акаба. нижче, ніж на узбережжі. Хотілося б ще подивитися ВадіРам. і Джераш, але вже як-небудь іншим разом.

і пролягає по безлічі заповідних місць (наприклад Ваді -Муджіб). Вартість цієї поїздки - 54 динара. в готелі Golden Tulip (найдальший готель Ваді -Муса). Він знаходиться в 4 км від входу в Петру. Ми їхали. всім, що прибувають до Йорданії, це пустеля ВадіРам. Туди їдуть в основному подивитися на дивовижний. У цю ціну входила поїздка з Акаби до ВадіРам і назад (120 км) і тригодинна екскурсія на джипі.

море, відпочинок в Ейлаті, та й власне, поїздка в Петру і пустелю ВадіРам. - а чому б і ні. Йорданія. ВадіРам і Петра. На тій стороні, після бліц-опитування обох прикордонних служб, зустрічає. Кажуть, що справжня краса ВадіРам відкривається на заході. Ми ж її покинули і по Королівському.

пристойний магазин сувенірів, мозаїки великий вибір), Вадірам. Петра. Ось Петра не справила особливого.