Весілля в Таїланді самостійно, без турагенств

Весілля в Таїланді самостійно. Без турагенств.

Ідея зіграти весілля в Таїланді вимальовувалася поступово.
По-перше нам не подобалося, як це робиться в Москві: совковий сервіс, найчастіше чомусь не залежить від ціни, поїздки по пам'ятниках, невиразні тітоньки в РАЦСах, обтяжлива застілля в ресторані з тамадою, гості, яких треба запросити, але не дуже хочеться. І звичайно те, що молодята це останні люди, які отримують задоволення від всієї цієї епопеї. Вони-то якраз самі втомлені і виснаженим. Виходить що весілля - це для гостей в першу чергу. А нам хотілося свята саме для себе. Додайте сюди мінімум 10 - 15 000 $, на які в Москві можна зробити хоч щось і ось вам картина.

До того ж так вийшло, що я маю до весіль якесь професійне ставлення - я весільний стиліст. Створюю весільний образ - розробка стилю весільних нарядів, підбір кольорів і відтінків, весільні зачіски і макіяж і т.п. І дуже часто мені доводиться бачити вранці в день весілля настільки втомлену від всіх весільних приготувань наречену, що фраза, з якої вона починає цей день: «Швидше б все це скінчилося». Так в день свого весілля я думати точно не хотіла.

По-друге ми за рік до цього з'їздили в Таїланд. Зазвичай підготовками до поїздок займаюся я. Так і цього разу, перш ніж щось кудись купувати я перелопатила Інтернет. Мене вразили дві речі: те, що всі відгуки не просто позитивні, а захлинаючись від захвату. І те, що все в один голос стверджували - жодних турагентств! Тільки самостійно! Ну що ж, ми люди дорослі, англійська начебто знаємо, вирішили що ні пропадемо. Так що за відгуками я зробила маршрут, кошторис, що робити і що не робити (якщо цікаво - звертайтеся, вишлю).

До речі, на відміну від турагентств ми зробили таку страховку, яку нам було потрібно. Тобто вона включала всі що тільки можна, а не той ущербний (і відповідно дешевий) варіант агентств, який ні від чого вас не захищає (почитайте свої страхові поліси). Наша страховка нам обійшлася речі в 15 $ на ніс.

Про ту поїздку можу сказати тільки одне - ейфорія, екстаз, кайф, задоволення, (продовж список). Загалом потрясіння. Цілий рік після цього ми марили Таїландом. Захворіли цією країною.
Так ось. Будучи там, я звернула увагу, що тайці - великі витівники. На рівному місці практично з нічого вони організовували ТАКІ чудові свята. Останній раз я так раділа святу напевно тільки в дитячому саду.

Так що служив все разом, вийшов досить оригінальний висновок - ТАМ грати весілля набагато приємніше, і що не менш важливо, істотно дешевше. Знову ж відразу тобі медовий місяць Ми жодного разу не пошкодували про наше рішення. Це був самий чудовий свято, яке тільки міг бути.
Знайшла я кілька товаришів, які організовують весілля в Таїланді, вибрала одного (знову ж кого цікавить - звертайтеся, дам контакти, якщо не для весілля - так для річниці, заручин або ДР). Можна вибрати місце: північ, південь, захід, схід Таїланду, на острові, на водоспаді, в саду, на пляжі. Є базовий пакет (весілля в європейському стилі, весілля в тайському стилі, і комбінована), і додаткові опції (поїздка на слонах, феєрверк, і т.п.). Ми вибрали комбінований варіант на пляжі острова (до речі біля острова символічну назву - острів Рая (Raya Island), і додали туди благословення ченців в буддистському храмі.

Про це взагалі окрема історія. Я неправильно переклала слово Monks - це монахи. А я перевела як мавпи Ну думаю здорово. Слоники, мавпочки Загалом так вийшло, але нам дуже сподобалося. Виявилося, що ми мало не перші європейці, які пройшли через таке благословення.

Нам прислали рахунок, який ми оплатили з кредитки (в Таїланді це дуже поширене). І отримали ваучер (щось типу деталізованого рахунку). Ще нам прислали сценарій весільного дня з разблюдовкой по хвилинах. Я в нього особливо не вчитувалися. Хотілося побільше приємних несподіванок

По приїзду в Таїланд зустрілися з організатором, обговорили деталі: кольори і розмір одягу для тайської церемонії (її дають напрокат), які квіти ми хочемо, і т.п.
Ще в Москві ми загорілися ідеєю станцювати весільний вальс. Знайшли викладача, займалися. Вийшло дуже навіть нічого.
Ми передали диск з музикою для нашого вальсу, і до весілля насолоджувалися перебуванням в країні нашій мрії

До речі що зручно - там повно салонів краси і СПА. У них я відірвалася по повній. Особливо приємно що це коштує сущі копійки.

Благословення в буддистському храмі

Ми не буддисти. Чесно кажучи я очікувала що хлопці в шафранових одязі вийдуть, скажуть нам пару ласкавих, і на цьому завершимо.
Як би не так.

Буддизм терпима релігія. Тобто їм все одно, яку віру ти сповідуєш. До того ж ми чимало заразилися здоровим пофігізмом тайців. Так що відчували ми себе там цілком комфортно.

Процедура проходить на сході сонця. О 5.30 до нас приїхали тайки з весільної команди, привезли традиційну тайську одяг. прикраси, допомогли одягнутися і зробити зачіску. Все швидко і відпрацьований.

Як ми дізналися трохи пізніше, у цієї команди кожен день весілля. Тобто технологія відпрацьована до дрібниць. Але що найдивніше - немає відчуття конвеєра. Вони були З НАМИ. Хтось із них навіть розплакався. Мене це вразило.

По приїзду в храм у нас була невелика фотосесія (фотографу - окремий респект). Взагалі храми в Таїланді дуже красиві. Різнокольорові, красиві як японські іграшки. Від них віє радістю і чомусь усмішка сама з'являється.

Короткий інструктаж: ось рис (варений в красивому чані), ось салатики (в пакетиках), ось квіточки. Кожному ченцеві в його щось типу чавунця на ремені потрібно покласти трохи рису, пакетик з салатом, і дати квіточку.

Що зручно - поруч завжди був спеціально навчена людина, який підказував що робити, подавав що потрібно, і при цьому був непомітний.

У самому храмі монахи сіли в ряд на узвишші, ми запалили свічки в місці, схожим на вівтар, і сіли на килимок перед ченцями. Вони почали співати.

У цей момент мене зрубало. Там така приголомшлива енергетика. Співали вони довго і дуже красиво, але у мене було відчуття, що я перебуваю тут якось примарно. Не можу пояснити. Начебто під водоспадом сонячних бризок.

Нам дали глечик з водою і чашку, куди цю воду треба лити і згадувати тих, кого зараз поруч з нами немає, але кого б ми хотіли тут бачити. Дуже символічно.

Нас Побризкали якийсь водичкою. Потім ми вручали монахам дари для них.

Все приготовлено заздалегідь, ми тільки брали готове і вручали.

Незвично було бачити неулибающіхся ченців. Тайці посміхаються взагалі завжди, причому щиро.

По закінченню благословення ми переодяглися і нас повезли на острів на спідботе (швидкохідний катер).

Церемонія в тайському стилі
На острові ми відпочили в нашому бунгало, дійшли тайки, знову допомогли одягнутися, і до 5 години ми пішли на пляж (в Таїланді темніє о 6 годині, церемонія проходить на заході). Невелика фотосесія для затравки.

Окреме слово про всі конструкціях - вони все привезли з собою, змонтували всі години за півтора. Живих квітів (орхідей) там було кілограм 60.

На пляжу пісок кораловий - дрібний і білий як мука. Він не дає каламуті у воді і не нагрівається. Прохолодний і приємний.

Ми на чолі весільної процесії: у нас в руках подарунки для викупу (там теж є таке) під зеленими конусами, позаду нас купа красиво одягненого народу, жива тайська музика, танцюристи. Процесія рухається по пляжу. Купи туристів видивляються на нас. Загалом краса.

Перед нами троє символічних воріт: срібні, золоті та зелені. Потрібно пройти через кожні з них, дати подарунок щоб пропустили (майже як у нас, тільки без конкурсів).

Всі подарунки і конверти нам подає той же спеціально навчена людина.

Потім мене відвели трохи віддалік, а наречений починає спілкуватися з моєї посадженої мамою: мовляв одружитися хочу на твоїй дочці.

У тайців здається взагалі немає неможливого. «У вас свідки і гості є?» «Ні ...» «Не питання, ми надамо». Ось як це буває!

Дає їй подарунки (якісь прикраси, пачки грошей, дуже схожі на справжні), і вона запрошує мене - мовляв ладно, забирай Тут мене перший раз пробрало до сліз. Її чомусь теж.

І ми йдемо по червоній доріжці під білою арці. Сідаємо за спеціальні столики. Товариш ведучий говорить якісь красиві важливі слова, на нас одягають квіткові гірлянди, ставлять на лобі три білі точки, одягають на голову щось типу білих ободочке, пов'язаних між собою мотузкою.

Ми склали долоні над квітами, і кожен з гостей по черзі підходив до нас, лив воду, освячену ченцями, нам на руки і при цьому говорив свої побажання. Набагато приємніше ніж тости, хоча сенс той же.

Хлопці з цього «джаз-банда» майже весь час грали. Дуже красиво, ніжно і мелодійно.

А потім для нас танцювали традиційний тайський танець. Неймовірно гарно.

Цікаво, що у них пальці гнуться в зворотну сторону дуже сильно. Вони напевно все в дитинстві собі їх гнуть

Вся процедура зайняла хвилин 30.

Церемонія в європейському стилі

Знаючи, що в Таїланді все-таки жарко (близько 30 градусів), я не стала тягти з собою велика біла французьке плаття. Купила легке коктейльне. Чоловік теж не став тягнути костюм, узяв білі джинси, і сорочку, куплену тут же в Таїланді.
Ми переодяглися, мені принесли весільний букет. Ми не стали взуватися - все одно пляж. Вирішили, що так буде навіть екзотичніше.

До речі, свій букет я чомусь всюди забувала, мені його постійно приносили

Грає красива музика.

Між іншим музична апаратура дуже навіть нічого - великі колонки, закривається ящик типу сейфа в якому професійні усилка і купа інших груд. У них на випадок відсутності електрики навіть свій невеликий переносний дизель є.

І ми йдемо знову під аркою з квітів, по доріжці, до вівтаря у вигляді серця.

З Москви ми привезли два прапорці - російський прапор, і «Я люблю Москву». Просто так, заради сміху. Щоб причепити на прокатну машину (ми там багато наїздили). Організатор побачив наші прапорці, давай говорить їх сюди. Прикріпили їх по краях вівтаря. Загалом можна подумати що ми патріоти
Знову пару ласкавих слів від ведучого, нам дають дві прикрашених свічки, їх потрібно запалити одночасно.
Потім їх нам дали з собою.
Потім в мікрофон потрібно було сказати кілька слів своїй половині - чому я тебе люблю, чому хочу одружитися і т.п. Ми так хвилювалися! У цей момент пробрало до сліз мого чоловіка.
Питання і відповідь «Так», обмін кільцями, весільний поцілунок, і осипання нас пелюстками

Чоловік відкрив пляшку шампанського (до речі Чинзано, 50 $ за пляшку), чокнулись, на будершафт, випили з усіма іншими. Все дуже гідно.

Потім була посадка «Love tree». Садили кокос. Сподіваємося на наступний рік виросте

І наостанок - наш весільний вальс. Майданчик, яку нам приготували, нам здалася замалою, тому ми вирішили танцювати прямо на піску босоніж (нам постелили килими). Ми пару раз про них спіткнулися, але це було здається більше від надміру почуттів. Нас знову пробило на сльози.

У всі ці мокрі моменти найближча до нас тайка відпрацьованим рухом подавала нам серветки. Респект!
І потім ми підписали наше весільну свідоцтво.
Наш варіант не був юридичним. Але при бажанні за окрему плату (близько 25 000 бат) вони роблять повноцінне (через посольство).
Розписалися і товариші свідки. Потім би весільна вечеря.

Зараз дивлюся, і навіть сама не вірю, що у нас був ТАКИЙ свято.
Стільки радості за один день.
Тайці відпрацювали на п'ять. Мабуть, це були найприємніші витрати