Бюджет поїздки.

Квитки Самара-Франкфурт-Мілан (Люфтганза) туди-назад 55 000 рублів на чотирьох. Проживання 7 ночей в апартаментах з двома спальнями 850 євро. Квитки на поїзд з Мілана в Песк'єра-дель-Гарда і назад на чотирьох по тарифу Bimbi gratis (діти безкоштовно) на Фреччабьянка 82 євро. Інші витрати на транспорт (автобусні квитки, таксі) 116 євро. Витратили на харчування (обіди, продукти в супермаркетах, кафе) 545 євро. Витратили на квитки в парки і інші розваги 560 євро. Плюс купили, звичайно ж, трохи сувенірів, вина, лімончелло і сиру.

Гардаленд.

По приїзду вирушили ми відразу в SeaLife купувати комбінований квиток.

Відпочинок з дітьми на озері гарда

Мій молодший син трохи більше 100 см (діти до 100 см безкоштовно проходять). На касі я майже чесно сказала - не знаю. Касир, посміхаючись, сказав, що він і сам бачить, що менше. І продав нам квитки на трьох. А ось на вході в парк білетерка засумнівалася, повела міряти, зняли кепку ... Ну, десь 106 см ... Зі скрипом пропустила ... А от зате на атракціони ми його сміливо вели туди, де дітям до 100 см не можна, а після можна.

В іншій частині тварини знаходяться у вольєрах, їх багато, ландшафт горбистий. Окрема зона відведена для тварин, які вимерли. Дуже реалістично все там і шкода, що ми їх вже ніколи не побачимо. Адже деякі були винищені не так давно. Є ще дитячий майданчик, а поруч кави / солодощі.

Нагулялися, надивилися ми ... Є кілька точок фаст фуду і одне кафе-їдальня, там пообідали. До речі, на гарнір поклали якийсь невідомий нам жарено-тушкований овоч. Так він нам сподобався, потім навіть шукали в супермаркеті. Це виявився фенхель, навіть насіння там же продавалися, по картинці зрозуміли.
Так ось. Увечері зібралися в зворотний шлях. Намагалася я розпитати дівчину на інформації, як нам можна виїхати. Видала вона мені докладний розклад автобусів, але нічого вже не було. Стали дзвонити «своєму» таксисту, благо, що він візитку залишив, - немає мережі. Ну, нічого, дівчина допомогла, і через 10 хвилин ми вже їхали назад в Лацізе, вирішили трохи подивитися на місто.
Таксист доставив нас прямо в пішохідну зону на набережну, до місця причалу корабликів. Тоді ми вирішили, що можна спробувати дістатися до Пескьера по воді, але ціна квитка мене збентежила, а жаба не дозволила платити по 23 євро за квиток. Прогулялися ми по набережній, всередині фортеці, поїли морозива і пішли на зупинку. Автобус приїхав майже вчасно, хвилин тільки на 15 запізнився. Ну і все, «додому», вечеря, сир, вино, море вражень.

Відпочинок з дітьми на озері гарда

Правда, дітям швидко набридло. Погуляли трохи в містечку, перекусили піцою з вином.

Чесно дійшли до гротів Катулла, постояли, подивилися на озеро. І не пішли, втомилися діти і ми.
Поїхали в Пескьера. Пообідали «дому» і пішли гуляти. Заздалегідь пригледіли патіссерію, діти там поїли морозива, ми випили чудовий напій. Я вже до цього часу помітила, що багато п'ють щось таке у високих келихах оранжевого кольору з льодом, а як замовити не знала. А тут запитала у офіціантки, що це таке - Spritz, каже. Спробували - смачно! Якийсь біттер, схоже, змішують з газованою водою. Слабоалкогольненькое таке щось виходить. Потім догуляли до основного туристичного квартали, - красиво, канали з чистою водою, качки різні плавають. Присіли повечеряти прямо над водою. Що я хочу сказати з цього приводу. Скільки разів піцу або пасту не замовляли, - завжди смачно було. А ось Лозанні і Тірамісу я набагато краще роблю.

Movieland.

Парк за розміром трохи менше, ніж Гардаленд і він ДУЖЕ тематичний. Але навіть ті, хто не захоплюється поглиблено кіно, будуть задоволені. Там чудові декорації, які відтворюють моменти створення кіно. Там копії автомобілів, які брали участь у знаменитих фільмах. Там є просто атракціони, а є кілька тих, які відтворюють моменти відомих фільмів.

Відпочинок з дітьми на озері гарда

Дощовики обов'язкові, але в цьому парку є автомати, які їх продають по 1 євро. Також вимокне і взуття, так що якщо у вас знайдеться змінка типу шлёпок, то я б рекомендувала. Але враження просто чудові від всіх розваг. На що звернула ще увагу, там підхід трохи інший. Більш розслаблений, немає такої чіткості, як в Гардаленд. Атракціони жорсткіше мені здалися (а може це я вже мотлох), але я все одно відвідала екстрим - впасти з величезної висоти на зламаному ліфті з голлівудською вежі - це щось!

Medieval Times.

До пів на сьому народ став активно товпитися біля входу в лицарський замок і відбувалося типу реєстрації. Пред'являєш в касі квитки, і видають кожному корону одного з чотирьох кольорів. Потім вся ця компанія коронованих осіб тусується біля входу. Далі слід невеличку виставу-казка (на трьох мовах) і починають запускати за кольорами, ми були зеленими, нас запустили першими.
Всередині замок являє собою поле для арени, з двох сторін якого розташовані глядацькі місця - столи по типу кафедри. У кожного місця коштують красивий посуд - металева тарілка і ковшічек для супу. І пластикові багаторазові стакани. Вилок-ложок-ножів немає, їжте, панове хороші, руками. Правда, в кінці до морозива принесли дерев'яні лопатки. Ходять офіціанти з глечиками і наливають всім пиво, вино, колу або воду. Потім регулярно підливають. Гості відразу зрозуміли, навіщо посуд залізна і почали голосно стукати ковшами по тарілках. Шум просто неймовірний! Поступово всі сідають, розносять частування, серветки теж видали. Їжа нескладна, але смачна, як і належить у лицарів.
І тут починається вистава. Є зав'язка, вітає лорд з дамою, вони потім присутні і оцінюють лицарів, які змагаються. Все, природно, тільки на італійському, але і так зрозуміло. Дуже красиве і не нудне уявлення. Глядачі вболівають кожен за свого лицаря і гудуть на чужого, багато красивих костюмів і коней. Дуже сподобалося всім!

Відпочинок з дітьми на озері гарда

Після представлення народ роз'їжджається - хто на організованих автобусах, хто на машинах. Ми спочатку пошукали рейсовий автобус - немає вже. Знайшли фірмову машину таксі - закрито і порожньо, давай дзвонити за номером, який на машині написаний - ніхто не відповідає. Пішла я назад, попросила охоронця викликати таксі. Начебто викликав, каже, що через 10 хвилин буде. Чекаємо, а народ прибуває на наступну виставу, по суботах їх два. Чекаємо далі, таксі все немає. Знову я до охоронця, той знову телефонує, каже, що ось-ось буде. Тут до мене підходить блазень, який все уявлення миготів тут і там і на чисто російській запитує: «Вам допомогти чимось?» Ну, я пояснила. Він мені - ну так, звичайно, звичайна справа, це ж Італія. Тут вступають в розмову костюмовані варти і теж на чисто нашому - так-так, тут завжди так, Італія ж ...
Приїхало, врешті-решт, таксі і довезли нас до готелю за 15 євро за лічильником. Тут вже все відразу спати.