Відвідування Воронцовського печер з сочи або Адлера

Це галявина перед входом в печери. Різні дерева, самшитов багато, інша зелень. Ті стовпи це як тотем, кожен з них зображує різного духу. А на узвишші знаходиться велика голова з якої тече джерельна вода.

Воду з цієї криниці радили пити тільки з чола голови. Вона джерельна і подається насосом, ну а в чашу стікає вже не чиста вода, від туди краще навіть не вмиватися. На дні цієї чаші багато монеток =) Ми теж кинули парочку. Ну а воду я не ризикнув пити, сумнівним видався мені ця водойма, я тільки вмився.

Сьогодні вирішили їхати в Воронцовські печери. Це печери в селі Воронцово, Хостінского району. Протяжність печер 12.5 км. Щоб пройти всі печери, потрібно 3 доби і Спец, на такий екстрим я поки не готовий.

У нас був маршрут всього 600 метрів, але і вони дали багато емоцій і фарб у життя. Розширився кругозір. Печери красиві, багато сталактитів, сталагмітів. А повітря там ... надзвичайно чисте і там дихається дуже легко, 1.5 години і 600 метрів пролетіли практично на одному диханні, як ніби хв 15 пройшло.

Маршрут не простий був, підйоми, спуски, а ще там прохолодно - круглий рік +14 градусів. Було слизько, але через те що повітря найчистіше, освіжаючий, підбадьорливий - було легко долати дорогу.

Фотографій в печері я не багато зробив, на те кілька причин:

По-перше, моя мильниці не володіла хорошою спалахом і дозволом.

По-друге, особливо ніколи і не було чого клацати і крім різних сталагмітів, сталактитів і їх химерних побратимів.

Відвідування Воронцовського печер з сочи або Адлера

Вийшовши з печери і пройшовши ще 100 метрів я (кілька людей з нашої групи теж) вимотався так, як ніби дня 3 по печерах лазив, а всьому виною повітря, який поза печери. Це повітря він зовсім не такий як печерний, він важкий, гнітючий.

До походу в печеру, ми побували на чайній плантації, нарвали собі трохи чаю =) Вид на гори там просто дивовижний! І там є зупинки, і ходять маршрутки. А озирнувшись, можна подумати діра дірою, аж ні, людей там багато живе. У нас в межах міста автобуси ходять погано, а тут в горах регулярно (!)

Вибравшись з печери ми піднялися на ту ж стоянку з якої пішли в печеру. Просто входу в печеру два, на різних рівнях вони знаходяться. Там нас чекав дядя Федя (ну так його кличуть екскурсоводи, місцева визначна пам'ятка, яка продає чайне листя і пригощає пиріжками і чаєм, природно за гроші), його самовар на дрова вже був гарячий, нас чекали смачний пиріжки, чача, медовуха, вина і чай ручної збірки: зелений і чорний. Я взяв зелений, сподобалося і вирішив придбати пакетик чаю, а також пакетик листя чорниці, теж чай буду заварювати.

Після трапези ми поїхали назад в пансіонат, дорога туди і назад була довга, займала близько години, але вигляд був гарний, чудовий, високі гори, ліси, коні і корови пасуться у чайних плантацій, різні бараки і будиночки в яких живуть люди.

Подорожі по Воронцовским печер сподобалося. Вражаюче, красиво і добре там.

З повагою, гість блогу Russoturista - Михайло

• Відвідування Воронцовського печер з сочи або Адлера
    Пам'ятки Неаполя - привіт Італія!