Залишити відгук про цей готель

обіцяла оставітьотзив інформацією про цей готель. але закрутилася і забула, а тепер ось почали збиратися в Пітер знову і. і пізній виїзд. Все це ми отримали в готелі "Мийка, 5" мережі "Невський груп". Величезну подяку. Тепер про самому готелі. Він знаходиться на Мойці, прямо на набережній, але вхід з двору-колодязя і. воно нам знадобилося. Що стосується персоналу готелю. то ставлю їм 4. Вони запропонували включити нам сауну. цілому отельоставіл тільки найкращі спогади, особливо, коли відкриєш дах і, лежачи на ліжку. Так що з розташуванням у готелю все в порядку.

02.10.09 Романова Анастасія

Добрий день, всім, хочу оставітьотзив інформацією про цей готель Фаворит в Коктебелі. Готель зовні відповідає фото. Тепер про плюси небольшіх.Отель дійсно зовні дуже красивий, новий, поруч з морем 3-5 хвилин.

Вітаю! Хочу оставітьотзив про наш відпочинок на Новий рік у вашому пансіонаті. Відгук сумний. Взагалі, готель вразив похмурістю, негостинності, похмурі персоналу ... До вас люди приїжджають. Відгук мій вийшов довгим і сумним, але саме так і вийшов відпочинок. Більше ми до вас не. Щоб мій відгук. що не вписується в інші чарівно-захоплені, що не затерли і не поправили, я.

24.05.09 Ольга і Михайло

Тільки знайшли куди написати відгук. А то на сайті Фієста Парк оставітьотзив можна, але народ не побачить.

іншому все не погано. ось тільки на офіційному сайті шукала де оставітьотзив - так і не знайшла.

Треба сказати, що написати свій детальний огляд я вирішила з чисто альтруїстичної метою, для таких. вона з 4 присутніх менеджерів прийняла його, залишивши нас, стала детально бідувати по Туреччині. «2 столиці: Неаполь_Рім_Неаполь», і для 2-го тижня - готель LeDune г.Сабаудія, Рів'єра Де Улісс. нас повезли в готель м Неаполя, розташованого на його околиці. Назва готелю Garden Rose. М'яко. готель. і вирішили повечеряти там. Вечеря повинна бути через 4. супроводжує залишила тільки повідомлення. Але особисто для себе ми зрозуміли, що бронювати готель для відпочинку там ми не будемо, занадто він маленький.

08.09.05 ОЛЕКСІЙ та НАТАЛІЯ

Напишу свіжий відгук про готель. приїхали зовсім недавно. о 14.00, виїзд о 12.00, але на респешен можна залишити валізи і гуляти, ніж ми і скористалися. В цілому готель дуже гідний, розташування шикарне, рекомендую!

Хочу оставітьотзив як ми відпочивали з сім'єю з 4 осіб (4 і 7 років дітки) в Карпатах у готелі.

Вибирали готель в останні дні перед поїздкою. Завдання було знайти в центрі і за прийнятну ціну. Знайшли єдиний відгук про Fontanka Inn. З відкликанням повністю згодна. Цей міні-готель входить в. вранці, заселення в 11ч. Речі залишили на рецепції готелю Anichkov Bridge, розташованому недалеко. зовсім маленький, то вікно завжди тримали відкритим. В готелі курити заборонено, якщо для когось це. Сніданки в готелі не передбачені. Але можна купити продукти і снідати в номере.Отель дуже сподобався. Буду рекомендувати його всім знайомим.

пір. І триватиме до нової поїздки. Відгук. Ні, щось не хочеться. Нехай це буде. потрапити туди можна). Вийшли на зупинці перед готелем Sole Castello і пішли до церкви Madonna della. Втім, про мою обожненої Таормине я колись написала окремий відгук. ввечері, повернувшись із Сіракуз, я залишила моїх супутників і поїхала в Таормину, на концерт Фьорелло. всі вуха про екскурсію на Панарея і Стромболі, всі вони читали мій відгук:

11.05.14 Vugar Huseynli

- З правої сторони тут же станція метро. Залишивши до вечора речі в камері схову вокзалу, купивши. зняти квартиру або відповідний готель. хоча я вже домовився. ти читаєш цей відгук - дай Аллах тобі. Сподіваюся мій відгук буде хоч кому то корисний. Всім бажаю приємного відпочинку!

(В основному, звичайно ж, відгук Ру), то прийшли до. На тому і порішили. Залишався тільки місто Куала. Даний відгук є суб'єктивною точкою зору двох осіб, які зазнали безпосередньо на собі. раніше). Ми домовилися, що нас заберуть з готелю заздалегідь. Але, не дивлячись на те, що додався огляд.

3-3,5часа. Виїзд з готелю у нас був заявлений на. а один ми залишимо на споглядання світанку в горах. майже бігом кинулися підкорювати вершину. До світанку залишалося дві години. О 2 годині 50 хв я посадив. Пройшовши третину ступенів, дружина попросила залишити її у скелі, щоб хоча б ми з дочкою встигли. ж мій друг, який відпочиває в цей же час в сусідньому готелі. вже запрошував мене на цю забаву абсолютно. Спробував розмістити цей відгук на сайті All Sharm у Ірини. Це виявилося неможливим через.

Відгук про 2-х денний поїздці в Пушкінські Гори. посприяти тому, щоб народ поїхав в Пушкінські гори, ми і вирішили написати цей відгук. правда, машин мало, але приємного теж мало. Від готелю Аріна-Р (сайт www.arinahotel.ru) можна дійти. Але доїхали швидко, час до поїзда ще лишалося. Олексій пропонував заїхати перекусити в дуже. Ми будемо раді, якщо наш відгук комусь допоможе прийняти рішення поїхати в Пушкінські гори.