Акрополіс вільнюс

гарний наш Вільнюс в будь-яку пору - поет Людас Гіра (1884-1946), вірш "Вільнюс", 1916 р думала, що давно запланована поїздка до Вільнюса буде невдалою, через погану погоду нічого. Вільнюсі живе мій дядько з сім'єю, з кінця 70-х років, потрапивши в Литву за розподілом після. недавнього часу поїхати в Вільнюс було проблематично для нас, хоча запрошували регулярно, один раз. купівлею квитків читала обговорення про потяги до Вільнюса. На поїзді ми з дітьми не їздили вже років.

в Швентойі на приватній віллі номер, і 1 день в Вільнюсі в простенькому готелі AV Goda. Ідея була. (Основна на Клайпеду через Вільнюс і Каунас від Медінінкая, і начебто від Вільнюса в сторону Риги є. Дитячі розважальні центри в них (Мега, Акрополіс), зоопарк, парк з атракціонами поруч з готелем. 10 літ за дитину за відвідування ніби. В Акрополісі є ще повнорозмірний каток, не користувалися. - Старе місто в Каунасі досить невеликий. Не дуже барвистий щодо Вільнюса. нас був запланований переїзд до Вільнюса з розрахунком вночі рушити через кордон і в Москву. Доїхали.

відправився в шлях по маршруту Санкт-Петербург-Вільнюс з пересадкою в Ризі. Квитки нам обійшлися. в Тракай, який знаходиться в 28 кілометрів від Вільнюса. Вартість проїзду на автобусі на двох нам. міста. Коли князь Гедимін остаточно утвердився в Вільнюсі. Старий Тракай перейшов до його сина. відвідування Тракая ми поїхали назад до Вільнюса. Вирішили з'їздити в Акрополіс. мене як колишнього мешканця. Про Акрополіс скажу наступне, як Торговий комплекс він мене не вразили. Ціни на косметику і. Після відвідин Каунаса ми поїхали назад до Вільнюса. Проїзд автобусом коштував близько 34 литовських літ.

плацкарті! Як вам? А Маша може! Квиток до Вільнюса для Темича. Увага, фанфари, за 750 руб. диванами), але зовсім за інші гроші. Ці вагони відчіплюють в Вільнюсі - вони призначенням до Літви.Билі хвилювання, що нас не випустять у Вільнюсі. тому квиток до Нестерова, але при посадці уточнила, що. Виходиш бадьорою ходою рано вранці в черепичному Вільнюсі. ще раз звіряють твій паспорт, і с. бажано в Литві, тому в Крим через Рим. І з Вільнюса Rynair в Бергамо, щоб звідти в аутлет. тим більше, що є де зупинитися. Вільнюс зустрів неласкавій погодою, квитки куплені на після.

Коротка поїздка на авто в Литву (Вільнюс -Клайпеда) .Спочатку хотіли поїхати тільки до Вільнюса і околиці, але поміркувавши вирішили зганяти на Балтику. Готелі бронювала на букінг - 2 ночі Вільнюс. 2 ночі Клайпеда. все дуже культурно, спасибі-ласка. Від кордону до Вільнюса 30 км, після неї йшов ремонт дороги. Об'ївшись і напившись ми пішли гуляти по Вільнюсу. конкретного плану у нас не було. Був путівник. понесла нас нелегка в Акрополіс (((Втратили півдня. по нічному вже Вільнюсу. заходили в Ужупіс.

дістали, довелося їхати з пересадкою в Мінську. Вільнюс-Мінськ поїзд старенький, але чистий. У сидячому. Вільнюс мені особисто здався схожим швидше на російські провінційні міста - Кострома, Твер ... В. «Форто Дварас», «Чилі Каймас» і «Локис» у Вільнюсі і «Кібіньяр» в Тракаї. З усіх страв найкраще. Вільнюс злегка альтернатівний.Національная галерея Литви. З галереями в Вільнюсі можна заплутатися. НГЛ - це та, яка. під відкритим небом, розташований недалеко від Вільнюса. На скульптури можна залазити, їх можна.

РОСІЯ, КАЛІНІНГРАД - ЛИТВА, ВИЛЬНЮС - ЛАТВІЯ, РІГА.ЧАСТЬ 2. ЛИТВА, ВИЛЬНЮС. тим, що їде з Калінінграда в 09.55 і приїжджає до Вільнюса 15.26. Цей поїзд сильно відрізняється. Вільнюса. тому на всіх точках контролю пильність виявлялася виключно до нас. У Вільнюсі. маршрут почався від центральної міської площі Вільнюса - Ратушній. Народу на ній вдень досить. в сторону вулиці Pilies по самій вузькій вуличці Вільнюса S.Skapo, її ширина в найвужчому місці.

28.05.10 ирина Алова

Привіт, всім любителям подорожей, з Вільнюса. Відправлення о 7 вечора, о 8 годині ранку були в Вільнюсі. Таксі до готелю коштувало 6 евро.Первое, що помічаєш, потрапивши в Вільнюс. це чистота і від цього, напевно, і якась світлість в. 4 зірки .Готель розташований в діловому центрі Вільнюса. дуже високий 22 поверху, з шикарною панорамою. планували відвідати і Вільнюс. і Тракай, і Каунас. Саме знали, що екскурсії брати будемо. Виявляється в Вільнюсі знаходиться 80 храмів різних конфесій. Це і католики, і православні (18.

відпочинку, ВАТ РЖД за прямої недорогий поїзд Москва-Вільнюс-Москва, і всім, хто на цьому сайті написав. О 8 ранку поїзд прибув на вокзал Вільнюса (час відстає від московського на 1 годину) .Разместівшісь, розжившись картою Вільнюса в готелі, я відправилася гуляти. Погода з ранку була. нісенітниці. Не можу сказати, що магніти в Вільнюсі відрізняються сильним різноманітністю. Бачила і побільше. жіноча цікавість привело мене в торговий центр Акрополіс. Зупинка поруч з Novotel на проспекті. Було таке відчуття, ніби Вільнюс говорив: «Подивися на мене ще раз, я красивий, я гарне місто!».

восени - сказали «похмуро»), так що залишився Вільнюс і іже з ним, тобто вирішили, що ще відвідаємо. зі служителями аеропорту пЃЉ і 50 хвилин на Фоккер до Вільнюса (прикольний літачок). Але все це. Взагалі в Вільнюсі до НГ було малолюдно, а. ще той пЃЉ. З'їздили в ТЦ Акрополіс і ТЦ Ozac -. Tax Free. Всі чеки проштамповали в аеропорту Вільнюса. а кеш отримали в NordicBanke при пересадці.

Погуляли всього 2 години і поїхали в Вільнюс. швидкістю потоку ми їхати боялися через штрафи. Вільнюс здивував по-перше своїми розмірами. Опинився. годин повернулися до Вільнюса і пішли гуляти. У старе місто зайшли через ворота Зорі, але до ікони. ранок шопілісь в ТЦ Акрополіс - не сподобалося - гірше меги у нас, зате купили додому сиру санкцій. Поїздка сподобалася, але не вистачило трохи часу у Вільнюсі. Взагалі не очікували що нам він так.

жаль. Незважаючи на те, що в самому Вільнюсі нам траплялися в основному дуже привітні литовці. старе місто. На відміну від Риги і Таллінна в Вільнюсі немає якогось центру, це скоріше кілька. всього нам сподобалася піцерія Піца-джаз в ТЦ Акрополіс. Вибір величезний, смачна не тільки піца.