автоподорож венеція

Наш потяг до Венеції вирушав з вокзалу Терміні в 8-15 ранку. В 7 ранку, залишивши ключі на стійці адміністратора, ми покинули, притулок нас на чотири ночі, житло. Автобусна зупинка в п'яти хвилинах ходьби від будинку. І тільки, прибувши на зупинку, я розумію, що квитків у нас немає і в найближчому просторі купити їх просто ніде. «Дежа вю», чотири дні тому було точно така ж історія.

Підходить потрібний нам автобус номер «N», я, з останньою надією, намагаюся оплатити проїзд у водія. На що був посланий. Ні-ні, це для красного слівця. Насправді водій сказав, що квитки він не продає і гроші не бере, після чого байдуже відвернувся. А повз нас проходять люди в салон, нічого не компостіруя і не валідіруя. Зайці, подумали ми, і теж пройшли в автобус.
Десять хвилин лихоманки від жаху, що нас з ганьбою застукають контролери і порвуть наш бюджет на шматки, але ми благополучно вивантажуємося на площі перед вокзалом Терміні. Як приїхали в Рим зайцями, так і їдемо. «Сором і ганьба проклятим розкрадачам римської муніципальної власності!». Ми не спеціально. Більше так не будемо!

Як я вже писав в першій частині, квитки були куплені на поїзд на сайті компанії «Italo». Безповоротні квитки на двох у вагоні класу «комфорт» коштували 93,8 євро. Вартість квитка залежить від того, наскільки завчасно ти купуєш квиток (чим ближче до дати поїздки, тим дорожче), дня тижня поїздки (вихідні дорожче), часу поїздки (ранкові поїзди дорожче). Ваучер, отриманий на електронну пошту міняти на квитки в касах не потрібно, просто показуєш його на вимогу співробітників компанії.

Поїзд комфортабельний, швидкісний. Опівдні ми вже прибули на вокзал Santa Lucia в Венеції. Коли під'їжджали, подзвонив господар першого гостьового будинку і сказав: «You have to go by bus number two», ну або щось в цьому роді. Я трохи задумався. По-перше, який нафіг автобус? По-друге, я знав, що від вокзалу до житла 20 хвилин ходу на своїх двох, навіщо автобус? Потім подумав, що йому, напевно, видніше. А може автобус запустили в той район. Квартира була в районі Dorsoduro, недалеко від Музею Академії.

Коли вийшли на привокзальну площу, стало зрозуміло, що венеціанець автобусом (bus) називає вапоретто. Це теплохід, який виконує в острівній Венеції функцію громадського транспорту.

Ми подорожуємо на машині по Європі. Сьогодні ми відвідаємо острів Бурано. Острів Бурано один з кістяків Венеціанської лагуни. На відміну від іншого великого острова Мурано, який знаходитися зовсім поруч з Венецією, і відомого своїм муранського скла, острів Бурано відомий яскраво забарвленими різнокольоровими будинками і своїми мереживами.

Вітаю, автотуристи! Я на новенького, так що якщо будете бити табуреткою - вибирайте деревину помягче :)

Як прологу: 9 діб, 5200 км, 330 літрів дизеля, 4 кг комах на морді машини :) Ночівлі туди - все через Booking.com. майже всі вартістю до € 50. Купувалися все віньєтки, в Хорватії - платні дороги на суму € 77. Ночівля назад одна, що попалося по дорозі.

Почалося все зі слів дружини: «От блін, в Венеції я була, а Сан-Марко так і не бачила». Хорватія давно маячила в планах, я вже півтора року уламував дружину покататися саме на машині, і тут один приятель розповів, що з Хорватії до Венеції ходять пороми. Все склалося одне до одного, як раз були відкладені гроші на яке-небудь подорож, на паром Пореч-Венеція були взяті квитки на 25 травня - зі знижкою вийшло по € 112 за одну персону в 2 кінці.

автоподорож венеція

Отже, в минулому розділі ми завершили нашу розповідь в італійському містечку Вальфурва, де заночували після підкорення Пассо делло Стельвио ...

Ми подорожуємо на машині з Москви по Європі. Сьогодні ми їдемо до Венеції.

Частина 7. Картини з життя.

Частина 8. У житті завжди є місце для свята.

Історична регата у Венеції (Regata Storica).
Процесія з Богоматір'ю Ангелів (Madonna dell'Angelo) в Каорле.
Свято в білому ( «Bianco»).

Ось і закінчилися мої канікули в горах. Попереду належало тиждень відлежатися на пляжах улюбленого Каорле. У день від'їзду почався дощ, наче й гори плакали, прощаючись. Від Клаут до Каорле всього 140 км. По дорозі я навіть загорнула у Фрізанко (Frisanko). в неділю там планувався свято і повинна йти підготовка, як сказав Джанні. Але я нічого не побачила, мабуть дощ відклав плани по приготувань до свята.

автоподорож венеція

Про Каорле писати нічого не буду, так як про це містечко біля моря я розповідала вже кілька разів. Зауважу тільки те, що в цю поїздку мені вдалося зняти цілком пристойні повноцінні апартаменти з вітальнею, спальнею і місцем на пляжі всього за 250 євро за тиждень. По-моєму, цілком вдало.
Ну а розповім я в цій заключній частині мого звіту про свята, на які мені вдалося потрапити за цей тиждень.

Мюнхен (Німеччина) - Венеція (Італія) - Піза (Італія) - Ніца, Канни, Сан-Тропе (Франція) - Монако - Барселона (Іспанія) - Салоу (Іспанія) - Валорб (Швейцарія) - Лозанна (Швейцарія) - Мюнхен ( Німеччина)
Карта маршруту >>>

Звичайно, можна було б засісти за звіт і раніше, але, як то кажуть, то одне, то інше. Загалом, я, нарешті, зібрався і вирішив - краще пізно, ніж ніколи.

У цьому звіті розказано:

▪ про попередню підготовку культурної програми (де заздалегідь замовити квитки, щоб не стояти потім в чергах);
▪ про вибір готелів, парковок і кафе / ресторанів;
▪ про хід поїздки (коротко) і про деякі характерні епізоди, з тієї чи іншої причини залишилися в пам'яті;
▪ про вартість квитків, доріг і т.п.